Lietotājvārds
Parole
Piekritu! Skolotājus turpina pazemot!Atalgojums ir pārāk zems un piemaksa par kvalitāti neuzlabo situāciju!Jācīnās par savām tiesībām!!!
Lielā mērā ir tā, ka, lai saņemtu 4. un 5. pakāpi, jābūt tik daudz visādām aktivitātēm vēl bez skolas, ka nav iespējams labi paveikt gan skolotāja darbu, gan visas tās aktivitātes, ja nu stundu skaits nav liels. Bet tad nav saprotams, no kā dzīvot. Vai ir labvēļi, kuri skarbi nevērtē. Un vispār, varētu padomāt, ka ir runa par cienījamu piemaksu vai cienījamu algu. Nezinu gan, cik kuram šķiet cienījami, bet uz citu valstu, kaut vai kaimiņu fona, Latvijas skolotāji šķiet visnožēlojamākie algas ziņā.
Dīviani sanāk, ka punktus, iegūstot pakāpes, dod par to, kas nav skolotāja darba pienākumos. Ieguvu 4. pakāpi, un tur ļoti palīdzēja manas aktivitātes riņķī apkārt skolotāja darbam, arī ar biznesa darbību attiecīgajā jomā, bet mana kolēģe, kas māca to pašu priekšmetu, ir pieredzes bagātāka, nesalīdzināmi labāk pārvalda mācāmo vielu utt. utt., ir tikai 3. pakāpe. Konkrēti man nav par ko sūdzēties, bet vispār... Ir arī tādi, kas visu šo pasākumu uzskata par pazemojumu, piem., kāds mans kolēģis, kas savā specialitātē ir viens no dažiem visspicākajiem visā Latvijā un labi vai pat labāk zināms citur pasaulē, saka, ka ar šo muļķīgo pasākumu nenodarbosies, jo negrasās pierādīt, ka nav kamielis. Vispār apbrīnoju, ka cilvēks ar viņa panākumiem vispār ko dara pedagoģijas jomā; varbūt labāk nevajag? [:)
saulei- kas konkrēti jāraksta tiesībsargam- vai par to ka par maz punktu iedots?
ES redzu - tā tiešām ir sērga 01.09.2014. 16:22:19
Par mapēm 22.08.2014. 20:55 Mapi uz augstu pakāpi var salikt, ja tajā ir KO likt. Ja nav, jāraksta komenti par pasākuma bezjēdzību. Ir vēl tādi, kam būtu KO, bet pietrūcis uzņēmības likt. Jāvaino sevi. Vienīgie apbižotie, patiesībā, ir tie, kas mainija darba vietu un nevarēja uzrādīt vajadzīgos darba gadus. Muļķīgi. Tas gan jālabo. Tas ari viss stāsts. SALIKT var, bet vēl ir skolu vadības (kam nav ar ko mapes pielikt:( siets - negrib dot to pakāpi un viss. Galu galā - noņem skolotājam stundas un viss...
Mīļie kolēģi rakstiet tiesibsargam, es uzrakstīju,jo bija problēmas ar 3. pakāpes saņemšanu, un ziniet uzvarēju,tagad man viņa ir, nekautrējaties,tur ir ļoti atsaucīgi cilvēki.
Tā ir mana situācija !
Beidzot kāds uzrakstījis arī manas domas.
Mana situācija ir tieši tāda pati kā Tijai. Arī man kā dabaszinību skolotājai tika un joprojām tiek liegta iespēja pretendēt uz 3. pakāpi. Piekrītu, ka tā ir mūsu tiesību pārkāpšana, jo septembrī, kad notika pieteikšanās uz kategoriju iegūšanu nebija informācijas, ka 2. iesaukumā - janvārī būs ierobežojumi turpmākās izaugsmes apliecinājumu iegūšanai. Piebildīšu, ka savāktais punktu skaits, ko ieguvu par 2. pakāpi, sasniedza punktu skaitu 3. pakāpes ieguvei, taču , protams, 3. pakāpi par to nepiešķir. (Vēl viens dīvains noteikums šajā dīvainajā skolotāja kvalitātes izvērtējumā) Varbūt varam apvienot spēkus un pacīnīties par savām tiesībām pie reizes novēršot nejēdzības.
