Lietotājvārds
Parole
Vienā skolā, viena skolotāja... Sauciet vienreiz lietas vārdos! Kura skola, kura skolotāja?
Domāju, ka runa šeit nevar būt tikai par to, ka skolotāji nopludina darbus, bet arī par to, kā notiek eksāmenu rakstīšana? Vai tad ir normāli, ka vairs tikai retā skola raksta godīgi? Lielākajā daļā Latvijas skolu notiek absolūta norakstīšana, kas nav godā ceļama. Kāda jēga norakstīt, dabūt augstu rezultātu CE un pēc tam augstskolā ieskaites kārtot uz zemiem vērtējumiem, jo daudz kas tiks balstīts uz zināšānām no skolas? Iespējams, visam par vainu ir skolu reitings, jo tagad svarīgi ir būt augšā, nevis skolēnu zināšanas. Ja skolēns nespēj darbu uzrakstīt balstoties uz savām zināšanām, tad varbūt problēma ir mācīšanā un motivācijai mācīties (atgādināšu, ka "sēdēšana" skolā pēc 9.klases nav obligāta nodarbošanās). Uzskatu, ka vidusskolā vajadzētu skolēniem jau vajadzētu būt pietiekoši pieaugušiem, lai paši tiektos izglītoties un sasniegt labus un augstus rezultātus. Paldies.
protams, ka to nevar, jo tad IZM darbonēm nebūs ko darīt, a tagad var superīgu darbu imitēt un par to piķi saņemt. Tad nevajadzēs darbiniekus, jo visu vienkārši nolasīs pa televizoru. Nu tak, nemūžam viņas uz šo neparakstīsies.
Padomju laikos, kad eksāmenu uzdevumus paziņoja tiešraidē pa TV, tādu problēmu nebija. Vai mūsdienās tehnoloģiju trūkst lai realizētu ko līdzīgu t.i. pa tiešo eksaminācijas telpas datorā un projektorā no VISC ofisa ar webkameru un interneta starpniecību.
bij. skolotāja 26.05.2018. 12:31:06
Tematus atver direktora vietnieks! Tātad- kā vainīga var būt parasta skolotāja? Tātad tas, kas atvēra, tas arī paziņoja skolotājai.... Vainīgs dir. vietnieks!
Eksāmena uzdevumu/tematu noplūde un vainīga TIKAI skolotāja? Kas mums tajā VISCā sēž? Cik adekvāti veicamajiem pienākumiem, ētikai, loģiskajai domāšanai lai veiktu savus tiešos darba pienākumus? Vai mūsdienu skolēnus VISC darbinieki ir tikai filmās redzējuši? Skolēniem šādas "noplūdes" skolā notiek teju vai ar ikvienu pārbaudes darbu. Ne vienā vien klasē ir pat pa kādam tādam skolēnam, kas vienmēr mistiski "saslimst" vai atrod kādas "svarīgākas darīšanas" lai nebūtu stundā, kad pārējā klase raksta kontroldarbu un pēc tam, ja nākot šīs pašas tēmas darbu rakstīt konsultāciju laikā, skolotājs viņam iedod līdzīgu darbu, tikai ar mazliet savādākiem uzdevumiem sāk bļaut, pukstēt un čīkstēt, ka tiem kas rakstīja stundā bija citādāki uzdevumi (a, kā, tu, pagāns, zini, kādi tieši viņiem bija?) un tas neesot godīgi no skolotāja puses - iedot viņam citu kontroldarba variantu, nekā bija tie divi vai trīs varianti, ko pārējā klase rakstīja stundas laikā. Un vispār jau ar mūsdienu tehnoloģijām un attīstību VISC varēja drusku paskatīties pagātnē (jā, tik nīstajos padomju laikos kad eksāmenus un pārbaudes darbus translēja valsts televīzijas tiešraidē) un izziņot, piemēram, tik nelielu informācijas apjomu kā domrakstu tematus, piemēram, īsā skaipa online konferencē no VISCa pa tiešo uz visām eksaminācijas telpām, jo nodrošināt eksaminācijas telpā tik vien kā vienu datoru, internetu un projektoru jau nevajadzētu būt problēmām nevienā skolā. Jo sevišķi pēc visiem Eiropas atbalsta projektiem, kas pēdējos gados bijuši.
