Lietotājvārds
Parole
>>>... 30.01.2019. 08:09:09 30.01.2019. 11:20:55
Tad, ko darīt ar "Suitu sievām"? Vai iesūdzēt Eiropas tiesā par cilvēktiesību pārkāpumiem? Un, arī savā darbā tagad saprotu, ka nevienu klientu nedrīkstu apkalpot, kurš atļaujas pateikt kaut ko, kas man varētu šķist aizskaroši. Arī skolotājiem steidzami jālemj, kā rīkoties, ja kāds skolēns atļaujas pateikt ko tādu, kas skolotājam šķiet aizskaroši, jo robežšķirtnes nedrīkst būt... Tā, ja?
vai tiešām nav skaidrs, ka robežšķirtnes nav un nevar būt, lai otru cilvēku apsmietu vai apsaukātu. Ja to nedara, tad tam ir sekas, tas pats disciplīnas un cieņas trūkums. Var vērsties pret rīcību, ka tā ir bijusi nepareiza, taču tas nav iemesls, lai cilvēku nosauktu par neprašu. Divdesmitgadu laikā kopš man ir saskare ar bērniem dažādu vecumu vārds nepraša, mūsdienu bērnu leksikā nav dzirdēts, tur ir ļoti spilgti citi vārdi.
Jautājums D.Ā 29.01.2019. 22:32:23
Kāds, pēc Jūsu domām, tad būtu tas adekvātais sods pašam noteikumu pārkāpējam, kas netraucētu vecāku labsajūtu? Izskatās, ka esat no citas Galaktikas, ja nezināt, ka skolu iekšējās kārtības noteikumi paredz vispirms par bērna pārkāpumiem ziņot tieši vecākiem un, ja nav pozitīva risinājuma, tad arī bāriņtiesai u.t.t. Jūsu priekšlikums velk uz vēlmi skolas pārvērst par koloniju tipa pāraudzināšanas iestādēm ar atbilstošām disciplīnas nodrošināšanas metodēm. Šādās iestādēs bērni nonāk ar TIESAS SPRIEDUMU, tādēļ vispārizglītojošajās skolās nevienam darbiniekam NAV TIESĪBU PIEMĒROT PAŠIZGUDROTUS SODA VEIDUS. P.s. Kā piemēru piesaukt CSDD ir , maigi sakot, neadekvāti.
Mana dēla klasē arī bija viens puika, kurš uz katru vārdu reaģēja ļoti "slimīgi" (bet ne agresīvi), un tad tie citi speciāli kaut ko viņam teica, lai redzētu reakciju. Nē, nekādas šausmas tur nenotika, es savam sīki izjautāju. Vienkārši bērniem bija vēlme izpētīt, cik daudz ideju tam puikam ir. Bet, tas nebija tā, ka vajadzētu vecākus saukt, kaut ko risināt, viņi visi bija draugi. Saprotams, ka skolotāja no tā neko daudz nezināja, jo ne tas puika, ne arī citi stundas netraucēja, un strādāt varēja normāli.
Ir jau arī tādi "gudrie", kas roku vicināšanu uzskata par ikdienas normu, bet, kad sarāj vai soda, tad saka- viņš man pirmais teica to un to, bet beigās izrādās, ka neviens neko neteica, bet tas kalpo kā izcils attaisnojums agresīvām izdarībām. Un, tad sarosās vecāki - manējo apcēla, viņš vienkārši neizturēja. Vecāki tam tiešām tic, un nespēj pieļaut domu, ka "jaukais bērniņš" vienkārši atradis, kā attaisnoties par izdarīto. Trakākais, ja tas tā turpinās!
Vēlreiz par apcelšanu. 29.01.2019. 18:35:36
Tas, ka apcelšana nav norma, tā ir viena lieta, bet vēlreiz jautāju, kur ir robeža? Ja ģimenē vīrs vai sieva otram pasaka - ak, Tu, nepraša! - vai tam otram tūlīt ir jāprasa šķiršanās? Vai, varbūt, tam otram, ir jāņem panna un jāsit pa galvu? Tāpēc jau rakstīju, ka robeža nav skaidra. Bet, pa kuru laiku skolotājs var uzzināt absolūti visu, ko klasē ir runājuši skolēni starpbrīžos, lai varētu izsecināt, vai kāds asiņainais konflikts jau sen nav briedis ar parastiem vārdiem? Vai Jūs domājat, ka skolēni izstāsta absolūti visu savai klases audzinātājai? Apcelšana , ja tā ir emocionāla vardarbība, nav norma, bet mēs taču nevaram teikt, ka katrs vārds ir jāpārdomā trīs reizes, lai pateiktu. Kurā brīdī apcelšanās ir joks, un, kurā brīdī tas ir noziegums? Suitu sievas, laikam, vajadzētu cietumā ielikt, tur tik daudz aizskaroša...
