Lietotājvārds
Parole
Visos konkursos, olimpiādēs panākumus gūst tie skolēni, kuri daudz lasa, daudz vairāk paši meklē atbildes uz jautājumiem. Skolotājs ir tikai konsultants. Nevajag vērtēt skolotāja darbu pēc skolēnu sasniegumiem konkursos, jo vēl joprojām tā notiek izglītības iestādēs.
Atbilde ir aroganta, bezkaunīga un ļoti, ļoti stulba.
Darbs kas skolēnam jāiegulda, lai vispār varētu tikt uz starptautisko olimpiādi ir milzīgs. Tad runa vairs nav par kompetenču vai nekompetenču izglītību, jo pēc valsts posma parastie skolotāji, ja vien pašiem nav vajadzīgā pieredze, vairs skolēnam palīdzēt nevar. Neatkarīgi no izglītības modeļa, ja ir vēlme cīnīties par dalību starptautiskajā olimpiādē, atliek vien mācīties pašam, kas arī ir iemesls kādēļ tik daudzi latvijas skolēni arī iegūst medaļas - viņi olimpiādēm gatavojas paši neatkarīgi no tā ko māca skolā. Tādēļ, Viedokli, atbilde uz tavu jautājumu ir šāda.
Tik samāksloti miksētas programmas "laika garam" ! - lasi un brīnies
Lieliski- regulāri lasīt par Latvijas skolēnu sasniegumiem dažāda mēroga starptautiskās olimpiādēs. Tas, laikam, tāpēc, ka bija nekompetenču izglītība - neatbilstoša "laika garam". Interesanti, vai panākumus sasniegs arī kompetences ieguvušās paaudzes? Redzot paraugprogrammas - gribas apšaubīt. Bet ko nu tie skolotāji saprot.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7-5=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.