Mazāk vajag skolas ,,reitingot,, , tad skolotājam nevajadzēs šādi rīkoties. Vainīga SISTĒMA. Tādi mēs esam- sistēmas skolotāji.
Principā varētu pat publicēt oficiāli kādus 30 tematus katru gadu, no kuriem 3 tiktu pasniegti eksāmenā - lai gatavojas, lai mācās, lai pēta! Tikai labums no tā ieinteresētajiem jauniešiem un nekādas noplūdes!
Patiesībā vainīga ir ne tikai skolotāja, bet arī jaunieši ar savu nespēju noturēt mēli aiz zobiem un gandrīz neremdināmo vēlmi uzzināt visu pirms oficiālā laika un padot informāciju tālāk visiem saviem klasesbiedriem. Nu beigsim taču izlikties, ka nemanām kā vienas klases skolēni vaicā otrai klasei, kam kontroldarbs tikko bijis, pēc kontroldarba uzdevumiem un ar tiem pat tirgojas vai, ja rodas netraucēta iespēja, pārskata skolotāja galda un tuvāko skapīšu saturu nofotografējot vajadzīgo, un cenšas dažādu aplinkus un pat tiešu jautājumu veidā iztincināt skolotāju vai skolas kancelejas darbinieku kur uzdevumu lapas tiek pavairotas par tuvojošā pārbaudes darba uzdevumiem, vai skolas bibliotēkā kaut uz brīdi cenšas tikt pie skolotāja grāmatas (tās ko izdevniecība paralēli mācību grāmatai sagatavo skolotājam) un nofotografēt tajā ievietotos pārbaudes darbus. Visticamāk arī te skolotājai pielipa kā bērza lapa pie pakaļas kāds ziņkārīgais vai klases uzsūtītais pārstāvis.
Nevis 40 min, net 15-17 min, jo atvēršanai, kopēšanai, pavairošanai un sagriešanai dotas 20 min
Skolotāj, ar ko tad skolotāji sliktāki par citiem, ka viņiem jābūt godīgiem? Tā pie kompetenču izglītības netiksim. Kas tad būs, ja tagad visi "projektētāji" (ierēdņi, lektori, pētnieki) godīgi pateiks, ka "karalis ir kails".
skolotāja. 25.05.2018. 10:20:26
Būtu labāk kārtīgi sagatavojusi skolēnus, nevis pludinājusi tematus. Pat skolotāji vairs nespēj būt godīgi un ievērot noteikumus, tad kāpēc skolēniem tas būtu jādara.. Rādiet labu piemēru, lūdzu.
Ja tas neko nedod, tad kāpēc vajadzēja pludināt? Vienkārša cilvēciska vājība - palielīties citu priekšā, ka es jau zinu to, ko citi vēl nezina.
Ar diezgan nevesalu domu gājienu un psihiku ir persona (laikam apvainota uz visu pasauli par kaut ko vai izteiktais teicamnieka sindroms), kas sūdzējās, jo domrakstu tematu uzzināšana 40 min. pirms paša domraksta neko nedod. Tikai dažiem lielāku pārliecību par sevi. Rakstīt un domas pasniegt/uzrakstīt, taču 40 minūšu laikā neiemācīsies.
Atrada vainīgo - "kraiņego", godīgu cilvēku, kurš negāzīs informācijas avotu... vai arī...kas tie par bezatbildīgiem jauniešiem, ka pusstundu pirms eksāmena nopludinātos tematus jau varēja "izlasīt" arī tie, kam tas nav domāts... ar tādiem nebūs iespējama konspirācija....:)
No mušas izpūš ziloni. Aktuāla tēma Valsts Policijai
Pavļiks Morozovs dzīvs mūžīgi mūžos! Urrā!
Muķķīgi un bezjēdzīgi. Ko dod temati?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
5-1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.