Lietotājvārds
Parole
No trim misionāriem mūsu skolā viens ir inteliģents, normāls skolotājs, viens- karjerists un kompetenču pakaļskrējējs, bet trešais- nekaunīgs, slinks, neko nezinošs pofigists. Lūk, kāda pieredze!
Pasniedzējs 01.03.2019. 01:06:18
Mans minējums - tikai minējums. Ja kādai dāmai matemātikas vidējā atzīme 4, fizikā arī 4, centralizētais matemātikas eksāmens nokārtots, iegūstot 20%, tad dāma "diemžēl spiesta" iet uz PPMF un mācīties par latviešu valodas skolotāju, jo lasītprasme un rakstītprasme ir vienīgais, ar ko viņa var startēt tālāk. IM šādus cilvēkus neizvēlas. Ja dāmai ir 100% matemātikas centralizētajā eksāmenā, atzīme matemātikā 9 vai 10, arī fizikā 9 vai 10, tad var iestāties budžetā Fizikas Matemātikas un Optometrijas fakultātē vai arī RTU studēt inženierzinātnes. Kad studijas ir pabeigtas, tad šo otro dāmu ar "atplestām rokām" gaidīs IM, jo viņa māk ne tikai lasīt un rakstīt. Un 100 eiro stipendiju studentes var saņemt arī kā fakultātes stipendiju, ja savā grupā ir vislabākās - par izcilām sekmēm. Ja galva slikti strādā, tad, protams, nesaņem. Bet ja galva slikti strādā, tad jau agrā bērnībā ir jāmēģina kļūt par balerīnu, vieglatlētikas čempioni, gleznotāju vai biznesmeni - jo ja augstskolā neko sarežģītu nevar apgūt kā tikai "general knowledge" jeb vispārējus spriedelējumus, tad tas arī konkurencei darba tirgū pilnīgi neko nedos. Varbūt vienīgi to dāmu rindai, kas māk lasīt un rakstīt un ir bez fakultāšu diplomiem izdosies nedaudz aizstāties priekšā kopā ar dāmām, kas māk lasīt un rakstīt un ir ar fakultāšu diplomiem. Bet sieviete jau vienmēr var būt arī profesionāla mājsaimniece - tikai nevajag savu vīru aizdzīt un vajag ļaut viņam sevi uzturēt.
Jaunajai skolotājai 28.02.2019. 10:07:07
Kāpēc tad jūs neizgājāt IM atlasi? Tad būtu arī jums stipendija.
Kāpēc- diemžēl mācos PPMF? Kāpēc gan nevarēja izmantot IM? Tad nebūtu "diemžēl", būtu kvalitatīvas apmācības un mācību stipendija? Kāpēc jāčīkst par savu izvēli, ja neizvēlas otru iespēju?
Jaunā skolotāja 27.02.2019. 16:16:57
Arī šobrīd mācos piektdienās un sestdienās, pārējās dienas strādāju skolā, speciālas stipendijas nesaņemu par to, ka mācos piektdienās un sestdienās, un vispār nekādu īpašu privilēģiju diemžēl nav, jo mācos PPMF nevis IM. Ir pat vēl grūtāk, jo nemitīgi jāraksta patstāvīgie darbi, stundu plāni, jāiet praksē, jākārto eksāmeni utt. Brīva laika vispār nav vairākus gadus! Mums arī ir kvalitatīvas mācības, apgūstam visādas metodes, varam dalīties pieredzē, bet mums nav tāda atbalsta kā IM stipendiātiem.
>Aleksanram 27.02.2019. 14:48:53
"Tā saucamās piemaksas ir tikai pirmos 2 gadus, kamēr esi misijā, jo misijas skolotājiem piektdienas un sestdienas jāvelta mācībām. Ļoti kvalitatīvām mācībām, gribu piebilst. Stipendija ir domāta kā atlīdzība par šo laiku, kuru IM skolotājs nevar veltīt stundu vadīšanai. Tas tikai nosedz to starpību, ko var saņemt, ja strādā visu nedēļu. " Informācijai - vispār jau daudzi kolēģi tāpat piektdienās un sestdienās, pat svētdienās ieguva pedagoģisko izglītību, ja bija cita augstākā izglītība. Tikai paši maksāja vēl par mācībām, ne tikai nesaņēma stipendijas (tas bija divtūkstošo gadu sākumā).