-> atbilde 29.01.2019. 12:58:27 29.01.2019. 17:47:14
Tik skaļus vārdus kā emocionālā inteleģence pat dažam labam pieaugušajam nevarētu attiecināt. Bērni aug un mācās, ja neiemācās ģimenē, tad jāmāca sabiedrībai, skolai. Jūsu zināšani bērni nāk no sociālajam vidēm, bērns nav vainīgs, ka viņam , piemēram, nav palaimējies piedzimt ģimenē, kur vērtības māca no mazotnes vai vecāki ir izglītoti, un tas nenozīmē, ka viņus nevar iemācīt... Sliktāk ir to nedarīt. Man ir bijusi pieredze arī ar “augsti inteliģentu personību", kas uzskatīja un citiem arī pauda viedokli, ka viņas bērns, kurš bija atrāvies no cita pa pilno programmu, ir pilnīgi nevainīgs. Tikai, kā izrādījās vēlāk, šis labais bērns bija sistemātiski nodarbojies ar emocionālo mobingu pret otru, kā rezultātā otrs bērns vienkārši neizturēja. Ko darīja skolotāji? Neko, jo tas taču bija labais un inteliģentais (un māte runāja akurāt tikpat gudri kā Jūs), un tā taču ir tikai apcelšana (kā no dažiem komentētājiem var spriest ir norma). Sist, taču nesita. Vienīgais ieteiktu visiem atcerēties, ka dzīvei ir bumeranga princips. Un audzināt, es ieteiktu tieši šos emocionālos inteliģentus, kuri otra apcelšanu uzskata par normu.
atbilde D.Ā. 29.01.2019. 12:58:27
Redziet, D.Ā., kā jau teicāt, skolotāji ir speciālisti ar augstāko pedagoģisko izglītību, tieši tāpēc viņi saprot, ka uzvedības normas un reakcijas uz dažādiem kairinājumiem bērns iemācās aptuveni līdz 5-6 gadu vecumam. Un to spēj izdarīt tikai vecāki, ne tik daudz rūpējoties par ģimenes iekšējās kārtības noteikumu ievērošanu, bet ar SAVU tiešu uzvedības modeli, ar SAVU piemēru attiecībās ar pārējiem ģimenē, jo bērns jau novēro pieaugušo rīcību un pieņem to kā pareizu. Nav runa par izstrādāto noteikumu ievērošanu, runa ir par emocionālo inteliģenci, kas ietver arī māku bez incidentiem, trakošanas un rupjībām tikt galā ar situāciju. Un, raugi, emocionālajai inteliģencei nav priekšrakstu - dari tā, nevis šitā, tajā neietilpst arī obligāto pienākumu veikšana. Tā ir no mazām dienām ģimenē noskatīta un pārņemta dzīvošanas prasme, kuru skolotājs jau vairs neieaudzinās. Un iekšējās kārtības noteikumi ir saistoši tiem, kam šī lieta piemīt, bet tie, kas jau no mazām dienām nav baudījuši mierīgas, cieņpilnas un gudras attiecības, tā arī noteikumus uzskatīs par lietu, pret ko jāsaceļas. Es, starp citu, nelepotos, ka manās mājās visi noteikumi tiek ievēroti, jo jālepojas jau ar to, ka bērnam iemācīta vēlme (nevis bailes no noteikuma) dzīvot atbilstoši cilvēciskām, saturīgām attiecībām. Bet to jau gan izdarīt ir grūtāk, nekā pie sienas piespraust noteikumus, jo sirdsgudrība vajadzīga. Un kur tā pazudusi tik daudziem jaunajiem vecākiem?
Runājot par apcelšanu. Fascinējoši, ka viena sabiedrības daļa, otra apcelšanu un apsaukāšanos uzskata par dzīves normu. Zobošanās un apsaukāšanās, manuprāt, būtu izskaužama saknē un nebūtu pieļaujama vispār. Nez no šiem komentētājiem, kas to atbalsta vai uzskata par normālu, uzskatītu par normālu, un patiktu, ka darbā viņu kolēģis, piemēram, sauktu par muļķi, ka viņš ir kļūdījies?.. Jāsaprot, ka bērni psiholoģiski vēl nav nobrieduši un katrs uz apsaukāšanos reaģēs savādāk. Vienam pietiks ar vienu vārdu, citam varēs spainis uzgāzt un tas liksies normāli...
