Lietotājvārds
Parole
Kāds gan tur brīnums, ka mazākumtautību skolās rezultāti labāki... Lai man piedod godīgās skolas un to skolotāji un direktori, bet ir iestādes, kurām ir tik svarīga sava "labā" slava, ka direktori un skolotāji paši ir gatavi padarīt procesu negodīgu, lai tikai skolas rezultāti nebūtu slikti. Neviens nevar nodrošināt, lai visās skolās šis eksāmenu norises process būtu godīgs. Tad jau uz katru telpu ir jāsūta 2 novērotāji - 1 kontrolē situāciju telpā, bet otrs pavada audzēkni uz tualeti līdz pat durtiņām... Nerakstu tāpat vien, jo zinu, ka notiek arī tā, ka eksāmena laikā citā telpā sēž skolotājs, kurš parūpējas par visiem tualetes apmeklētājiem, bet novērotājs jau to neredz. No šī viedokļa agrāk, kad augstskolas pašas rīkoja eksāmenus, process tomēr bija godīgāks.
Sen ir pieraadits , ka macishans nedzimtaja valoda noslogo smadzenes un mazkumtautibu skolas fizikaa, kimija un matematika vel strada pec tam pretigajam un vecmodigajam krievu laiku programmam tapec ir ir rezultati , berneim ir sistemiskas zinashans un nav saruastiits ka latizhu skolaas
Latvieshi ir skaudiga tauta un savu izglitibu ir notrallinajushi dzenoties pec arzemju esktram
Ziniet, maniem bērniem no 1.klases ir 5 stundas nedēļā latviešu valoda un klāt 2 stundas dabas zinības nedēļā. Latviešu valodas stundā viņi mācās- Tas ir penālis. un Tie ir penāļi utt. Bet dabas zinības stundās no pirmās klases no septembra! viņiem māca Māņu orgāni (latviski!).. 3.klasē latviešu valodas stundā viņiem māca kā locīt Grāmata un Brālis, bet dabas zinības stundās tev ir jāiemācās tēma (latviski!) "Augu vairošanās un barošana", "Laika apstākļi", "Uzraksti plānu kā uzlabot gaisa kvalitāti pie skolas!" Utt. Īsi sakot, variet ievest latviešu skolās no pirmās klases Dabas zinības krievu vai angļu, vai vācu (vienalga!) valodā un jūs uzreiz pamānīsiet, kā tas nodarbina un paātrina netikai bērna smadzeņu darbību, bet arī jūsējo!:) Mājas darbus dabas zinībās bērns no 1.klases nav spējīgs uztaisīt pats, bez mammas ar augstāko izglītību. Vai tas ir pareizi? Vai tas ir normāli? Nezinu. (šaubos, atklāti sakot) Var būt tas noslēpums kāpēc krievu bērniem labāki rezultāti ir tieši šajā absurdā? Ziniet, ir tāds teiciens (neatceros kas to teica), bet es saviem bērniem bieži to atkārtoju: "Что нас не убьет, то сделает сильнее!" Veiksmi arī Jūsu bērniem! Un nevajag baidīties ka Jūsu bērns pārpulēsies (sorry, nepareizi uzrakstīju, bet neatceros kā pareizi:)
Patīk vai nē zombijiem, bet Šleseram taisnība par valodu zināšanu! Tik cik bērns būs iemācījies līdz 5 gadiem, tik viegli pieliks, pārējais ar grūtībām. Krievu bērns līdz 5 gadiem zina 2 reizes vairāk par latviešu nacionāli, t.i. = 2 reizes gudrāks!
mēlīgai Rio, Jūs bojājat savu, savas ģimenes un Latvijas karmu apmelojot. Kā novēroju fizikas eksāmenu krievu skolā. Tikai vienu vai 2 vārdus atļāva iztulkot! Fizikas, ķīmijas, matemātikas,... centralizētos eksāmenus novēro no citām skolām.
Ir , ir nelatvieši neatlaidīgāki. No šī viedokļa raugoties, nav slikti, ka latviešu klasēs nāk krievu bērni, jo viņi var demonstrēt, ka ar uzcītību un neatlaidību, citreiz pat uzstājību var tikt gana augstu, ja to grib, bet, ja negrib... Var izstiept kājas un klases stūrī vairākus gadus dīki nosēdēt un galā vaidēt, cik slikta valdība, darba nav, naudas nav, viss bizness nelatviešiem utt. Kāpēc tā? Kaut kāds cēlonis jau ir.