Vai skola ir muļķu savāktuve, kur ikviens komjaunietis/e var izpausties? Sarīkosim "misijas" slimnīcās, policijā, ministru padomē, veikalos, vidā, knabā, saeimā, celtniecībā, glābšanas dienestā, ūdensvadu remontā, programmētājos, tulkotājos ... un nosvinēsim visas jubilejas!!!
Vai skola ir muļķu savāktuve, kur ikviens komjaunietis/e var izpausties? Sarīkosim "misijas" slimnīcās, policijā, ministru padomē, veikalos, vidā, knabā, saeimā, celtniecībā, glābšanas dienestā, ūdensvadu remontā, programmētājos, tulkotājos ... un nosvinēsim visas jubilejas!!!
Manu komentāru par neveiksmīgajiem misionāriem mūsu skolā nepievienoja. Cenzūra-?
Aleksandram 26.02.2019. 14:35:53
Gluži tā nav, ka vairāk kā puse paliek. No pašas IM raksta: 26% - turpina darbu kā skolotāji, 12% - strādā skolu vadības komandās. Tātad reāli kā skolotāji paliek katrs ceturtais, vēl katrs desmitais ir skolā līderu komandā. Kopā tie nav pat 40%. Pieredze jau ir ļoti dažāda. Ja vārds ir īstais (par ko esmu diezgan pārliecināta), tad no tādiem, kā Tu, skola ir tikai ieguvēja, un būtu labi, ja tādu būtu vēl vairāk. Tomēr tā diemžēl nav, un tas ir ļoti žēl.
Gribēju precizēt, ka es nesaistītu pedagoģiskās izglītības iegūšanu ar tekstu "bija spiests". Es to uztveru kā lielu vērtību.
Segvārds rpiva 26.02.2019. 11:15:36
Misionāri, laikam, ir par jaunu, lai atcerētos laikus, kad ikviens cilvēks, kurš bija sekmīgi uzsācis darbu skolā pēc citas augstskolas beigšanas, bija spiests par savu naudu iegūt pedagoģisko izglītību, protams, sestdienās. Kas tajā tik īpašs? Es arī esmu šo cilvēku skaitā. Kāpēc mēs nerīkojam forumus? RPIVA absolventi kopš 2000. gada - atsaucieties!
Vispirms - uz pieredzes semināru ir ļoti vērtīgi aiziet. Kaut vai tādēļ, lai kliedētu savus maldīgos priekšstatus un stereotipus par misiju. Daudz nepatiesību te komentāros sarakstīts - apzināti vai aiz nezināšanas. Tā saucamās piemaksas ir tikai pirmos 2 gadus, kamēr esi misijā, jo misijas skolotājiem piektdienas un sestdienas jāvelta mācībām. Ļoti kvalitatīvām mācībām, gribu piebilst. Stipendija ir domāta kā atlīdzība par šo laiku, kuru IM skolotājs nevar veltīt stundu vadīšanai. Tas tikai nosedz to starpību, ko var saņemt, ja strādā visu nedēļu. "Nāk un aiziet" neliela daļa. Vairāk nekā puse paliek strādāt par skolotājiem arī pēc 2 gadiem un citi paliek izglītības jomā citā kvalitātē - kā direktori, pārziņi, metodiķi u.t.t. Es personīgi esmu pabeidzis IM un strādāju par skolotāju jau 10 gadus. Tādu piemēru ir daudz. Tā ka nav taisnība, ka "nāk un aiziet". Atbildiet mazliet par saviem vārdiem. Pilnīgi piekrītu komentāram, ka IM ir sen laiks sadarboties ar augstskolām. Ja vien jūs redzētu, cik izmisīgi augstskolas pirms pāris gadiem pretojās šai sadarbībai, kad IM pirmo reizi nāca ar šādu priekšlikumu, jo tad pedagoģijas fakultātei arī nāktos kritiski pārskatīt metodes un saturu. Tagad šīs pārrunas jau tuvojas kādam taustāmam rezultātam. Visbeidzot, tam, kas rakstīja par naudu, turklāt lieliem burtiem :) Pašiem nav smieklīgi? Misiju tikpat kā slēdza pirms pāris mēnešiem, jo trūka finansējuma. NVO nav nekāda zelta bedre. Tur cilvēki patiešām dara savu darbu ar misijas apziņu.
