Lietotājvārds
Parole
Kā ar to bērnu tiesībām, kas tiešām nāk uz skolu mācīties? Gan bērniem, gan vecākiem ir pozitīva attieksme pret skolu, mācībām. Ne jau vienmēr viņi ir izcilnieki. Taču viena daļa bērnu var atļauties visu- traucēt, ārdīties u.t.t. Viņiem ir visatļautība. Viņiem ir tiesības! Nereti arī šādu bērnu dēļ skolotāji vienkārši no skolas aiziet, ja vairs galīgi nevar izturēt. Pārējiem ar to visu jāsadzīvo. Kā ar šo bērnu tiesībām?
man stundās laikā,kad aizrādīju ,lai neklaigā un ļauj citiem bērniem dzirdēt manis teikto un mācīties,viena 2.klases skolniece pateica,ka man NEESOT TIESĪBU VIŅAI TĀ TEIKT.Bērnam grūti ,jāļuj klaigāt,tas nekas ,ka citiem sāp galva un nevar mācīties.Psihologa un sociālā pedagoga arī mums nav,pašiem jātiek galā,bet kā,ja nav NEKĀDU tiesību,tikai pienākumi.
piekrītu Sancītei 04.12.2015. 10:14:27
nelīdz arī tas,ka vecāki tiek uzaicināti uz stundu un vecāki redz kā izturas viņu lolojumi pret citiem.Daži saka,ka viņi NEKAD tādos apstākļos nespētu strādāt.
piekrītu Sancei 04.12.2015. 10:11:31
tiesības ir tikain dažiem skolēniem,kuri atnāk uz skolu nemācīties,regulāri traucē stundas,lauz',plēš,kaujas,bet pārējiem ,tai skaitā skolotājiem nav nekādu tiesību ne mācīt,ne mācīties,jo nedrīkst aizskart dažu izlaisto ,neapčubināto bērnu jūtas.Kurš padomās par tiem bērniem ,kuri nekaujas ,bet vēlas mācīties>Kad beidzot arī viņu tiesības tiks ievērotas?Par skolotāju uzticības tālruni piekrītu,tāds noteikti vajadzīgs,lai pastāstītu PAR VECĀKU BEZKAUNĪBU,PAR ATZĪMJU IZSPIEŠANU PAR NEKO UN VISU CITU.
noteikti,jo skolotājs jau radīts tikai priekš tā ,lai visu laiku kādu izšķirtu,kādu nobārtu,tikai kad lai māca?Nu ja,mums jau vēl ne tikai psihologam,bet arī policistam,ārstam un visam kam tik vēl nebūt par to pašu algu.
Mani tomēr vairak par skolēnu vardarbibu uztrauc vecāku mobings pret skolotājiem.Skolēnu fantāzija ir neaprēkinama un vecāki visam tic,ko lolojumi stāsta. Cik saprotu,vecākiem sagāda baudu -rakstit sūdzibas direktoram,skriet pie skolas administracijas,sūdzēties. Bet skolotājs ir spiests zemoties administracijas priekšā un vecāku priekšā kā vergs. Jā-esmu skolotāja un brīžiem gribas skaļi kliegt-ak Dievs ,kādēļ .
Saulespuķe 03.12.2015. 10:21:05
atvainojos, augstu vardarbības līmeni.
Saulespuķe 03.12.2015. 09:57:31
Bērni ir ne tikai vecāku spogulis,bet visas sabiedrības spogulis. Ja būtu veikti pētījumi,tad parādītos reģioni un skolas ar ļoti aukstu vardarbības līmeni / pat pirmsskolas izglītības iestādes / un turpat blakus ar ļoti zemu.
vecmāmiņa 02.12.2015. 22:31:55
Pilnīgi piekrītu, ka bērns ir vecāku spogulis... Šodienas visatļautība un, ja bērns netiek mājās audzināts un sodīts par pārkāpumiem skolā... un ja vecāki "neies kopsolī" ar skolotājiem un klases audzinātāju, tad arī mīļā māmiņa "ja ja" pūles vienai pašai audzinot tikai ar kulakiem, būs veltas, jo agresija izraisa agresiju... ja vainosiet un apsūdzēsiet skolotājus, tad varu pilnīgi droši teikt, ka desmitkārtīgi būsiet dziļā purvā un viena (kaut arī ar tēvu) netiksiet ar problēmām galā.