Latviešu skolās nav 6 stundu dzimtajai valodai un literatūrai. Pēc plāna ir 2 valodas un 2 literatūras. Un kāds tam sakars ar LAT 2?Eksāmenā tur ir sliktāki rezultāti, īpaši jau rakstītprasmē. Eksāmena 2. daļā rodas sajūta, ka jautājumu vispār nesaprot.
Esmu pamanījusi, ka krievu skolēni un studenti ir daudz mērķtiecīgāki par latvju bāleliņiem. Zina, ko grib sasniegt un neņerkst, ka grūti un garlaicīgi pie pirmajām grūtībām.
esmu bijusi mazākumtautības skolās uz stundām fizikā. Bērniem vispār ir citātāka attieksme pret mācīšanos, kā latviešu skolās. Jaunieši teica, ka viņi vēloties tikt augstskolās budžeta grupās, un pēc tam iegūt labi apmaksātu darbu. Viņiem kaut kā skolotājam nav izmisīgi jādomā kā motivēt. Viņi stundās kvalitatīvi mācās, diskutē, jautā, interesējas. Viņi u viņu vecāki zina, būs laba izglītība, būs labs darbs. Daļai latviešu jauniešu ir sajūta, ka algu maksās par mājās sēdēšanu un nekā nedarīšanu.
Bet mēs labāk dancojam!!!
Nav pārsteigums 23.09.2014. 14:31:35
Tā ir bijis vienmēr, arī agrāk. Jā, un laimiņai taisnība.
to Rio: turpini vien sevi mierināt par ziņu: domājams, ka atšķirība ir tajā, ka izmanto citas mācību grāmatas, piemēram, matemātiku mācā pēc L.Petersones grāmatām utml.
Eksāmenu matemātikā visi liek vienādu.....kas tad atšķiras?
Tas vien jau liecina, ka svešvalodu apguve jau no 1.klases ir bonuss ne tikai valodas zināšanu dēļ, bet arī vispārējā attīstībā - jo vairāk valodas apgūsti, jo vairāk spēj uztvert arī visu pārējo. Latviešu bērni neizbēgami kļūst par zaudētājiem uz ''mazākumtautību'' bērnu fona.
Jāmācās, jāatceras, jātrennējas.......J"AGRIB pašam darīt un galvenais J"AM"AK DOM"AT......tad arī būs rezultāti... Ar prezentācijām fizikā vai atomu aizkrāsošanu ķīmija rezultātu nesasniegt- tā taču tagad dara...... Bet latviešu bērniem taču viss ir grūti
Pilnīgi piekrītu laimiņa +10
krievu skolās matemātikā un fizikā nelēkā līdzi ŗadošumam un novitātem,bet māca priekšmetu tā,ka vajag zināt nevis mācēt atrast. Tāpēc arī rezultāti.
Llatviešu skolās latviešu valoda un literatūra - kopā 6 stundas nedēļā. Mazākumtautību skolās - 4 stundas nedēļā. Pēc 9. un 12. klases visi liek centralizētās ieskaites un eksāmenus. Secinājums, latviešu skolās jāņem nost latviešu valodas stundas, ja vēlas sasniegt augstākus rezultātus. Programmas ir izstrādātas pārāk sarežģītas, un eksāmeniem nevajadzīgas. Bērnu galvas tiek pārbāztas ar nevajadzīgu informāciju. Jāsaproot, ka mazākumtautību skolēnu vecāki neskrien uz skolu sūdzēties, ja skolotājs klasē uzbļauj vai ieliek sliktu atzīmi, bet sadod saviem bērniem mājās, par necieņas izrādīšanu. Mēs, latvieši, to vien zinam kā bērnu tiesības un vēstuļu rakstīšanas.
Varbūt mazākumtautību skolās eksāmenos palīdz skolotāji vai viņiem piever acis uz špikošanu? Sak, nabadziņi, nu viņiem jau ir grūtāk, bišķiņ jau jāpalīdz, citādāk pavisam švaki ies, tā jau nav viņu vaina, ka viņiem svešvalodā jāraksta? Tāpat man šķiet ir lauku skolās, kur arī skolotāji mēdz palīdzēt kontroldarbos vai eksāmenos.
Domāju, ka nevar salīdzināt latviešu un mazātautību skolas, jo programmas tomēr atšķirās.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
8-4=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.