Mana situācija ir tieši tāda pati kā Tijai. Arī man kā dabaszinību skolotājai tika un joprojām tiek liegta iespēja pretendēt uz 3. pakāpi. Piekrītu, ka tā ir mūsu tiesību pārkāpšana, jo septembrī, kad notika pieteikšanās uz kategoriju iegūšanu nebija informācijas, ka 2. iesaukumā - janvārī būs ierobežojumi turpmākās izaugsmes apliecinājumu iegūšanai. Piebildīšu, ka savāktais punktu skaits, ko ieguvu par 2. pakāpi, sasniedza punktu skaitu 3. pakāpes ieguvei, taču , protams, 3. pakāpi par to nepiešķir. (Vēl viens dīvains noteikums šajā dīvainajā skolotāja kvalitātes izvērtējumā) Varbūt varam apvienot spēkus un pacīnīties par savām tiesībām pie reizes novēršot nejēdzības.
Kvalitātes pakāpes tiešām ir pazemojošas,bet diemžēl citi varianti netika piedāvāti
Piekrītu Kramiņa kunga uzskatiem.
skolotāja ar pieredzi 28.08.2014. 15:17:43
Obligāti jāmaina izvērtēšanas veids!!!Tas ir absurds.Piemērs iz dzīves:man ir 2.pakāpe iegūta 2009.gadā.Mainīt to varēšu tikai 2017.gadā.Es esmu radošs skolotājs, kurš strādā ar IT tehnoloģijām, veido metodiskos darbus utt., bet IZM liedz man iespēju iegūt augstāku pakāpi. Uzrakstīts murgains projekts ,par kuru Izglītības ministrija saņēmusi noteikti labu atalgojumu.Vienīgais, ko ieguvu no šīm projekta peripētijām ir-rakstot vēstuli uz IZM, uzzināju jaunvārdu-,,pieļāvums", kas manā izpratnē ir līdzvērtīgs vārdam ,,bezatbildība".
Nost visas pakāpes! Vajag būt tikai piemaksai par paveikto : pasākumi,atklātas stundas,MK vadīšana,studentu prakses vadīšana,publikācijas utt.Vajag būt skaidriem kriterijiem un kolektīvam ir jāzina kam cik maksa un par ko.Tagad viss ir administrācijas rokās.Ja uz tevi ir uzēdušies,tev nekad nepietiks punktu lai iegūtu vajadzīgo pakāpi.Nost papīru kaudzes! Es pilnīgi piekritu Tijai-vajag apvienoties un rakstīt tiesībsargam. 80% skolotāju apliecināja kā no administrācijas puses notiek mobings un bosings- nu un kādus praktiskus soļus ir pieņēmusi ministrija vai arodbiedrība? Nekādus! Tas ir cirks.Kā tagad notiek skolu akreditācija- suta skaistus papīrus un pēc laiciņa saņem apstiprinājumu: ir viss OK,skola ir akreditēta uz tik un tik gadiem.Un neviens neatbrauc un nepajautā ; vai šajā skolā var vispār elpot ,uzdot jautājumus,apspriest un diskutēt ar administrāciju vai tām visām seko atriebība,sīkumaina un neatlaidīga.Bet pakāpes piešķiršanas kritēriji var būt objektīvi un subjektīvi un nedrīkst nepiešķirt pakāpi naidīgas attieksmes un atriebības dēļ ,
Uzskatu, ka visu šo vajag anulēt! Zinu skolotāju, kas vienu reizi pirms vairākiem gadiem stāvēja blakus kursu vadītājam, palīdzēja izdalīt izdales materiālus u.t.t., bet visu šo pasākumu pārvērta par galveno 4. pakāpes iegūšanai - un izdevās. Pusgadu cerēja papīrus, tiešos pienākumus atstājot novārtā. Vienkārši absurds!!!
Pilnīgi piekritu: administrācijai pakāpes. Jāmaina skolotāju darba izvērtējuma veids. Visiem jābūt testēšana .
Visu cieņu Kramiņa kungam , kurš beidzot skaļi runā par šīm murgainajām kategorijām. Jā, arī man nav kategorijas , jo visu laiku vērtēju citus un mācīju skolēnus .Nerunāšu par to, kas jau pateikts, tikai, manuprāt, kategoriju ieviesēji turēsies ar zobiem un nagiem pie tām, par to bezsakaru nedomājot.
Tas tiešām ir pazemojoši un birokrātiski. Skolotāja pamatdarbs nav dokumentu kārtošana. Līdz ar to, augstāku pakāpi var iegūt tie, kam mazāk kontaktstundu ( kas ir skolotāja tiešais darbs. ) Lai iegūtu šīs pakāpes, nevajag īpašas spējas vai profesionalitāti, tikai uzņēmību un laiku. Bērnus šķirot un pazemot nedrīkst, bet skolotājus?