Dienests Laimītei 02.12.2015. 16:44:42
Par tiem bērniem, kas aug praktiski bez vecākiem, ir jādomā dienestiem, nevis citu bērnu vecākiem. Viņiem jau saviem bērniem laika nepietiek. Es saprotu iepriekš minētajā komentārā, ka tieši Jānītis, Pēterītis un Kārlītis varētu būt tie, kas agresora dēļ zvana uz uzticības tālruni, kamēr pats agresors sūdzas vecākiem, ka "viņš jau neko". Tas, protams, ir šausmīgi, ka daļa bērnu aug paši, bet arī tad nav jācieš citiem bērniem, jo tas cits neko nav izdarījis. Dažādi dienesti ir tie, kas mēģinās atrisināt problēmbērnu situāciju. Un, tad jau mediķi lems, ir vai nav diagnoze, kas bērnam atļauj atrasties kopā ar citiem vienā kolektīvā, nevienu neapdraudot.
Domājat taču arī par nabadzīgiem bērniem un bērniem kuriem vecāki nestrādā un tērē naudu tikai:azartspēlēm, alhakolam...
Jūs tik visi noraidat un noraidat bet kas ir ar bērniem kuriem tiešām ir problēmas dzīvē un tas par Jānīti, Pēterīti un Kārlīti:vai tiešām tavs bērns tikai dēļ tā ka neizturēja zvanīs uz uzticības tālruni?
>>>Ja ja 02.12.2015. 11:36 02.12.2015. 14:20:26
Ja tas tiešām ir vienmēr bijis ieturēts un atbildīgs bērns, un viņam vienu reizi "neiztur nervi", tad visiem apkārtējiem uzreiz būs skaidra situācija. Tikai biežāk tās ir agresīvo bērnu atrunas vecākiem, sak, es jau vienkārši neizturēju, jo Jānītis mani nemitīgi pazemo. Pēc nedēļas jau Pēterītis būs tas pazemotājs, vēl pēc nedēļas Kārlītis, bet vecāki tikai tic un aizstāv savējo - "viņš jau neko, viņu aiztika, viņš neizturēja...". Realitātē tā nav - ja kāds visus apsaukā, tad viņu ātri vairāki "noliek pie vietas". Savukārt, agresīvais nezina kur savu agresiju likt, tad tik meklē iedomātas situācijas. Ja klasē kāds aiztiek vairākus citus bērnus, tad iemesls nav tajos citos, bet viņā pašā.
>nerunā, ja nezini 02.12.2015. 12:14 02.12.2015. 14:10:34
Aizstāvu zuzi! Ja viņa neaudzina bērnu ar īpašām vajadzībām, bet bērnu ar parastām vajadzībām, tad viņa šo situāciju zina no otras puses, ko, savukārt, nezināt Jūs. Bērni ar parastām vajadzībām var pārvērsties par bērniem ar īpašām vajadzībām, ja viņus regulāri, gadiem ilgi terorizē kāds ar īpašām vajadzībām. To mēs nedrīkstam pieļaut, tādēļ nav loģiski mēģināt integrēt bērnus, kam vispirms ir jāsaprot sava rīcība pret apkārtējiem. Ja viņa slēdzienā ir rakstīts "agresīvs", tad tas vien jau liecina, ka apkārtējiem bērniem viņš ir bīstams!
nerunā, ja nezini 02.12.2015. 12:14:39
Zuze, izaudzini vienu bērnu ar īpašām vajadzībām un tad apspriedīsim šo tēmu! Pastāv arī iespēja, neizteikt savu viedokli, ja neizprot lietas būtību.
