Lietotājvārds
Parole
Šādi dialogi ir svarīgi. Pareizi ir pateikts, ka vecākiem ir pienākums attīstīties kopā ar bērnu. Tam nav nekāda sakara ar naudas maka biezumu, valdību vai Mēness fāzi. Mans bērns - mana atbildība. Kamēr vecākos valdīs uzskats, ka man nav naudas, laika vai vēl sazin kā, lai ar savu bērnu veidotu un uzturētu labas attiecības, tik ilgi mums būs morāli kropla sabiedrība.
par ko šī tēma atbildiet lūdzu ja par bērna uzvedību tat šausmīga jo visisi spēlē telefonos
RE:Piekrītu no Skolnieciņa 31.10.2016. 13:49:30
Daļēji piekrītu Tavam viedoklim. No savas pieredzes saku, ka bērnībā es neapzinājos, ka daļēji kopēju vecākus, man bija savas kļūdas, kas atšķiras no vecāku kļūdām, es vairāk uzmanības pievērsu vienaudžu uzvedībai. Tagad analizējot savu rīcību, es saprotu, ka no vecākiem es ietekmējos minimāli... Bieži vien man paliek pretīgi, redzot citus tajā vecumā, daudz savus resursus lieto nelietderīgi, izšķērdīgi, neracionāli, kā arī daudziem ir ļoti uzpūsts ego, pārāk liela sevis celšana debesīs un sadistiskas iezīmes (no gudriem sadistiem paliek bail!). Kaut gan daudz skolotāji to redz, bet nepievērš uzmanību, ja cilvēks īpaši izceļas, tad aizrāda. Nezinu no kurienes dažos ir tāds nemotivēts ļaunums prieka pēc, kaut gan vecāki ir labi situēti un nauda ģimenē uz katru cilvēku ir virs nabadzības sliekšņa. Parasti visam ir iemesls, piem., es troļļoju, jo man tie raksti izraisa daudz dusmu, naida un man tas patīk, šādi es izsaku savu protestu pret sev nepatīkamām tēmā, izgāžu žulti un man paliek labāk. Daudzi bērni paši izvēlās. ko tie dara... Vecāki taču nav vienmēr pie sāna ar padomu, tāpēc vecāki var ietekmēt līdz pamatskolas vecumam, t.i., līdz 5.klasei. Pēc tam jau ir izveidojies savs viedoklis....
Pēdējais laiks šo jautājumu kustināt. Un labi, patiešām, būtu to redzētu TV- tā sakot, no malas tomēr vismaz daļa vecāku saskatīsim savas kļūdas vai risinājuma ceļus. Piekrītu, ka bērns lielāko dienas daļu pavada dārzinā vai skolā, BET... vienmēr, vienmēr, vienmēr bērns kopē savu vecāku saskarsmes modeli, mērķus, attiecības, uzvedības normas, skatījumu uz dzīvi, vārdu krājumu utt. Skola vai dārziņš ir tikai blakus faktors, kas piegludina jau ģimenē izveidoto "formu". Un situācija tiešām veidojas draudīga- arvien vairāk "brīvi domājošu" un ar attiecīgu uzvedību agresīvu, nepieklājīgu,nemotivētu, paģērošu skolēnu ar un bez diagnozēm ienāk skolā. Tas ir pamanāmi un ar to jārīkojas. Lai Poišai veicas un lai jaunie vecāki pieslēdz domāšanu un izpratni, ka kaut kas jādara.
Ir tendence pieaugt pieprasījumam par atbalsta pesonāla palielināšanu. Klases koplektējas no arvien pieaugoša skaita bērniem ar nepieciešamību pēc psihologa vai pat psihiatra palīdzības. Kurp ejam? Piekrītu - Sākums dialogam, jo bērnu personības formēšanās pamatus, tiešām, ieliek LĪDZ 7 GADU VECUMAM.
--> Sākums dialogam 29.10.2016. 19:44:41
Un ja turpināsies skolu slēgšanas un apvienošanas politika, tas stils arī nebeigsies. Klases ar 30-40 skolēniem, otrās maiņas.... skolotājs viens pats, pārslogots vēl vairāk kā tagad, bez palīga? būs spiests kaut kā tikt galā. Ne par kādu individuālu, diferencētu pieeju, radošumu, bērnu spēju saskatīšanu un attīstīšanu tad runas nebūs vispār. Būs kombināts, kur kā uz konvejera štancēs sagataves darba tirgum.
Nesapratu... 29.10.2016. 15:38:09
Vai tas ir līdzīgi šovam? Tas ir, viena mamma runā savas problēmas, Aina atbild, analizē, bet pārējie brīvprātīgie skatās un klausās?