Draudzīgais delfīns. 29.01.2019. 10:57:11
Piekrītu Zivtiņas komentāram:Ģimenē bērns ir jāaudzina,skolas bērnus izglīto! Īsi un skaidri!
Ja vecāki savam bērnam ir ieaudzinājuši morāles un ētikas pamatus, ielikuši korektas uzvedības pamatus, tad tādam bērnam nebūs problēmu arī skolā. Un ja būs, viņš zinās tās risināt - ar skolotāju atbalstu, bez, bet adekvāti. Nu nepārvēršas parasts, labi audzināts bērns skolā par sistemātisku nevadāmu monstru. Ne-pār-vēr-šas! Kam ir sistemātikas problēmas uzvedībā un attiecībās - fiziska un emocionāla vardarbība pret citiem, tam tās nav tikai skolā. Skola cik necik var apslāpēt izpausmes, bet problēma paliek, ja to saknē nerisina vecāki. Diemžēl vecāki visbiežāk vai nu piekopj strausa politiku, vai padodas, jo tas nac dažu nedxēļu uzdevums, nereti tas prasa gadus un pamatīgu ģimenes iekšlietu pārvērtēšanu un maiņu.
Liepājas 6. vidusskolas direktoram Kārlim S trautiņam šodien ir vārda svētki. Sveiksim viņu un vēlēsim jaunus panākumus darbā!
Par apcelšanu. 28.01.2019. 22:14:36
Šis termins nav īsti definēts, jo viens par apcelšanu uzskata vienu pateiktu vārdu, bet cits ar to saprot regulāru ņirgāšanos. Kurā momentā tas ir jāanalizē skolotājam? Tad, kad viens otram pasaka - Tu esi muļķis? Bet, ja skolotājs to nedzirdēja (jo tas tika pateikts samērā klusā balsī? Bet, tas, kam pateica, tas ņem kādu priekšmetu un met, trāpot teicējam, piem., pa galvu... To jau skolotājs pamana uzreiz. Kurš te jāsoda? Vai skolotājam jājautā cietušajam - vai Tu gadījumā kaut ko neteici? Es, kā vecāks, savam bērnam mācīju - cilvēki ir dažādi - ja kāds saka kaut ko nepieklājīgu, aizvainojošu un tml., vislabāk sākumā vispār nepievērst uzmanību, tā teikt, ar neveseliem pa labam.
Manuprāt ļoti bieži skolotāji paiet garām un izliekas neredzam ka kādu apceļ vai aizskar. Tikai tad kad jau notiek fiziska izrēķināšanās - tad brīnās. Nu kā tad tā? Bet ja laicīgi reaģētu tikko radusies kaut niecīga problēma, pārrunātu, izskaidrotu, pievērstu tam uzmanību. Tad nenonāktu viss tik tālu. Ak jā un vēl - pareiza secība būtu: direktors mazgā skolotājam galvu, skolotājs mazgā vecākiem galvu, bet šeit noteikti jāturpinās ķēdītei un vecāki mazgā galvu savai atvasei. Proti - iepazīstina, skaidro un māca saprast rīcības sekas. Kas ir tad ja tu dari tā vai citādi. Kamēr neiestājas un nav jāsadzīvo ar sekām tikmēr runāšana vien iir tāda tukša - bla, bla, bla. Runā, runā - mana ........ klausās.
>... 28.01.2019. 16:07:36 28.01.2019. 18:23:45
Mazliet nepiekrītu Jums. Tieši tas, ka pret visiem izturas vienādi, nozīmē to, ka neviens nedrīkst slimīgi agresīvi uztvert cita zobošanos. Kādēļ viens paliek mierīgs, atbild ar vārdiem, bet cits sāk trakot? Tātad to pirmo neviens nesoda, jo viņš prot uzvesties, savākt sevi. Bet, tas otrs neprot uzvesties, neprot savākties, un saņem sodu par skolas noteikumu neievērošanu (par darba traucēšanu). Piekritīsiet, ka mēs taču arī nedrīkstam, piem., uz ielas, sākt ārdīties, ja viens pretimnācējs kaut ko pasaka. Mēs saņemsim sodu, kāds izsauks policiju, bet tas pretimnācējs jau sen būs prom.