Turpināsim integrēt parastajās skolās bērnus ar īpašām vajadzībām, it īpaši tos, kam medicīnas slēdzienā rakstīts "agresīvs"un šo zvanu būs ar katru mēnesi arvien vairāk. Sistēmā, kur tiesības ir tikai bērniem, tajā skaitā agresīviem, vispirmām kārtām agresīviem, jo tie savas tiesības ar varu izsit, neko labu nevar gaidīt
Un ko darīt vecākiem, ja tas, kurš visu laiku mobingojis citu bērnu pēkšņi dabūjis pretī?Un visur "pēkšņi" skaitās cietējs. Pat visjaukākajam bērnam vienā brīdī nervi neiztur, nemaz nerunājot par jūtīgu bērnu. A skolotājai vienalga, kāds klimats klasē, viņai par maz maksā, nav laika, jāstreiko. Ko man mācīt savam bērnam, neaizstāvēties?
būtu taisnīgi 02.12.2015. 10:09:00
Katrs bērns-vardarbības saskatītājs citu rīcībā varētu pasūdzēties arī par to, ko pats dara citiem!
Ģimene ir bērna atspulgs. Ja bērns ir ģimenē audzināts un tajā noteiktas striktas robežas, ko drīkst darīt, un, ko nē, jo būs sods, tad tāda visatļautība nepastāvēs. Vispirms bērna pienākumi, kuriem jābūt izpildītiem, un tikai tad - tiesības.
Ko gan jūs gribat, skolā skolotājs pateikt neko nevar agresīvajiem skolēniem, uzreiz ir klāt vecāki un piedraud izvazāt pa attiecīgajām instancēm. Bēni to ļoti labi saprot un izmanto, jo zina, ka skolotājs neko nevar atļauties teikt. Pati esmu dzirdējusi, ka 12 gadīga dāmīte skolotājai,par aizrādījumu, piedraud, ka pazvanīs un pasūdzēsies, ka skolotāja pārkāpj viņas tiesības. Bērni ir aizmirsuši, ka viņiem ir arī pienākumi un daudzi vecāki to nemāca saviem bērniem, jo paši uzskata, ka pašiem ir tikai tiesības un pienākumu nav.
vēl viena mamma 02.12.2015. 09:13:07
Protams, pirmā atbidība vienmēr ir uz vecāku pleciem, bet arī no skolas to nevajadzētu noņemt. Atšķirību visvairāk jūt tad, ja bērns nomaina skolu pēc 6. klases, kā tas bija mūsu gadījumā. Tagad nav nekādu (arī pusaudžu) problēmu, mācās jau 9. klasē, sekmes labas, vidējā atzīme 8,6. Bet vecā skola - tās pašas problēmas vēl joprojām, mainījies uz labo pusi nav nekas! Vecā klase bija ļoti nedraudzīga, un tāda ir vēl joprojām, kaut gan tur mācījās tikai 18 bērni (tagad jaunajā klasē34). Kad jautāju, vai uz veco skolu nemaz negribētu, atbild - "Es šai skolā pavadīto laiku atceros kā savas dzīves pagaidām ļaunāko murgu!" Domāju, ka arī tas ir zināms rādītājs un skolas prestiža jautājums!
Atkal vainīgi skolotaji.Bērniem ir visatļautība,kuru priekšā skolotajs ir bezspēcīgs.Skolotājs ir iebiedēts-ka tik kāda māmiņa nepasūdzās,ka skolotājs ne tā paskatījas uz lolojumu. Varbūt vajadzētu arī skolotāju uzticības telefonu,kur viņiem piezvanīt. Ja godīgi ipaši sakumskolā jau tagad nav ,kas strādā.Un ne jau algas dēļ nenāk,bet izlaisto bērnu un ambiciozo vecāku dēļ. Emocionālā vardarbība no vecāku puses pret skolotājiem ir augstā līmenī.
Vai nu "smieklīgi" k-gs ar visiem 39 piebalsotājiem ir skolotājas k-dzes??? kas noliedz problēmu kā tādu, kā arī rakstīts šajā Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas ziņojumā. Liells paldies VBTAInspekcijas pedagoģijas un socioliģijas specialistiem par rūpēm par visiem nepilngadīgiem studējošiem latvju pilsoņiem!!!