Ko var gribēt no bērna, kura vecākus dombrovskis ar vienotību, veiksmīgi aizsūtījuši vergot svešzemnieku nekvalitatīvajos darbos? Kamēr nenoņemsiet no galvas kastroļus un balsosiet par hipotēkas bankas LKB,.... iznīcinātājiem, darbavietu iznīcinātājiem, tikmēr bērns raudās bez vecākiem Latvijā
Skolnieciņš 29.10.2016. 08:25:55
Spartiska audzināšana nabadzīgos apstākļos ir tas, kas mūsu sabiedrības krējumam un vājpienam ir nepieciešams. Pielietojot šo metodi, bērns izgaug par spēcīgu, brutālu un ļoti dzīvot spējīgu personību, vai arī neizdzīvo um mirst jauns, kā arī var kļūt par noziedzinieku, alkoholiķi, narkomānu, lupatu-neveiksminieku, bezdarbnieku, bezpajumnieku utt.Dzīces varianti ir dažādi, manuprāt, pareizo un nepareizo variantu nav, ir tikai tas, kas man patīk un kas riebjas. Sociālais stāvoklis kopā ar vidi daudz ko dzīv nosaka...
Sākums dialogam 28.10.2016. 20:39:07
Ieteiktu ņemt vērā faktu, ka bērni pirmsskolas vecumā lielāko dienas daļu pavada bērnu dārzā - parasti no 7.30 - 17.30 ar lielāķu vai nedaudz mazāku laika atkāpi. Agrie rīti un vēlie vakari nav piemēroti, lai ar bērnu mierīgi parunātos, samīļotos - tām lietām, kas būtiski nepieciešamas mazajiem bērniem viņu normālai attīstībai jau nepietiek ne laika, ne vēlēšanās, jo visiem nāk miegs.. Ar vecākiem bērni pavada tik maz laika, ka vecāki pat vairs negrib bērnu izņemt no dārziņa savās brīvajās dienās. Viņi pat nevēlās kopējus pasākumus kopā ar bērniem, kurus piedāvā PII. Vai vecāki baidās no sava bērna kā apgrūtinājuma, ar kuru kaut kā jātiek galā, jo PII vakaros un brīvdienās nestrādā? Visas izglītošanas un audzināšanas funkcijas patiesībā veic PII, kurā izpaužās visai kroplīgs veidojums, kas imitē daudzbērnu ģimenes modeli ar vecākiem jau kā audzuģimeni. Vienā telpā PII ir ap 20 - 24 bērniem vienlaicīgi. Viņi gan ēd, gan spēlējās, gan mācās, gan kontaktējās, gan kakā utt., bet vakarosviņi aiziet pārgulēt, paskatīties TV, lai otrā rītā tiktu agri celti augšā. Vislielākais akmens metams Valdības dārziņā - pirmsskolas skolotāji ar savām algām nolikti sociālo aprūpētāju limenī. Tagad jau tā tiešām ir tikai aprūpe, un piespiedu mācīšanās, izmantojot nebeidzamās darba lapas jau no 4 gadu vecuma. Tā ir vieglāk. - jo darbs ir ārkārtīgi saspringts un grūts. Vecāki brīnās - kā jūs tiekat galā ar 20 bērniem, es nevaru tikt galā ar 1 bērnu, kuram ir 3 gadi. Jā - audzinātāji tiek galā ar armijas metodēm, jo pats fakts - vairāk par 20 bērniem vienā telpā paģēr pārsvarā šādu pieeju. Un šo Valdības lēmumu sekas gan par bērnu skaitu grupās, gan par skolotāju zemo atalgojumu, vainagojas ar Sarunu ciklu par bērnu uzvedības patiesajiem cēloņiem.
zemākā kārta 28.10.2016. 18:38:35
Bez satksmesun minimālās iztikas līdzekļem atstātiem lauku, nomaļu iedzīvotājiem šī iespēja ir nereāla! Tas ir mūsu valdības ilgstoši piekoptās politikas rezultāts. Vai tā nav šķirošana kārtās?
Vai tas pieejams tikai rīdziniekiem?
I.Leitāne @Vija 28.10.2016. 13:28:56
Noteikti var arī par savu tīni uzdot jautājumus, parasti tas arī ir visgrūtākais vecumposms, lai saprastos.
Nezinu, vai drīkst runāt arī pat 16 gadīgu jaunieti un konsultēties ar psihoterapeiti. It kā tajā vecumā jau vairs nav gluži bērns, bet jauieties... Bet manās acīs joprojām bērns, ar kuru tieši tagad visgrūtāk saprasties.
Paldies. Citkārt profesionālas psihoterapeitu konsultācijas ir ļoti dārgas un galīgi ne pa kabatai vecākiem ar vairākiem bērniem.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
8-3=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.