Lietotājvārds
Parole
Pārsteidzoši daudz Rīgas skolu pedagogu vispār nesaprot un nerunā valsts valodā. Par skolēniem pat nerunāsim. Blisina acis un ar lepnumu paziņo "ja ņepaņimaju". Topošais centrāltirgus kontingents. Un tad, izrādās, vainīga ir valsts un izglītības sistēma, jo cilvēkam jau 20+, joprojām "ņepaņimaju" un normāla darba nav.
Nolaidieties no saviem augstumiem! NEVIENS pieaugušais (arī latvietis), kur nu vēl skolēns, NERUNĀ un NERAKSTA ideāli pareizi - par to liecina prese, TV, publiski pieejami reklāmas teksti, radio..... NEprasiet to no pusaudža, kas eksistē ne bilingvālā, bet multilingvālā vidē un ilgus gadus tika kultivēta visa "apgrābstīšanas" izglītība, nevis mierīga, zināšanas nostiprinoša sistēma. Rezultāts ir loģisks!
Kāpēc šajos vērtējumos un annālēs nekas netiek minēts par skolēnu apmācības grūtībām vispār, pietam šī situācija ar katru gadu saasinās arvien vairāk. Skolas apmeklē (!!!) bērni, kas minimāli vai gandrīz nav apmācāmi, ar dažādām psiholoģiskām novirzēm, uz to pamata balstītiem mācību traucējumiem, ar ierobežotu redzesloku (iespējams, ģimenes apstākļu vai iedzimtības dēļ), un skola ne vienmēr to var uzlabot līdz ideālam.
FA# mažors 20.01.2019. 20:15:24
Bāž, gramatiku jo standarts pieprasa un bez gramatikas arī nevar. Vai tad svešvalodās gramatiku nemāca? Svešvalodas tagad uzskata par svarīgākām, jo "spīd" darbs un karjera ārzemēs, ja perfekti zini valodas. Arī te pieprasījums pēc angļu, vācu u.c.valodām firmās. Tagad būs drāma un gramatiku nevajadzēs. Varēs brīvi runāt, izpausties. Tikai viens bet... kā veidosim loģiskus teikumus, ja nebūs iemācīta gramatika. Liksim klāt vēl sportus -muskuļi ir, smadzeņu nevajag! (protams, nenoniecināsim veselīgu dzīvesveidu!), ņemsim nost mūziku, kur dziedot iemācās pavērt vismaz mutes, attīstīt smadzenes, koordinēt kustības dziedot un plaukšķinot, piesitot mūzikas instrumentus. Noņemsim vizuālo mākslu, jo zīmē taču visi! u.t.t.un bez gala.
Man šķiet, ka latviešu val. pēc būtības tiek mācīta nepareizi. Tik daudz liekas informācijas bāž gramatikā un māca no 1.kl. līdz 12.klasei - dzimto valodu (latviešiem)!!!!!! Nezinu kā māca cittautiešiem.
Nu gan Tantux aizbrauca auzās... Krievu jaunieši ļoti slikti runā valsts valodā, par rakstīšanu nemaz nerunājot! Citu tautību jaunieši gan ir spējīgi iemācīties latviešu valodu!
9.klasi beigušajiem latviešiem ir ļoti vājas latviešu valodas prasmes. Nereti krievu vai citas tautības jaunieši, kuri latviešu valodu mācās, nevis uzskata, ka prot, jo pasē rakstīts "latvietis", rezultātā to apgūst labāk. P.S. Pavērtējiet valodas kvalitāti šajā portālā - gan rakstos, gan komentāros...
Tāpat kā latviešu skolu 9.klases skolnieki.
Mācu krievu bērniem latviešu valodu individuāli. 3 no 5 maniem skolniekiem skolotājiem esot pilnīgi vienalga, ko viņi iemācās. Stundas notiek formāli vai bieži nenotiek vispār.
kā viss tas par vienādajiem un vienādākajiem ir noriebies!
...un, lai rezultati kljutu sliktaki un varetu biidiit reformu talak, jasarezgii dzive krievvalodiigajiem, un aborigenu zinashanas nevienu neuztrauc un neinterese, rusofobija ir galvenais
Mazākumtautību skolās brīva izvēle, var arī nemācīties. Kamēr valstī būs nelabvēlīga attieksme pret valsts valodu, rezultāti būs vēl sliktāki.
Pielieciet klāt latviski runājošo bērnu rezultātus, kuri ir diezgan briesmīgi. Gandrīz katram skolēnam ir labāks vērtējums eksāmenā angļu valodā, nekā dzimtajā latviešu valodā.
Tas pats attiecas arī uz latviešu plūsmas skolām. Noņemiet vēl nost kādas stundas no galvenajiem priekšmetiem, ieliekat klāt murgus, piem.militāro apmācību, ieliekat 5 sportus, izgudrojiet vēl ko jaunu, nez., nu ko vēl tādu varētu mācīt skolā....kāda jēga no šādiem rakstiņiem ik pa laikam???????

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.