>smieklīgi 02.12.2015. 07:09:41
Nu pilnīgi padomju totalitāra stīlā - visus citādus (iespējams tieši inteliģentākus) nosauc par disidentiem un visiem kā vienam piešuj " rupju vārdu birums" un nenormalību uttttt. - tātad visus latvju pilsoņus, kas atļavas izteikties jāsūta uz laģeriem vai? Izskatas, ka tieši no šādiem, ka ´´smiekligi´´ k-gs arī nāk ciešanas miermilīgiem pilsoņiem.
Ar steigu jāceļ skolotāju algas! Tad ne tikai divi trīs klasē kausies, bet gan bariem cits situ sitīs.
puikas mamma 01.12.2015. 19:45:50
Kas tad nu??? Neiepatikās kaut kas??? Es rakstu no mūsu klases pieredzes..kas un kā..mīnusu licējiem laikam darīt nav ko :-)))))
kaķis Menardai 01.12.2015. 19:27:36
zinu jau, ka neesmu vainīgs. Bet vai tas apstādina to, ka viņi mani piekauj? un pirms sakiet ka jāsūdzas vecākiem vai skolotājiem, jau darīts, viņiem vienalga, sagādāja lielākas grūtības nekā palīdzību. runāja tieši kā nu, paša vaina esot, ka nezinu, kā uzvesties un sociāli iekļauties. Saprotu to jau, tā būtu mana vaina ja citi tikai ar mani nedraudzētos, bet nejūtos, ka tādēl arī būtu pelnījis zilumus... bet nekas jau nemainīsies
Varbūt labāk jāaudzina bērnus tā, lai viņi neapbižo citus, nevis tā, ka, ja tiek atstumti , tā ir viņu vaina, ka rīkojas un uzvedas nepareizi?
vajadzētu pasūdzēties skolotājam par bērnu vecākiem, kas neaudzina jaunatni, un par bērnu pienākumu ignoranci...
puikas mamma 01.12.2015. 17:33:26
pēc novērojumiem...starp meitenēm arī pastāv kas līdzīgs...tur klasē iet tādi kašķi vaļā, ka vecāki šokā, kā lai 3 meitenes tagad saliedē, jo visas 3 mācās vienā klasē...sadzīvot??? Tas ir murgs, kāda atriebība gāžas ārā no visām 3. Vecāki neko nespēj, vadība iesaistīta. Visas 3 kā no ķēdes norāvušās. 14. gadi visām. Puikas gan mums tādi feini tieši mūsu klasē.
Viena pagale nedeg... nav dūmu bez uguns... kā mežā sauc, tā atskan... kas padomu nepieņem, tam saule nevar līdzēt... u.t.t. Nav un nebūs atstumto bērnu, ja šie bērni, kuri iejutušies cietēja lomā, iemācīsies komunicēt ar citiem. Ne visi citi jāpāraudzina un jāpārmāca, bet kādam vienam indivīdam jāpaskaidro, kā rīkoties un uzvesties citu cilvēku sabiedrībā...
Un vai tādēļ viņi var dauzīt mašīnām stiklus laukā un veikalā spļaut saulespuķu sēkliņas zemē? Policija un apsargi ir bezspēcīgi, jo viņi, šie "visnelaimīgākie nabadziņi" varot pazvanīt uz uzticības tālruni. Bezatbildīga visatļautība. Ja šiem "cietējiem" kaut ko aizrāda, nesamērīgs rupju vārdu birums un tev top skaidrs, kas tu esi un kur tev jāiet. Kāpēc ir jācieš normāliem cilvēkiem. Vai tad viņiem nav savas problēmas?????
Iesaku to ņemt vērā visiem bērniem, kuru atstumj, pazemo, aizskar. Atcerieties, ka tie bravūrīgie apcēlēji paši ir nelaimīgi, tikai nespēj ar to tikt galā, tādēļ izgāž uz citiem. Jūs paši nekur neesat vainīgi, viņi ir tie, kuriem ir problēmas.
Tieši zēni minētajā vecumā - 12-15 gadi ir bravūrīgākie un sagādā vislielākās problēmas. Tas tikai norāda uz to, ka tā ir viņu aizsargreakcij, viņi vienkārši nezinā, kā tikt galā ar savām problēmām...

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2+4=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.