Lietotājvārds
Parole
Nupat biju "Bērnu tiesību" kursos. Izrādās, esot kaut kādi miljoni, kas domāti skolotājiem asistentiem, pašvaldībās pāri palikuši pagājušajā mācību gadā, jo skolas pedagogu asistentus neesot pieprasījušas. . Nezinu, kuram kabatā "ieslīdēja" tie pedagogu asistentiem paredzētie miljoniņi, vai arī tas tikai tāds lektoru uzpūstais burbulis?
Vai iespējams kvalitatīvi mācīt klasē 30 izglītojamos un "neizdegt"? Kad beidzot domās par cilvēcisko faktoru, nevis tikai un vienīgi naudu un statistiku? Ārprāc!!!
stat tutti bene? 18.02.2019. 22:39:51
No skolu slēgšanas ietaupīja dažus miljonus vai mazāk (to teica TV). Kāda jēga? Vai aizies?
Sevišķi ja runa par līdzekļiem, ko publiski pastāsta Tv, radio, presē. Jocīgi!
Daudzi saka, ka komentāri nenonāk līdz publicēšanai. Arī tie, kas pieklājības robežās, bet nav vēlami publiskai lasīšanai. Paldies.
state tutti bene? 18.02.2019. 22:34:15
Pa TV teica, ka pagājušogad no skolu reformēšanas, slēgšanas ietaupīja dažus miljonus vai pat daudz mazāk. Precīzi, neatceros, bet skolotāju algām vajag 27 miljonus. Ko tas dod? Kārtējā bļaustīšanās bezjēgā! Toties TM tērēs veselu pusmiljonu, algojot ārzemju speciālistus stāvokļa noskaidrošanai, jo sanāk, ka ministram tomēr nav sava redzējuma. Tā aiziet mūsu nodokļi - miljons pēc miljona!
Nemaz jau neskatās izglītības kvalitāti. Slēdz un reformē, jo tā vajag. Politiski, nepolitiski, bet naudas ietaupījuma kā nav, tā nav.
State tutti bene?(vai viss kārtībā?) 18.02.2019. 22:03:59
Skolotājiem arī ir ģimenes, bērni, vecāki, draugi. Tāpat kā visiem!
state tutti bene? 18.02.2019. 22:02:07
Vai tad ekonomikas speciālists vienlaicīgi studēs piem., mākslas specialitātes! Sanāk, tikai skolotājiem mūsu valstī jābūt plaša profila speciālistiem. Daudzi tādi arī ir. Tikai...vai to pienācīgi materiāli atalgo? Māci matemātiku, angļu valodu, vēsturi. Supper! Cik daudz sava brīvā laika jātērē. lai sagatavotos tik plaša profila mācību stundām, konsultācijām, un, ja vēl audzināmā klase, kurai jāveltī laiks!
State tutti bene?(vai viss kārtībā?) 18.02.2019. 21:55:05
Atbilde Domātājam, kuram vēl neveicas ar loģisko domāšanu. Ko nozīmē par daudz skolotāju? Jebkurš loģiski domājošs vecāks pateiks, ka kvalitatīvāk, individualizētāku pieeju katram cilvēkbērnam var rast tikai klasēs ar mazāku skolēnu skaitu nevis 30 un vairāk. Kāpēc skolotājam jāstudē vairākās specialitātēs, lai savāktu slodzi! Piem.,matemātiķim vēlreiz jāstudē, ieguldot personiskos līdzekļus, laiku, lai iegūtu bioloģijas, vēstures, u.tml.skolotāja kvalifikāciju! To pašlaik nevar iegūt vienā piegājienā!
cristiano renaldo 18.02.2019. 18:54:48
i am juventus bozeic st
Te "domātājs" saka - savākt slodzi. OK. Par slodzi maksā cik? Uz papīra? Vai domātājs to maz zina? Vai kādā parastā darbā var tā vienkārši strādāt vairāk par slodzi? Tur, kur tādas slodzes ir definētas.
cristiano renaldo 18.02.2019. 18:18:58
heloo
un kas
NEDOMĀTĀJS 18.02.2019. 17:12:56
Tas nozīmē, ka skolotāji maksās vēl un vēl, lai iegūtu otro un trešo augstāko izglītību. Tā ir kārtējā augstskolu lobēšana, jo studentu skaits taču arī sarūk. Man jau ir divas augstākās izglītības, par kurām pati maksāju, bet atpelnīt vien ar diženo algu nevaru.
Kur burkāns par ministrijai tīkamu pašvaldības ziņojumu? Hm, sasodīti parocīga darba metode - to, ko vajadzētu pašam izdarīt, bet neizdodas vai negribas darīt, uzdot kādam citam.....
Nopietni jādomā par maksimālo skolēnu skaitu vidusskolas klasēs. Klasē jau 33-34 skolēni ( pirms 2-3 gadiem 25), jo nauda seko skolēnam! Jādomā arī par skolēnu atlasi pa spēju līmeņiem vienā vidusskolas klasē. Šos jauniešus taču gatavojam augstskolām.
Ir jāsaprot, ka skolotāju ir par daudz uz to bērnu skaitu, kurus jāizglīto, bet problēma slēpjas citur, ka skolotājs daudzreiz specializējas uz vienu priekšmetu naivi cerot, ka līdz pensijai tajā strādās. Diemžēl pasaule mainās un izdzīvos tas skolotājs, kurš var mācīt vairākus priekšmetus un slodzi savākt, nevis tas, kurš skrien pa skolām ar nelielu slodzes daļu katrā. Jādomā kapitālistiski, jo viss tagad maksā un bargu naudu!!!
kad beigsies murgs,ko sauc par intergrāciju. Ja klasē sēž( un citādi nenosaukt) skolēns ar mācīšanās traucējumiem un kodu, tad kā es KVALITATĪVI varu viņu mācīt????? vispārizglītojošā skolas programmā!!! Kad ministri sāks nopietni domāt arī par šo, nevis tikai slēgt un optimizēt!!!!
Strādā līdz spēku izsīkumam slodzes maksimumu klasēs ar 30 skolēniem darbā un tad vēl vakaros un nedēļas nogalēs, lai visu uzspētu, un tad tu būsi nopelnījis cilvēka cienīgu algu. Laipni lūgti skolās!
Laikam esmu par nesaprātīgu. Ja nauda seko skolēnam, tad kāda var būt ekonomija. Būs tikai LIELAS klases, kurās skolēni, kuriem ir mūsdienu uzmanības noturības problēmas (tieši tādus mēs mācam lauku skolās no pilsētām), kuriem ir speciālās programmas ar kodiem, vispār neiemācīsies neko. Un ja nu tiešām pienāks brīdis, ka lielajās klasēs dos skolotājam palīgu, tad atkal tas pats pedagogu skaits
Piekrītu ministres kundzes redzējumam, ka skolēnu skaita samazināšanās dinamika neatbilst tam, kā notiek skolu tīkla sakārtošanas process, ko ieviesa Šadurska kungs.
Doma tā pati vecā-iznīcināsim laukus! Un kas strādās par 1000 eiro klasēs ar 30 skolēniem plus problēmbērni?
Lasiet un saprotiet - Sniegt informāciju, cik skolas reorganizēs, slēgs u.tml.
Kas ir "redzējums"??? Ideja, sapnis, pareģojums??

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
9-9=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.