Izlasot visus komentārus, secinu, ka loģiski domājošs ir tikai viens komentētājs ( ... 28.01.2019. 16:07:36), taču pārējie tikai cenšas meklēt vainīgos. Es nesaprotu, kāpēc par skolēnu neadekvāto uzvedību vienmēr jāvaino vecākus? Skumji, ka to nesaprot tieši skolotāji, kuri taču ir augsta līmeņa speciālisti pedagoģijā. Katrā skolā ir bijuši, ir un vienmēr būs izstrādāti iekšējās kārtības noteikumi, par kuru izpildi un ievērošanu, diemžēl, atbildīgi ir skolas darbinieki nevis vecāki! Es kā vecāks rūpējos par to, lai mani bērni ievērotu manā ģimenē izvirzītos iekšējās kārtības noteikumus (un viņi tos arī ievēro!). Salīdzinoši-par satiksmes noteikumu ievērošanu rūpējas ceļu satiksmes policija un pie noteikumu pārkāpšanas soda konkrēto CSN pārkāpēju nevis vaino viņa vecākus, tos soda un publiski vaino un audzina. Tikai, kad par katra skolēna pārkāpumu adekvāts sods tiks piemērots pašam noteikumu pārkāpējam, tad arī katrs skolēns sāks aizdomāties, ka šie uzvedības noteikumi viņam ir jāievēro. Bet kas nekait tagad, ja skolotājs par bērna uzvedības problēmām "mazgā galvu" viņa mammai vai tētim nevis viņam pašam.
vilibalds -> ods 27.01.2019. 22:56:04 28.01.2019. 17:19:50
Oi, sasmējos! Taupības nolūkos tiks noteikts: "Skola 2030!!! Junās kompetences - bērns skolā ienāk! " (Viss pārējais - svītrots trešajā lasījumā.)
Skola no skolas atšķiras, tāpat kā skolotājs no skolotāja. Problēma ir tajā, ka vecāks nevar būt skolā. Skolai ir jābūt savam rāmim un skolotājiem jāseko, lai rāmis /disciplīna tiktu ieverota. Svarīgi ir attiekties pret visiem skolniekiem vienādi, ja tas nenotiek, tad būs disciplīnas trūkums. Jāsaprot, ka arī tas labais skolnieks var speciāli izaicināt kādu, kuru uzreiz soda, bet pats noiet ēniņā. Līdz ar to rodas tāda kā robežškirtne ir kuri vienmēr labie un ir kuri vienmēr sliktie, un to nu māk izmantot. Disciplīna ir tājās skolās, kur pret visiem attiecas vienādi, un arī tiem, kam ir mācību traucējumi šajā vidē integrējas daudz ātrāk un traucē mazāk. Vēl ir svarīgs stundas saturs, cik tas ir piesātināts un cik bērni ir aizņemti ar darbu. Drīzāk būtu jādala nevis, kas traucē vai netraucē, bet pēc Anniņas vai Pēterīša spējas uztvert vielu un spējas mācīties. Savādāk, kāmēr skolotājs cenšas iemācīt Anniņu, Pēterītis aiz bizēm jau rausta Ilzīti, jo viņam sen ir apnicis klausīties piecas reizes vienu un to pašu. Nezin, kāpēc ģimnāzijā var mācīties pat bērni ar uzmanības deficīta sidromu un nevienu netraucēt, bet parastajā skolā viņi , piemēram, traucē citus...
Mīļie draugi, tas ir jādara vecākiem. Skolai nav jāaudzina bērns, bet tas ir jādara vecākiem, un paskatoties kā bērns uzvedas, var tīri redzēt kā ģimenē viņš audzināts.
Tikai mieru - kolēģi un ieinteresētās personas! Skola 2030!!! Juanās kompetences - bērns skolā ienāk motivēts! atbildīgs! ar lasītprasmēm! ar rakstītprasmēm! disciplinēts un ar uzvedības ABC apmācīts! Tātad -pacietību! Nesaprotu par ko ir jezga attiecībā uz pedagogu algām un neaudzināto "bļauru" baru? Pārzinot bērnu tiesību likumus , ir skaidri un gaiši norādīts, ka par bērna audzināšanu atbild ģimene un vecāki , vai aizbildņi un audžuģimene. Par zināšanām un sekmēm - skola!!!
