Lietotājvārds
Parole
Šādu spēļu izstrādātāji parasti ir gaismas gadu attālumā no skolas. Nesen tika prezentēte spēle digispace, kuras mērķis bija, ka skolēns iziet līmeni, tad izlasa teoriju par drošību internetā. Bet realitāte ir cita - iziet līmeni un neko nelasa, bet iet uz nākamo līmeni. Veltīga naudas šķiešana. Tas pats attiecas uz dažādiem digitālajiem materiāliem mācību priekšmetos - nauda iztērēta, materiāls uztaisīts, bet reti kurš - lietderīgs reālā skolā.
Vai tiešām spēles autori domā, ka skolēni pa vidu naudu vākšanām arī tekstus lasīs? Protams, ka nelasīs. Ja uzdevumu pildīšanai teksti nav vajadzīgi, tad izskries spēlei cauri un tas arī būs viss.
Latvijas Bankai būtu labāk sponsorēt Krimuldas Vidusskolu neviz taisīt spēles un nejēdzīgi tērēt resursus!!!
Laba spēle

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2-1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.