Lietotājvārds
Parole
Skolotāja-parastā 06.12.2018. 16:08:18
KĀPĒC NENOTIEK TAS, KAS BIJA IZSLUDINĀTS - VEBINĀRS Ceturtdien, 06.decembrī plkst.16.00 – 17.00 Aktualitātes mācību saturā: Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
noskatījos tehnoloģiju vebināru 29.11.2018. 23:59:47
Runāja un rādīja tur lielākoties par dizaina pusi jeb mājturību. Būs atsevišķs vebinārs par datoriku, kaut kad janvārī. Bet par šo: "mācību saturu skolās varēs īstenot ar dažādu instrumentu un ierīču pamata komplektu, kas vairumā skolu jau ir". Jautājums no skatītājiem: "Vai mācību līdzekļu paraugi skolēniem būs visiem programmā paredzētajiem tematiem?" A1: "Jā. [...]" A2: "Ar šiem materiāliem mums nav jānosedz pilnīgi viss, visas stundas katrā tematā. [...]" Skolēnus vairs nedala grupās pēc dzimuma, bet joprojām ieteicams dalīt 2 grupās. Lielās idejas ir veidot projektu darbus, kas ilgst ilgāku laiku + pašvērtējums vai apraksts ko sasniedz iesācējs, ko sasniedz eksperts + sadarbība ar citiem skolotājiem kad kāds ko māca.
Skolotāja parastā 29.11.2018. 17:23:44
Turpinot - 7. klasē bija jāuzšuj blūze. es to valkāju visu gadu. 8. klasē šuvām kleitu. Varēja arī izlaidumam, kas tajā laikā pamatskolā bija jau pēc 8. klases. ... Tagad 9. klasē diez vai kāda meitene to spēs... Man šķiet, ka mūsdienu izglītības sistēma jauniešus veidos vēl infantilākus un nepiemērotākus praktiskajai darba dzīvei. Nu nebūs visi izgudrotāji un ideju ražotāji! Pat sētnieces (slotas rakstu dizaina speciālistes) diez vai sanāks ar tādu mācīšanu uzvedinošā formā...
Skolotāja parastā 29.11.2018. 17:19:05
Tikko noklausījos tehnoloģijas. ...... Sen senos laikos bija ģimenē vecmāmiņa, vectētiņš, kuri nosēdināja blakus, skaidri un saprotami parādīja kas un kā jādara, izskaidroja - kāpēc jādara un tieši tā jādara un nemuļķoja sevi un bērnu ar neskaidriem mājieniem, jautājumiem, uzvedinājumiem (ākstīšanos un laika kavēšanu) - arods un prasmes darīt darbu tika nodoti precīzi skaidri un saprotami!!! . . . Smieklīga prezentēšana - bērnišķīga, nenopietna, šķiet abas skolotājas vēl nav izaugušas no tīņu vecuma. . . . Vai darba drošību arī apgūs ar uzvedinājumiem, izmēģinājumiem un intuitīvi grābstoties gar aparātiem? . . .Par skolēnu pašvērtējumiem - nu te jāvelk paralēles ar prezentētājiem - jo lielākā grāvī iebrauc, jo vairāk sevi slavē kā labus braucējus un ceļa rādītājus: arī bērni sevi parasti vērtē tā - jo mazāk paškritikas un paviršāks, neprasmīgāks darītājs, jo augstāk savus sasniegumus vērtēs un nesapratīs ko viņam vispār liek vērtēt. . . Padomju mājturības stundās es jau 6. klasē izšuvu priekšautā 8x50cm platu joslu, jo bija jādejo tautu dejas un priekšautus vajadzēja skatei...
NEPATIK.NEPATIK VIS. SAPRATAT
Pastāstiet, kas tie par mistiskiem sasniegumu aprakstu līmeņiem, ja to jāveido katram skolotājam pašam? Vai tad mums nav vienota izglītības sistēma, kur visi vadās pēc viena? Sasniegumu aprakstu līmeņiem būtu jānāk no IZM puses katrā priekšmetā par katru tēmu! Ja deputātiem ir palīgi, tad iedodiet skolotājiem tādus, kas var visus šos mistiskos darbus paveikt. Kāpēc skolotājam katru dienu ir jāstrādā vairāk kā 8 stundas un vēl visu laiku jāsadzīvo ar nepadarīto darbu sajūtu? Ja mazo skolu skolotājiem maksā tikai par kontaktstundām, tad ko viņiem darīt? Tas vairs nav smieklīgi un kičīgi nemaz!
Nav godīgi! Kāpēc tiešsaistes materiāls ir sabojāts? Ne vairs spocīgi melnbalto kadru, ne plakāta "Skola 2030" nokrišanas momenta, ne vadītāju dīvaino grimašu un bakstīšanās...