Visu laiku teicām , ka šādi vērtēt nevar. Tiek vērtēts kā saliek papīrus un tiek apskatītas divas stundas no malas. Galvenajis jau ir tas ,ka skolotāji paņem pazīstamu mapi un taisa kopi peist. un neviens nevar pateikt vai tāds pasākums ir noticis,un vai tiešām dokumentus ir rakstījis tas skolotājs kas pilda mapi. Un drausmīgi ir tas ka novads novērtē , bet Rīga pasaka nē. Kā viņi zina kā strādā skolotājs vai tiešām tikai no papīriem.
Kamēr citas skolotājas viena no otras rakstīja papīrus un veidoja kaut kādas mistiskas mapes,es pa to laiku lasīju grāmatas,laboju ieskaites un ar savu klasi organizēju pasākumus un ekskursijas!Rezultātā man nav nekādas pakāpes ,bet ir labi rezultāti mācāmajā priekšmetā,jau vairākus gadus man nav nesekmīgu skolēnu,tas ir liels papildus darbs,bet ,ja vērtēs tikai pēc pakāpēm,tad es ar savu 36 gadu stāžu un centību neesmu nekas???!
Pilnīgi piekritu Kamiņa kungam! Arī es rakstīju uz IZM šajā sakarā, bet arī mani ieteikumi tika ignorēti. Patiesā skolotāju darba kvaliotāte ļoti bieži atšķiras no iegūtās pakāpes ar piestādīto dokumentu palīdzību. Noteikti jāmaina skolotāju darba izvērtējuma veids
Ne viss dzīvē ir salīdzināms,bet, ja to dara, tad iepriekš jāzin, cik liela vērtība ir katrai pedagoģiskajai prasmei, iemaņai, zināšanām. Lielāka vērtība ir cilvēcība, kura nav sadalāma posmos un vērtējama ar punktiem.
Kā var izdomāt tādas pakāpes,ja tās sanaido pedagogus,jo tiešām visi reāli nevar iegūt tādas pakāpes,vai tāpēc es esmu sliktāka,ja nevadu prakses,komisijas vai nerakstu mācību grāmatas,bet vienkārši strādāju ik dienas ar audzēkņiem ,nevis mācību stundu laikā sēžu semināros vai vadu kādiem citiem kursus,tā ka lūdzu aizdomājieties ,akāpju piešķīrēji!
Mūsu skolā 5.pakāpe, starp citu, piešķirta tikai skolotājām, nevis administrācijai (un tā arī var būt, jo administrācijai par savu darbu vispār nekādas pakāpes netiek piedāvātas), un arī darba samaksa dažai no šīm skolotājām (atkarībā no slodzes) ir lielāka nekā administrācijas darbiniekiem. Pāris pieredzējušas kolēģes šogad atteicās vietnieces darbam, jo būt par skolotāju ar lielu slodzi ir izdevīgāk. Kā sapratu no kolēģēm, nekāda pazemojuma no ārējiem vērtētājiem nav bijis - visi ir tikai kolēģi. Bet man kā MK vadītājai bija kauns dažā mapē (3., 4.pakāpes pretendentiem) ieskatīties (nekārtība, valodas kļūdas savos un saziņas materiālos ar vecākiem, tikpat kā nekādi paša darbu pierādoši materiāli, saliktas tikai izdrukas no e-klases vai MK noteikumu izdrukas...). Piekrītu - 5.pakāpes pretendentiem ir stipri daudz prasību. Lai to visu izdarītu, tad ir jādzīvo skolā, bet tā nevajadzētu būt. Tas taču ir tikai darbs.
Murgs to pakāpju kārtošana bija. Biju vērtēšanas komisijā skolā. Lasīju kolēģu gara darbus par pliku velti, vēl deklarācijas VID pildīju, lai atskaitītos par saņemtiem 0 Ls. Bet kāds jau saņēma gan... Protams,ka tā visa bija tikai atrakstīšanās.
Paldies, Liliāna, es nebūtu pateikusi labāk, jo šobrīd jūtos tāpat- novērtēta, savu darbu labi daroša. cienījamie kolēģi, nenoniecināsim viens otra darbu, priecāsimies par kolēģiem un būsim neiecietīgi pret skolas vadībām un IZM, kas neļauj un neļāva skolotājiem pieteikties kategorijām. Zinu ļoti daudz tādu gadījumu, bet manā skolā ar šo lietu viss ir kārtībā.