Mammas un tēti, veltīsim laiku saviem bērniem un šādu gadījumu nebūs 27.01.2019. 21:15:24
Kamēr mēs visi vecāki nebūsim vienoti uzskatā, ka bērns ir ģimenes iekšējā mikroklimata spogulis sabiedrībā un audzināšana ir ģimenes uzdevums nevis skolas, tad skolās nekas nevarēs mainīties. Skola ir izglītības iestāde, nevis audzināšanas iestāde. Vecāku aizņemtība un bezspēcība bērna kaprīžu priekšā ir visu bērnu neuzvedības iemeslu pamats. Kā lai bērns aizklauvējas līdz vecāka uzmanībai un sarunai tikai ar viņu, ja ne izdarot kaut ko sliktu, jo labais taču ir pašsaprotami, nekādas emocijas vecākos neizsauc un neliek vecākiem pievērsties bērnam. Cik daudz laika mēs veltam viens otram, spēlējam galda spēles, vienkārši tērzējam, kopā klusējam, ......... Skarbi, bet tā tas ir!
Mājās jāaudzina- un tad būs kārtība arī skolā. - savu reizi jāuzdod arī pa ausīm(lai ko teiktu visi tiesību aizstāvētāji) un ja galīgi iet ārpus rāmjiem, , tad.,,dakteris bērziņš,, palīdzēs! Nu manējie toč-,, neleks,, pieaigušiem acīs!
Jā, arī zagļi un bandīti pret aplaupāmo izturas tāpat, kā izturas pret viņiem. Ja labprāt visu atdod, tad nav problēmu, ja turas pretī tad gan dabū. To pašu var teikt par seksuālajiem maniakiem, galvenais neturēties pretī, tad viss O.K. Ja skolā kāds pazemo skolas darbiniekus, tad ļauties un just cieņu pret pāridarītājiem. Tā ir atbilde cien. COLLEGAM
Skolēnus ar uzvedības un mācību apguves traucējumiem būtu jāmāca atsevišķi ļoti nelielās grupās. Uzvedības traucētāji neļauj citiem apgūt vielu labā līmenī, cieš visi.
>to to collega 26.01.2019. 21:02:28
Par "iekšām" neiet runa. Ne reizi vien ir gadījies būt par klases audzinātāju bez maz vai huligāniem. Bet tomēr prieks, ka vēlēk viņi ir veiksmīgi cilvēki, kuri pat atzīst skolas laikā "paveiktos varoņdarbus".
>Kā ir 26.01.2019. 09:24:34 26.01.2019. 20:26:19
Nu, taisnība, ka skolotāju algas maksā ministrija, bet nevienam skolēnam jau nav noteikta tikai viena konkrētā skola, ko apmeklēt. Tad nu vecāki ir tie, kas izvēlas, kurā skolā bērns mācīsies (mazajās klasēs), vai arī skolēni paši (vecākajās klasēs). Tas, protams, nenozīmē, ka skolēns var darīt, kā ienāk prātā. Tomēr tas nozīmē, ka ideāli būtu skolai un vecākiem, un skolēniem sadarboties.
Tikai nevajag idealizēt! Aug jauna paaudze, kuriem vārds''cieņa''ir tukšs jēdziens. Nerunājam, protams, par visiem. Bet neaudzinātība un neuzvedība , diemžēl, skoloā redzama ik uz soļa. Un tu vari būt ļoooti korekts, kad tavā klasē iegāžas hormonu plosītu pusaudžu pūlis, kuriem tāda skola un viss, kas tajā notiek, ir tikai pielikums telefonspēlītēm un bara izklaidēm...Un te nu nekāda tolerance vai maiga, klusa runa nelīdz. Tikai disciplīna. Ja tev nav ''iekšas'', mūsdienu klasē iekšā labāk neej!
Piedodiet, kolēģi, ja kaut ko ne tā pasniedzu, BET - 1) Skolēni pret skolotāju izturas ar tādu pašu cieņu kā skolotājs pret skolēniem; 2) Konflikti starp skolām/mikrorajoniem/utt. ir bijuši vienmēr, taču ne jau pamatojoties nacionālai piederībai; 3) K.Strautiņ - tu kundziņ, diemžēl neesi skolotāja vārda cienīgs (atšķirībā no tava TĒVA, KURŠ TIEŠĀM IR SKOLOTĀJS ŠI VĀRDA VISĀS NOZĪMĒS).