Un kad beidzot kaut kas būs tādā svešvalodā kā angļu valoda? Neviena aprobējamā materiāla, neviena metodiskā materiāla, nekā! Tad, kas būs citādāk? Un ja nebūs, tad ko tramda? Vai skolēni svešvalodas apgūs ātrāk un kvalitatīvāk, ja būs kompetenču pieeja?
Nožēlojamie nejēgas pie ruļļiem. Pamuļķi, maigi sakot...
A, kas būtu arodbiedrībai daļa par saturu.
Ja arodbiedrība te neko nopietnu, tad skaidrs ka tā ir bezjēdzīga padarīšana.
Nu cik var?2 25.11.2018. 22:28:06
Arodbiedrība - varbūt par klusēšanu no ESF fondiem ir samaksāts, tāpēc tāds dziļš miers?
Jā, varbūt tehnoloģiju cilvēki līdz šim ir bijuši pārāk toleranti. Viņi vienkārši ir paklusējuši, nevis aizrādījuši uz viena otra kolēģa nekompetenci. Un te ir sekas, pat publiski uzstājoties visas valsts skolotājiem, cilvēks nesaprot, ka viņš demonstrē pilnīgu nekompetenci šajā jomā. Un sliktākais ir tas, ka arī viņa skolēniem (vai studentiem) tiek dots signāls, ka tā drīkst, ka nav jāiespringst un jāapgūst daudz maz profesionālas prezentācijas prasmes...
Iesāku skatīties - Kompetences pašā plaukumā: Rēzeknes tehnoloģiju akadēmijas profesore : a) nemāk saglabāt prezentācijas demonstrācijas režīma automātiskai prezentēšanai; b)nemāk nospiest taustiņu F5 , lai uzsāktu prezentācijas demonstrēšanu manuāli; c) prezentācijas slīdos (slaidos) uz ekrāna redzami teksti angļu valodā (piem., 2. slīdā - "click to add text")
Viss ar tiem skaitļiem kārtībā. Tas no sērijas - jāapgūst, pašam atklājot. Izlasīs komentārus, sapratīs, ka šī ir lietas, kas jānoskaidro. Noskaidros un turpmāk zinās :) Kompetence darbībā.
Slaidā VĒRTĒŠANAS PARAUGS kā tur ir tām pieturzīmēm? Cienījamie eksperti, noskaidrojiet, vai pēc 13 -15 gadus veciem... ir jāliek punkts?
Kā ar pareizrakstības kompetencēm? Izskatās - nepietiekamas!
Nu, cik var? 24.11.2018. 12:05:47
Kad reiz beigsies šis ESF fondu naudas atmazgāšanas farss, kura rezultātā tiks sagrauta izglītības sistēma??? Otrdien, valdības sēdē, iespējams viss šos vājprāts tiks pieņemts. Arodbiedrība - kur piketi, kur protesta akcijas???
Skaidri redzams, ka projekta autoriem trūkst vismaz vienas kompetences - profesionāli prezentēt savu darbu!
man patik loti forsi
labais
Vecā piepe 22.11.2018. 22:13:51
Jauks pasākums. Priekšlasījumi škiet bija noderīgs profesoriem. Uzzināju, ka powerpoints saistīts ar Ievu ..... Glīti nogāzās Skola 2030 plakāts. Pārliecinājos, ka ir vērts turēt tīru datoru, lai uzstāšanās laikā nelien priekšā visādi dīvaini piedāvājumi. Kaut kur pazibēja arī 1973.gads.
nu kaut kā jau tā naudiņa jāatmazgā....ātrāk prom, paldies Dievam bērns ir pabeidzis skolu un ir prom no šiem murgiem, no visa, kas šeit smird !!!!! riebjas
Bubinātors 22.11.2018. 14:19:12
Tas nav vebinārs.. Vebināram ir cita struktūra un funkcija. Semināram ir cita funkcija.
Kas tas par vebināru, kur nevar piedalīties, tiešsaistē uzdodot jautājumu? Tas drīzāk ir youtube kanāla raidījums.
Vecā piepe 22.11.2018. 10:34:10
Viena stunda tik svarīgam pasākumam? Ko darīs ar neatbildētiem jautājumiem? Vai tomēr atklās jauno saturu, mācību veidus, kuri līdz šim nav bijuši un kas būtiski uzlabos mācības? Vai ir jau tulkojums skaidrā latviešu valodā?
Skolotāja-parastā 21.11.2018. 18:47:56
Tātad 1 stundas laikā skolotājus izglītos un "izveidos" par speciālistiem veselā jomā! Pat uz jautājumiem paspēs atbildēt! Un jautājumu būs daudz, par to nešaubos! Tikai atbilžu pēc būtības nebūs - izlocīsies un izlavierēsies ar atbildēm ne par tēmu...

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.