Pievienojos Tijai. Un daudz atkarīgs (var teikt viss) no skolas vadības un kolektīva, ir skolas, kas saprata, ka- ja vajag, tad vajag, bet ir skolas, kuras cenšas saviem kolēgiem ieriebt (būt nevajadzīgi piekasīgi, it kā pašiem ši nauda būtu jāmaksā no savas kabatas) un vispār, nebūsim naivi- neviens jau augstāks nedrīksts būt par direktoru, māc. pārzini un viņu mīluļiem.
Man bija pārsteigums, kad uzzināju, ka ļoti nejaukai skolotājai ir augstā pakāpe. Te nu ir-papīri labi, bet sarunāties ar vecākiem neprot, skolēnus tiranizē, stundas vardarbīgas.
Ir skolotāji, kuri vispār nevar pretendēt uz kvalitātes pakāpēm. Tie ir internāta skolotāji internātskolās, kaut arī viņi veic ļoti nozīmīgu audzināšanas darbu.
Arī man izveidojusies tāda pati situācija kā Tijai. Esmu ar mieru rakstīt Tiesībsargam vēstuli par dažu skolotāju tiesību neievērošanu. Vai ir vēl skolotāji, kuri ir 'iestrēguši'' 2. Pakāpē? Mēs visi varētu kopīgi uzrakstīt vēstuli. Pēc jaunajiem noteikumiem agrākais, kad varam pieteikties citai pakāpei ir 2017. Gada augusts! Nesēdēsim un nevaidēsim, bet rīkosimies! Tātad, kurš būtu ar mieru parakstīties vēstulē par radušos netaisnību? Esmu pārliecināta, mums izdosies mainīt šo absurdo situāciju!
Noteikumi bija nepārdomāti. Kā dabaszinību skolotāja varēju pieteikties tikai pēc tam, kad vairs nebija ES projekts , kas atbalstīja eksakto priekšmetu skolotājus. Sāku ar pieteikšanos 2. pakāpei, kaut varēju arī 3. Domāju, ka pēc gada iešu uz 3., un vēl pēc pāris uz 4.pakāpi. Sākuma noteikumos neatradu ziņu, ka ir kādi ierobežojumi laika ziņā. Pēc gada interesējos par iespēju pieteikties nākamajai pakāpei, bet paziņoja, ka tas nav iespējams. Nauda tam neesot paredzēta. Minēju, ka man nav vajadzīga ES maksātā stipendija, ka vērtēšana notiek skolas ietvaros, ka izveidotā skolas komisija novērtējumu varēs veikt. Ja nepieciešams varu samaksāt tiem, kuri veiks šo izvērtējumu. Neatļāva. Vēl pēc gada interesējos, vai varu pieteikties 3. pakāpei. Atteica, ka tikai uz 4. vai 5. pakāpi varu, bet uz 3. nē. Pēc pieciem gadiem no pirmā izvērtējuma varēšot sniegt pieteikumu uz nākamo pakāpi. Man tas viss šķita neloģiski, nepamatoti. Būtībā netika ievērotas manas tiesības. Ja sāktu tiesāties, domāju, ka prāvu vinnētu. Darba stāžs man vairāk kā 20 gadi. Prieks par tiem, kuriem viss bija raiti, viegli, patīkami! Pakāpe nav noteicošā darbā ar skolēniem.
Tā pati Papule jau atmazgā to naudu un uz kongresu, lai oponētu Kramiņam, neieradās! Labi, ka Druviete vismaz atzina, ka kaut kas ar tām pakāpēm tomēr nav kārtībā!!!
piekrītu oponentam 23.08.2014. 15:48:31
palaimējās ar skolas vadību un labu attieksmi. Problēma un pazemojums. protams, tās pakāpes ir tur, kur salasās pazemotāji un apkārt ir vienaldzīgie, kas cer, ka klusējot pašiem problēmu nebūs. Tās pakāpes jau nav tikai pašapziņas lieta - tās ir reāla naudas lieta, kas arī nav mazsvarīgi.
