Lietotājvārds
Parole
MS Ofisa lietotņu mācīšanas integrēšana citos mācību priekšmetos ir stulbums. Vai tad citos priekšmetos tiks aprīkoti kabineti ar datoriem, lai to realizētu? Cik tas izmaksātu?!! Citu priekšmetu skolotāji šobrīd ekspluatē informātikas skolotāja iemācītās zināšanas un prasmes, prasot mūžīgos ppt, vai esejas, kas copy\paste no interneta resursieam. Bet informātikā māca visu koncentrēti, mērķtiecīgi un aktuāli, kā nevienā citā priekšmetā. Vien to lietu daudzums, kas būtu derīgi zināt nākotnē, ir ar vien vairāk un specifiskāk informātikai. Tas gan, ka tēmas no fizikas, matemātkas, biznesa pamatiem var kalpot par izejas datiem algritma izstrādē vai apstrādei ar kādām word, excel funkcijm ir FAKTS.
šādi turpināsies...tas viss beigsies ar to, ka vecāki sāks rīkot protestus un piketus, jo tas, ko šobrīd tie tur Augšā štuko ir vairāk kā nenormāli...ko tik nu nemācīs tajā skolā...sākot ar parastajiem priekšmetiem u n beidzot ar payriotismu...ziniet sāk jau riebties! Tagad vēl programmēsim mazākumklasēs! BRAVO !
inf. sskolotāja 25.08.2014. 19:18:04
pilnīgi piekrītu Domas viedoklim. Sāksim ar elementārām lietām, programmu apgūšanu, ne programmēšanu un kosmosa kuģu būvēšanu jau pirmajās klasēs. Vispirms ir jābūt stabilam pamatam, uz kā to programmēšanu mācīt. Un varbūt būtu nepieciešama informātika arī 8, 9 klasēs, jo pa tiem 2 gadiem visas pamatprasmes ir aizmirstas. Dauzi bērni (ap 65%) ir ar problēmām informātikas programmu ELEMENTĀRĀ apguvē. Bet sadzīvē tas ir pamats.
Uz vispārējās eiforijas fona un informātikas fanātiķiem. Varbūt tomēr vispirms lai kārtīgi apgūst programmu lietošanu - ar pareizrakstību, noformēšanu, info. atlasi utt. Citādi baisi skatīties, kādu galaproduktu nereti pasniedz pat vidusskolēni. Un rokas nost no citiem mācību priekšmetiem - kļūst populāri, ka pareizrakstību un esejas jāiemāca rakstīt visiem citiem, tikai ne latv. val. skolotājiem, ka ģeogrāf. jāiemāca vēsturē, jo jaunie cilvēki nav apjēguši, kur atrodas Grieķija utt.. Varbūt katrs pats uzņemsimies kaut cik reālu atbildību par savu māc. priek;smetu? Protams, integrēšana ir svēta lieta, un nav runa par to. Par programmēšanu 2. klasē - varbūt tad liksim arī braukt uz Ēģipti, ložņāt pa piramīdām, un lai paši veic salīdzinošo pētniecību! Vai apgūst ķīļrakstu un paši lasa, ko tur šumeri sarakstīja. Nav ko skolā tik primitīvi mācīties. Ātrāk un tuvāk zvaigznēm!
Varētu jau mācīt no 1.klases. Mēs taču labi redzam, ka mazie ātri apgūst visu jauno. Bet ir viena tāda lieta, kā stundu daudzums, kuru var sadalīt klasei. Kuram priekšmetam ņemsim nost?
MODERNIZĒJIET 24.08.2014. 18:37:12
BET NE JAU 2. KLASĒ !!! AUNI !!!
Kāda atšķirība, vai bērms 40 minūtes ilgāk pavada pie datora mājās, vai skolā?
Kur var kaut ko absurdāku izdomāt , informātiku no 2.klases ! Kam viņa vajadzīga ? Kam būs interese, lai mācās atsevišķi pulciņos , kursos vai tml., nevis tērēt laiku tādam bezjēdzīgam priekšmetam, labāk būtu ieviesuši krievu valodu no 2.klases.
piekrītu hm 24.08.2014. 12:25:29
Informātikas eksāmens patiešām nav adekvāta alternatīva jebkuram citam centralizētajam eksāmenam. To var nolikt ikviens skolēns pilnīgi neiespringstot ;)
Varbūt standartā ierakstīt: ''Jāseko līdzi IT jaunumiem un jābūt gataviem tos izmantot'' un vairāk neko. Nerīkot arī eksāmenus informātikā, bet izveidot organizāciju, kam regulāri jāatjauno skolu IT un jāpiespiež skolotājus ieviest visjaunāko un jāpārbauda, vai viņi to dara.
Gintam un Villy 22.08.2014. 13:36:48
Puikas, es zinu, ka Jūs esat ļoti kruti, bet vai jūs bijāt tajā sanāksmē, uzklausījāt, ieteicāt, diskutējāt? Es labprāt mācīšu programmēšanu un algoritmus no 1.-12.klasei, bet es nevaru to darīt "uz savu galvu". Ja Jūs tas sāpina, piedalieties, runājiet, pārlieciniet! Es esmu par MS Ofisa lietotņu mācīšanas integrēšanu citos mācību priekšmetos, informātikai atstājot datoruzbūvi, sistēmas, programmēšanu un sarežģītākos Ofisa knifus. Manas skolas skolotāji to izdarītu, bet šis viedoklis nav populārs. Es esmu par progresu, bet standartā vienmēr būs iekļautas pamatvērtības. Un par izmantošanu... vienalga, cik vecmodīgs nebūtu standarts, ikviens cilvēks no IT zināšanām izmantos 50% un vairāk, bet par citām disciplīnām vēl varētu padiskutēt... tā vnk ir...
Kā, nu KĀ var būt, ka tikai 2018. gadā varētu stāties spēkā jauns standarts?! Tas ir absolūts murgs, tādā veidā skolēni vienmēr mācīsies novecojušu info un būs pilnīgi atpalikušā lomā. Informātika, IT, nav ķīmija, tajā viss mainās īpaši strauji!
Es nebrīnītos, ja mācītu, kā apieties ar disketēm. Jau tad, kad es mācījos informātiku skolā, man bija aizdomas, ka māca ko pilnīgi novecojušu, ko vairs nenāksies izmantot. Tā arī bija. Bail domāt, kāds tagad ir saturs.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
3-1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.