Lietotājvārds
Parole
Starp citu nesaprotu to, ka skolā taču strādā psihologs, bet nekādas aptaujas par grūtībām, psiholoģisko klimatu , slodzi, attiecībām ar pasniedzējiem tā arī netikām redzējuši...kaut vai 4.kursa beigās, kā mēs vērtējām šo pavadīto laiku un ieguvumus vai trūkumus skolā...
skolotājai 31.03.2019. 19:04:45
Nu re, Jūs jau pati arī visu redzat un Jūsu teiktajam var tikai piekrist. Bet gaļasmašīna, kāpēc?- paskatieties uz ''atbirumu''. Tas var liecināt, vai nu par to, ka ir pārāk smagi, vai, ka nav izvēlēta pareizā skola. Abos gadījumos ir ko domāt. Par viespasniedzējiem-tas arī atsevišķš stāsts. Kaut nu novērtētu vietējos, par dažiem pat labas augstskolas varētu apskaust. Tālāk mācoties tikai saproti, cik skolā ir bijuši labi pasniedzēji. Tikai sistēmisks bardaks un pārāk daudz ārpusstundu lekciju, pasākumu utt. Tāpat jau nav no vieglākajām skolām.
Nē, par gaisa grābšļiem nerunāju. Un, jā, vairāk saskarsmes ir ar mūzikas struktūrvienību, līdz ar to vairāk domāju tieši jau pieminētos koncertus, profesionālo iemaņu izkopšanu un iespēju uzstājoties saprast - ir tā nodarbe, ar ko ir vēlme saistīt savu dzīvi vai nav. Manuprāt, tie ir plusi, kaut saprotu arī skolotājus, kuriem labi 25% stundu ir vāji apmeklētas daudzo mēģinājumu dēļ. . Lielai daļai aprakstītā piekrītu pat ļoti - piemēram, divu atzīmju nepieciešamībai obligātā kārtā, centralizēto eksāmenu rezultātu uzlabošanai, pieprasot atbrīvojumus utt., bet jautāju vairāk tāpēc, lai izprastu iepriekšējā komentētāja pieminēto "gaļasmašīnu". Katrai skolai ir savi trūkumi, savas vājas vietas un aspekti, pie kā būtu kārtīgi jāpiestrādā, bet par individuālas attieksmes trūkumu - vai tāds tiešām ir/bija izjūtams? Pats par to varēju/ varu sūdzēties ārkārtīgi minimāli - varbūt attiecībā uz kādu vispārizglītojošā priekšmeta skolotāju, kurš atskrien no citas skolas trīs stundas novadīt vai rīdzinieku, kurš atbrauc pazīmēties reizi mēnesī (ne tuvu nerunāju par visiem). Par pārējiem - tik saprotošu/ ieinteresētu apiešanos tālākajos izglītības ceļos piedzīvot nav gadījies.
Ko tas nozīmē''māksliniecisks novirziens''?? Tas tāds uzstādījums, ka šeit mācās gaisagrābšļi vai plānā galdiņa urbēji, kuriem nav jāapgūst savas profesijas pamati, bet kurus var raustīt, kā iegribas kaut kādos nepārtrauktos reklāmbraucienos un pasākumos? Kāda skolotāja reiz precīzi teica-''kaut vienu nedēļu gadā varētu NORMĀLI strādāt!' Nerunāju par profesionāliem pasākumu vadītājiem, vai mūziķiem, kuriem ir jāmācās profesionāli uzstāties, bet mākslas sadaļu. Paskatieties kaut vai uz tiem stundu sarakstiem, kuri mainās katru nedēļu, ir pārslogoti un kabinetu maiņām, neveselo uzstādījumu''2 atzīmes mēnesī'' un šausmas, ja gadījies noslimot 2 nedēļas , vai nospīd apmaiņas brauciens. Pēc tam kaut nošaujies vai ņem akadēmisko. Lai gan, pietiek jau ar to-nāciet, uzņemsim visus, bet pēc tam-meklējiet atbrīvojumus no eksāmeniem, lai nesabojātu reitingu...
nu jau bijušajam. 30.03.2019. 22:02:22
Bet vai tie "pasākumi" (ja domāti koncerti, skates, konkursi utt.) arī nav mākslinieciska novirziena skolas sāls? Veids, kā, vēl skolēnam esot, iepazīt potenciālo profesiju kā no viesistabas, tā virtuves skatupunkta? Man, skolā uzturoties jau daudzus gadus, drīzāk šķiet, ka pastāv pārlieku liela jauniešu raustīšana uz visām pusēm, saliekot ķekša priekšmetus - dabaszinības, krievu valodu, vācu valodu, pēdējās no trim cilvēks labi ja iemācās 5 teikumus kopā salikt, un tāpat dažus mēnešus pēc skolas absolvēšanas tie tiek aizmirsti, ja valodai nav ikdienas pielietojuma. Kas tieši nepatika? Nejautāju no ziņkārīgās žagatas, bet insaidera pozīcijām.
a vai jūs esat bijuši tagadējā Liepājas bērnu mākslas skolā? Tās gan ir šausmas! Ko vērtas vienas tualetes!
nu jau bijušais... 29.03.2019. 11:31:00
Ievilināšana turpinās:) Solījumi, solījumi, solījumi-cik brīnišķīga skola, cik brīnišķīgi apstākļi, uttRealitātē-kā mēs ar kursabiedriem reiz spriedām, tiek darīts viss, lai šeit ievilinātu (reklāma super-priekš tam uzražota vesela komanda, kuriem maksā par to algu), bet pēc tam jau-vienalga. Gaļasmašīna, ka tik turies. Mūžīgie pasākumi, kas tikai traucē mācībās, pieaicināto pasniedzēju attieksme un nepārtraukti mainīgie uzstādījumi, pabriesmīgās telpas...bet pāri visam-mēs taču esam superkruti, reku atkal kliņģeris pie direktores to apliecina. dažreiz likās, te nav skola, bet kaut kāda olimpiskā komiteja...Protams, paldies, tiem pasniedzējiem, kuri to bardaku iztur gadiem un kaut ko arī iemāca, bet tas fons...

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.