ES skolotājai ar stāžu 23.08.2014. 15:44:47
piekrītu Kam domātas šīs pakāpes? 22.08.2014. 18:59Atcerieties krīzes sākumu? Pedagogiem, kā ar sirpi, apcirpa algas, un tad....augstajās struktūrās atradās darboņi(-nes), kas veikli piesaistīja ES līdzekļus programmai ar skaistu nosaukumu. Neapšaubāmi, ka par šīs programmas- projekta vadīšanu savi skaisti procenti ( un ne mazi) atleca. Tad kad projektam paredzētie ES līdzekļi bija veiksmīgi apgrozīti parādījās "pelēki mākoņi" pie pamales - jo ja atklātos, ka projekta rezultātiem nav tālāka pielietojuma un ES līdzekļi izlietoti nelietderīgi, tad iztērētā summa atgriežama ES kasē. Visdrīzāk tas būtu jādara ministrijai un to nu nekādi nevarēja pieļaut, tāpēc E.P. atgriezās ministrijas "klēpī" un ar darbiem pierāda "projekta lietderīgumu". Tāds īsumā ir pakāpju pamatojums." Arī es iesaistījos šajā pasākumā pašā sākumā. Tas tiešām ir pazemojoši, ka visam, ko esi darījis 3 iepriekšējos gadus, jāmeklē papīra pierādījums. Jo - izrādās - dažreiz tam labajam,ka ir palicis atmiņā kā tiešām izdevies, nav vairs nekādu papīra pierādījumu. Un tad, redz, vairs " neskaitās", tad tai pakāpei vairs nepieskaita. Jo būtībā jau šajā pasākumā nemaz nav domāts par skolotāja objektīvu novērtēšanu, bet par Eiropas līdzekļu izlietošanas atmazgāšanu. ...un tālāku valsts naudas tērēšanu (cik daudz nevajadzīga laika izlietots, un kā zinām LAIKS ir NAUDA.. Skolotāji, kam šo pakāpi nepiešķir kaut kādu skolu vadības personīgu ambīciju dēļ (mazvērtības komplekss - kā tā skolotājam augstāka pakāpe kā vadībai...) nesaņem tiek nodarīti reāli zaudējumi, jo skolotājs NESAŅEM darbam stbilstošu atalgojumu.
Šogad saņēmu 5. pakāpi. Neko pazemojošu nejutu ne tad, kad skolā mani vērtēja, lai piešķirtu 3. pakāpi, ne šogad. Mapei sagatavoju tikai vienu dokumentu - pašvērtējumu, un tas nebija nevajadzīgs, jo ļoti nopietni izvērtēju savu darbu, izdarīju secinājumus un ceru, ka varēšu strādāt vēl labāk. Pārējos dokumentus izdrukāju no datora vai nokopēju - visi bija reālie darba piemēri. Mapes sagatavošana aizņēma apmēram 3 dienas. Arī vērtētāja, kas ieradās skolā, mani nekā nepazemoja. Jutos pozitīvi novērtēta un vēlreiz pārliecinājos, ka strādāju tiešām labi. Protams, ka 100 eiro piemaksa pie algas arī ir patīkama. Pazemoti var būt tie, kas cepj papīrus bez jēgas, lai tikai ieliktu mapē, un tie, kuru skolās diemžēl nav viss kārtībā ar administrācijas attieksmi pret pedagogiem.
domāju, ka tā papīru būšana ir vēl viens līdzeklis, lai manipulētu ar skolotājiem un tik tiešām pazemotu tos, kuri ir patiesi radoši un patstāvīgi (t.i. parādītu viņu vietu). Tas KĀ tos murgus īsteno, manuprēt, vistiešāk atkarīgs no skolas vadības. Piemēram - augstu pakāpi nepiešķirt, kau arī katram skaidrs, ka konkrētais skolotājs to ir nopelnījis un tam atbilst, aizbildinoties, ka komisijai nav bijis laika sagatavot atskaiti par stundu vērošanu un "lielajai" komisijai "nesānāca" pavērot... Iepriekš jau dod parakstīt papīru, kas aizliedz sūdzēties... - nu gluži kā ar pielaidi valsts noslēpumam...