Varētu būt skolotāji, tikai - reālisti, kas redzējuši ejam un nākam misionārus. Kamēr vieni tiks privileģēti par to, ka strādā par skolotājiem, ar piemaksām, bet citi - baroti ar solījumiem par algām un mundri aicināti būt nepagurstoši inovatīviem, ko citu var gribēt? Patoss reiz apnīk.
Cerams visi negatīvo vārdu komentētāji par IM nav skolotāji! Proti, ja skolotājs par citu skolotāju runā negācijas, ko gan šāds cilvēks iemāca sāviem bērniem skolā? Draudzība un cieņa vienam pret otru, valsti - tā noteikti nav.
Ļoti vēlams IM turpmāk pievērsties metodikai. NLP, kas "ieprogrammēts" jaunajos "speciālistos", kļūst smieklīgs. Bērni redz patiesību. Šķiet, ka mērķi nesasniegušie citu nozaru speciālisti sevi saredz skolās, kurās katastofāli trūkst PEDAGOGU, tikai IM piemaksu-stipendiju dēļ. Pēc tam - ceļš ved tālāk - un tās vairs nav skolas. Pedagogi mācās klātienē 4 un 5 gadus, iziet praksi savā specialitātē un paliek strādāt skolā. IM nāk un aiziet tālumā...
atbilde - MISIJA 22.02.2019. 16:50:22
Tavi minētie fakti par šo t.s. misiju liecina, ka viņus neineresē nekas cits kā vienīgi NAUDA, NAUDA, NAUDA un veidi kā to izshēmot. Ko viņi iekasēs no tām augstskolām? Neko! - tāpēc arī nesadarbojas ar viņām.
Nesaprotu, kāpēc tiek dalīti skolotāj: parastie, kas mācās PPMF un īpašie - IM. Ja tik ļoti IM vēlas palīdzēt un dalīties ar pieredzi, kāpēc neiet uz PPMF un citām augstskolām, kur māca skolotājus un nepasniedz stundas tur, jo tie, kas tur mācās ir mērķtiecīgi izvēlējušies profesiju-skolotājs nevis pēkšņi izdomājuši. IM jau sen bija laiks sadarboties ar augstskolām, kur māca skolotājus, ja IM patiešām rūp Latvijas izglītības nākotne. Kāpēc vieni ir nostādīti pret otriem, kāpēc tikai IM ir tie īpašie un gudrie?
Nu nu...
Pasniedzējs 22.02.2019. 00:24:49
Nu nezinu... Daudz labu ideju var arī iegūt, pabeidzot 8 augstskolas studiju programmas... Tikai pēc tam ir 30 gadus jāgaida, vai pedagogiem vispār būs kaut kādas algas, lai tās idejas mācīšanas procesā skolā vai augstskolā varētu ar savu (algoto) darbu realizēt... Bez algas uz skolu strādāt neiešu.
Daudz labu ideju var iegūt. Biju pagājušo gadu, iešu šogad. Varu tikai teikt paldies IM par dalīšanos pieredzē.
Biju pirms 2 gadiem un man patika, ka bija daudz praktisku ideju, nevis tikai filozofēšana. Ceru, ka līdzīgi būs arī šogad!
10 лет каторги :))))) Верном путем идёте товарищи :))) А сами даже после 10 лет даже не догадывается что именно получилось.
Kuram tas interesē?

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7-7=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.