Diemžēl, katrā vecāku sapulcē (un ne tikai) dzirdam, ka skolotāji tiek uzturēti nonodokļu maksātāju naudas un ka skola ir skolniekam , nevis skolotājam...Nav pieņemts skatīties problēmai acīs, tikai kladzināts''citi laiki, citi bērni, jums jāpielāgojas jaunajām prasībām''.Un nelabprāt par to, ka vecākiem nav laika un vēlēšanās nodarboties ar to, ko sauc par audzināšanu, jo, lūk, skola un direktors par to esot atbildīgi! Nē, mīļie, kamēr nesapratīsiet, ka skola ir tikai vieta, kur Jūsu bērnus pieskata, kamēr jūs pelnat''lielo piķi''un cenšas kaut ko iemācīt, nevis atbildīgā par Jūsu bērnu, tikmēr viss būs galīgās auzās...
Skolotājam maksā algu ministrija, tādēļ bērni un vecāki nav pakalpojuma pasūtītāji. Kas teica, ka bērni jāizklaidē? Ministrija? Tiem skolotājiem, kas ar cieņu izturās pret visiem (ieskaitot bērnus), kas mīl savu priekšmetu un māk to pasniegt saprotami un interesanti - nav problēmu ar cieņu pret viņu un arī ar disciplīnu. Un arī vecāki labprāt sadarbojās ar tiem. Bet par etniskumu konfliktā - biju personīgi dzirdējusi nacionālistiska tipa aizrādījumus no pirmsskolas vecuma latviešvalodīgiem bērniem bērnu laukumā. Un redzēju to bērnu vecākus sarkdam. Tā nu ir mūsu valsts ikdiena no smilškastes līdz Saeimai. Un katram no mums ir jāpadomā - ko nes katra mūsu doma un katrs mūsu vārds. Varētu teikt "jāsāk ar sevi", ja nebūtu pavazāts teiciens:)
Attopieties! 26.01.2019. 07:35:50
Portāls liepajniekiem.lv vienmēr ir izcēlies ar to, ka mākslīgi uzpūš sensāciju. Pat nepadomā, ka sabiedrība no tā iespaidojas negatīvi. Par visautļautību - tā turpiniet, bērnu tiesību aizstāvji (tik daudz posta jau esiet ar to nodarījuši!) un skatieties reāli tuvā nākotnē - jāpagaida kāds brītiņš un arī pie mums būs plaši izplatītas''bandu cīņas'' un ierašanās ar ieročiem skolā.Un tad tik būs traģēdijas!
spēlītes''skolās'' 25.01.2019. 22:30:06
Varbūt pēdējais laiks vēl kaut ko vērst par labu? Nevis izpatīkot neaudzinātībai, trulumam, slinkumam, pieprasīt no skolotājiem izklaidēt ( ak, atvainojiet, ''motivēt'')mazos patērētājus un mīkstmiešus, bet atgriezties pie normālām vērtībām, kuras paredz, gan hierarhijas izpratni, gan disciplinētību, gan cieņu, gan darbu stundās? Ak, jā, dārgie vecāki, jo vairāk visatļautības un spēlīšu, jo Jūs ilgāk apmaksāsiet savu pieaugušo bērnu rēķinus, bet viņi visdrīzāk kavēsies ilūzijās, ka izklaides viņus sagaida visu turpmāko dzīvi...
turpināšu citēt sevi 25.01.2019. 22:23:03
Sākās viss ar to, ka skolēns ir dievs, bet skolotājs-pakalpojuma sniedzējs, un klientam vienmēr taisnība! Pagaidīsim , līdz tie''klienti''drusku paaugsies-un tādi gadījumi kā nesenais, kur puišelis pazvanīja policijai, jo negribēja iznest miskasti notiks katru dienu, biezā slānī... Viss sākas pavisam nevainīgi...mājās, ģimenē, kad vecāki bērnu klātbūtnē''noliek''skolotājus, kad administrācija uzliek skolā kastīti ziņojumiem, kad uzklausa tikai vienu pusi.Tas saucas-pārprasta demokrātija. Diemžēl...
''skolniekam vienmēr taisnība''piekopj ne tikai Strautiņš, bet daudzi citi bezmugurkaulnieki-direktori. Skolotājs ir kāju pamesls un grēkāzis gan no vecāku, gan administrācijas, gan valsts ideoloģijas puses. Ja vēl pieskaita vecāku bezatbildību un kosmiskās prasības(pret visiem citiem, ne jau sevi), kāa rī hipertrofētās bērnu tiesības...jāpagaida kāds brītiņš un arī pie mums būs plaši izplatītas''bandu cīņas'' un ierašanās ar ieročiem skolā.Un tad tik būs jautri!

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
8+2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.