Lietotājvārds
Parole
slēgt jūsu pakalpojumi nav vajadzīgi. mazie burti speciāli
slēgt. jūs nēesat vajadzīgi.mazie burti jums
slēgt. jūs tāpat neviens neņem vērā. mazie burti priekš jums
sliekai no Varnasa 12.02.2015. 19:47:19
Nu padomju laikos tāda bardaka nebija. Izglītības sistēmu 2.brīvvalsts izdrāza. Stulbeņi stiprina viņu makus, kaut ar spekulāciju, bet spekulācija sākās jau ar sertifikātu sistēmu. Drāzēji pašreiz attālinājās no varas. Daudzi vēl palikuši, kuri drāž tālāk.
Cik ir tādu kuri tās 9klases nebeidz? Dzīvo ar savām sešām klasēm. Pelna daudz, daudz vairāk par saviem bijušajiem skolotājiem. Latvijā pakāpeniski ienāk analfabētisms. To valdošajai varai vajaga. Nodokļus viņi nemaksā, bet valdībai galva nesāp. Kibernoziedznieks ar savām 6 klasēm daudz saņem. Atsauce uz raidījumu-,,Aizliegtais paņēmiens".
Par demokrātiju var runāt ,tad ,kad visiem ir 18. Skolā tas nekad nebūs. Valsts noteikusi ,ka pamatizglītība un vidējā ir obligātas, tātad- ne skolniekiem , ne skolotājiem izvēles nav. Valstij jāizstrādā, tāda likumdošana , kārtība ,palīginstitūcijas ,kas palīdz skolotājam īstenot visu skolēnu mācīšanu, bet skolēnus arī viņu vecākus piespiež īstenot obligāto mācīšanos caur tumšāko prātu izgaismošanu, ja vajag izskalošanu. Agrāk bija internātskolas ,specskolas ,kur nepaklausīgos aizsūtīja. Tgad skolniekiem nav bailes ne no kā,jo glābiet bērnus un nauda seko skolniekam sasien skolas vadībai rokas un skaidro gribasspēku.Diktatūras parasti nepaklausīgākos izveda placī un publiski nošāva.Un visiem bija skaidrs ,ko nedrīkst.Tie ,kas,, nestaigāja,,sāka ,,staigāt ,, Integrācija ir tāda sega zem ,kuras labi paslēpties.
pieredze > ??? 11.02.2015. 23:01:23
Piekrītu par visiem 100%. Mēs izliekamies, ka "integrējam" šos bērnus un pusaudžus, mums šķiet, ka tas ir moderni, demokrātiski, eiropeiski, pareizi utt. Iesaistāmies visdažādākajos kursos un projektos. Melojam sev, vecākiem un pašiem bērniem. Skarbā patiesība, jā, šie bērni grimst, netiek līdzi, zaudē motivāciju. Vai tiešām nebūtu labāk, ja viņi mācītos speciālajā skolā, kur nedēļā nebūtu 5 matemātikas stundas(turklāt katra 40 minūšu gara) un tikai divas darbmācības stundas, bet otrādi? Integrēties lieliski var sporta sekcijās, pulciņos, nometnēs. Tad arī viņos neradīsies nepatika pret mācībām un skolu un viņi nesāks klaiņot pamatskolas pēdējās klasēs.
Pie šādas pārprastās demokrātijas skolas nebeigs daudzi,jo nevienu jau nevar piespiest mācīties,arī aizrādīt nevar,tas tak bērnu tiesību pārkāpums. Uz priekšu ...... kāda izglītības sistēma,tādi rezultāti
Jaunieši, kas agrīni pametuši mācības, mazāk iesaistās sabiedriskajās un kultūras aktivitātēs, vairāk saskaras ar fiziskās un psiholoģiskās veselības problēmām... Manuprāt, otrādi - jaunieši un bērni, kuriem ir fiziskās un psiholoģiskās veselības problēmas, agrīni pamet mācības u.t.t.!!! Kāpēc pēc skolas var pateikt, ka šiem bērniem IR fiziskās un psiholoģiskās veselības problēmas, bet skolas laikā jāizliekas, ka to nav? Kāpēc šiem bērniem nav iespējas mācīties skolās ar speciālu mācību programu, nemēģinot "integrēties" tur, kur viņi to nav spējīgi? Jebkuram pedagogam skaidrs, ka šie bērni grimst, jo nav spējīgi apgūt pamatizglītības programu... jo tālāk, jo vairāk, jo nespēj vairs sekot līdzi mācību programai...:(
Agni! Mūsu laikos tādu atkritēju bija daudz vairāk, tikai datus neviens tajā laikā tā nepublicēja, jo tas taču kauns Padomju zemei. Kad paskaita un paanalizē, cik jaunekļi aizgāja pēc vidusskolas dienēt Padomju Armijā un atgriežoties vairs nekur mācīties nestājās, bet sāka darba dzīvi. Galdnieks dažu gadu laika praktiski strādājot, dabūja 5.kategoriju, bet 6.nepiešķīra, jo nebija speciālās profesionālās izglītības. Arī 5.kat. naudas ziņā bija laba, tikai par darbu vadītāju nevarēja strādāt. Daudziem ar to pietika. Pēc 8.klases uz prof. izglītību gan aizgāja, bet pēc 3 gadiem saņēma tikai kvalifikācijas apliecību, jo vidusskolu nevarēja piebeigt...Neliela daļa turpināja pēc vidusskolas studēt un veiksmīgi pēc 5 gadiem saņemt diplomu - dažus atskaitīja, daži paši aizgāja...nedaudzi - izvēlējās citu virzienu un studēja tālāk. Nav datu, jo kuru tas interesē...
Kāpēc jāmācās 11.02.2015. 12:44:48
Kāpēc jāmācās? Tikko no Anglijas atbrauca mans audzēknis (beidzis deviņas klases) 250 mārciņas nedēļā tur pelnīja. Es to nopelnu mēnesī, ar augstāko izglītību ,strādājot par skolotāju Latvijā.
Kā izvilksim 11.02.2015. 12:02:44
ja vidusskolas būs 50 km no mājām, bet ģimene maznodrošināta. Internātskolu nav, skolu internātu nav utt.
Kāda vēl viņu izvēle? Viņiem vēl mātes piens uz lūpām, viņi taču vēl nesaprot, kāda tam visam vēlāk dzīvē būs nozīme!! Tāpēc kaut kā tomēr ir visi jāizvelk cauri tai vidusskolai.
Ok., bet jūsu "laikos" nekas neatbilda patiesībai. Vieni, kas sūri pelnīja četriniekus, bija tādā pašā līmenī, kā tie, kuri par skaistām acīm dabūja to pašu četrinieku vai trijnieku (pēc vecās 5 ballu sistēmas). Tagad varbūt ir vairāk atkritēju, bet tas vismaz ir godīgi, viņiem nekas netiek uzdāvināts, tā ir viņu pašu izvēle. Savukārt tie, kuri mācās uz 8 - 10 tiek attiecīgi arī novērtēti.
Tas gan ir par traku. Viens no desmit jauniešiem nebeidz pat vidusskolu. Mūsu laikā vienagla kādām sekmēm, vienalga ar kādu piespiešanos, bet vidusskola bija jābeidz! Tādu atkritēju bija pavisam maz.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2+8=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.