skolotāja ar stāžu 23.08.2014. 15:33:51
Pilnībā piekrītu tam rakstītājam, kurš rakstīja komentāru: " Kam domātas šīs pakāpes? 22.08.2014. 18:59 Atcerieties krīzes sākumu? Pedagogiem, kā ar sirpi, apcirpa algas, un tad....augstajās struktūrās atradās darboņi(-nes), kas veikli piesaistīja ES līdzekļus programmai ar skaistu nosaukumu. Neapšaubāmi, ka par šīs programmas- projekta vadīšanu savi skaisti procenti ( un ne mazi) atleca. Tad kad projektam paredzētie ES līdzekļi bija veiksmīgi apgrozīti parādījās "pelēki mākoņi" pie pamales - jo ja atklātos, ka projekta rezultātiem nav tālāka pielietojuma un ES līdzekļi izlietoti nelietderīgi, tad iztērētā summa atgriežama ES kasē. Visdrīzāk tas būtu jādara ministrijai un to nu nekādi nevarēja pieļaut, tāpēc E.P. atgriezās ministrijas "klēpī" un ar darbiem pierāda "projekta lietderīgumu". Tāds īsumā ir pakāpju pamatojums." Arī es iesaistījos šajā pasākumā pašā sākumā. Tas tiešām ir pazemojoši, ka visam, ko esi darījis 3 iepriekšējos gadus, jāmeklē papīra pierādījums. Jo - izrādās - dažreiz tam labajam,ka ir palicis atmiņā kā tiešām izdevies, nav vairs nekādu papīra pierādījumu. Un tad, redz, vairs " neskaitās", tad tai pakāpei vairs nepieskaita. Jo būtībā jau šajā pasākumā nemaz nav domāts par skolotāja objektīvu novērtēšanu, bet par Eiropas līdzekļu izlietošanas atmazgāšanu.
Kad man VISC darba grupā pastāstīja, ka slavenais matemātiķis Kriķis un ķīmiķis, jaunās ķlīmiķu skolas dibinātājs Gorskis nav dabūjuši augstākās pakāpes, biju "uz pakaļas" (piedodiet par izteicenu!). Droši vien viņi kā gudri un godīgi cilvēki, nav bijuši ar mieru spēlēt "papīru teāteri", fantazēt par piecgades uzdevumiem mikro un makro vides uzlabošanā, izdarīt viedus secinājumus, par to, kā mācīsies, mācīsies un vēlreiz no sevis pieļautajām kļūdām, zvērēt runāt angliski vēl labāk, labāk par pašiem angļiem, kā arī sacerēt vēl daudzas jo daudzas citas frāzes!
Pirms pusotra gada izgāju cauri šai procedūrai un neko pazemojošu tajā nesaskatu. Domāju, ka "pazemošanas" problēma slēpjas skolotāju/direktoru psiholoģijā "es esmu visgudrākais, es zinu visu, visiem mani jāklausa". Šoreiz nākas nedaudz samainīties lomām, no tā arī šī aizvainojuma sajūta. Visgrūtāk ir autoritatīvajiem direktoriem, vidējās un vecākās paaudzes valdonīgajiem pedagogiem. Kopumā kvalifikācijas pakāpju sistēmas ideja ir laba, katrā gadījumā daudz labāka nekā kvalitātes vērtēšana tikai pēc stāža. Vecā sistēma depresīvu, apnicīgu, dogmatisku „pieredzējušo” stādīja augstāk par brīvu, radošu, entuziasma pilnu „iesācēju”. Tomēr pilnīgi piekrītu Kramiņam par neaptverami lielu papīru kalnu rakstīšanu. Kronis visam - pedagoga pašvērtējums. Tā saturs liecina, ka to veidojusi kāda 10 cilvēku liela darba grupa, kurā tās dalībnieks katrs gribējis paspīdēt un dot savu artavu „sakrālajā” anketā. Brīvi pārvaldu angļu un krievu valodas, brīvi lietuoju visas pieejamās IT operētājsistēmas, bet pašvērtējumā bija jāmurgo „kādus uzdevumus biju izvirzījusi svešvalodu/IT/u.c. lietojumā pirms pieciem gadiem, kas sanācis, kas nē, kādi ir mani uzdevumi nākamajiem pieciem gadiem. Šķiet, ka Papules&Īvānes vadītajai grupai pašai nav nekāda sajēga par to, kā attīstās IT joma un ko tur iespējams prognozēt un „izvirzīt uzdevumus”. Līdzīgus piemērus varētu turpināt. Mans ieteikums – sistēmu uzlabot, vienkāršojot papīru lietas, papildinot vērtēšanu ar reālā (nevis virtuālā) darba vērtējumu. Turklāt abas iepriekšminētās dāmas varētu mainīt savu viszinošo un parākuma pilno toni, sarunājoties ar pedagogiem.
Mapi uz augstu pakāpi var salikt, ja tajā ir KO likt. Ja nav, jāraksta komenti par pasākuma bezjēdzību. Ir vēl tādi, kam būtu KO, bet pietrūcis uzņēmības likt. Jāvaino sevi. Vienīgie apbižotie, patiesībā, ir tie, kas mainija darba vietu un nevarēja uzrādīt vajadzīgos darba gadus. Muļķīgi. Tas gan jālabo. Tas ari viss stāsts.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
4-4=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.