Lietotājvārds
Parole
To: re kā 04.03.2014. 18:33 :D Biezie no Jūrmalas rezidencēm nemācās amatniecības skolā! :D Biezie mācās privātskolās, tālmācībā vai vispār citā valstī :D
Tāpēc vajag skolā ņemt tos, kas dzīvo tuvāk skolai nevis pēc maka biezums un naudas ''sponsorus'' biezos no jūrmalas rezidencēm , kas reti būs laikā no rīta. ja skola ir centrā. Bet ja par summām ir paņemti bagātie kas dzīvo 30 km attālumā, tad nu jācieš -pašas direktores slikta darba rezultāts.
Burkā kundze 04.03.2014. 15:13:32
Ja reiz nevar atvilkties no turpat esošās viesnīcas uz stundām laikus, tad paši vien vainīgi - ne jau mazulīši tur mācās. Kaut kādai cieņai ir jābūt. Tādas lietas, kā aizkavējies transports var gadīties katram, bet aizčammāšanās un aizgulēšanās nozīmē tikai to, ka skolēnam ir jāiet uz nākošo stundu, nevis jātraucē pārējiem. Elementāra pieklājība, kura kādreiz pat nebija apspriežama. Protams, pēc tam paskaidrojums, utt. Bet, mīļie, šo bērnu aizstāvji, neaizmirstiet, ka šeit runa ir par hroniskiem kavētājiem un tā jau ir bezkaunība. Un, Juhņēvičas kundze, ticiet man, zvans vecākiem te nelīdzēs :)
Prieks, ka atbildības līmenis ir audzis. Nekādu tiesību prasīšana "nevarīgajiem" uz citu tiesību rēķina! Tad varbūt izkulsimies no 90-to gadu bandītisma morāles laikmeta, kur katram normālam pilsonim bija pienākums iecietīgi auklēt parazītus.
100.komentārs 03.03.2014. 16:57:51
Vai tas ir komentāru rekords?
Pilnīgi pareizi darīja direktore, tā vajadzētu darīt arī citiem. Par regulāriem kavējumiem būtu jāievieš naudas sods vecākiem, varbūt tad vecāki sāktu audzināt savas atvases. Skolotājam ir tiesības netraucēti strādāt!
Kārtējais " bļauru paaudzes" mēģinājums piesaistīt uzmanību. Ierodies laikus, cieni sevi un citus.
Mācību stunda ilgst 40 minūtes. Ja skolēns ierodas ar 10-15 minūšu nokavēšanu, tad cik paliek? Turklāt zīmīgi, ka , piemēram, rakstā minētajā skolā regulāri kavē tieši tie, kuri dzīvo turpat blakus skolas dienesta viesnīcā. Pilnībā atbalstu durvju slēgšanu un individuālas pārrunas ar skolas vadību. Ierašanās ar novēlošano sir necieņa gan pret klasesbiedriem, gan skolotājiem. Ja cilvēks nokavējis vienu reizi objektīvu apstākļu dēļ, tad viņam nav par ko satraukties, bet ar regulārajiem kavētājiem ir jātiek galā. Kad reiz kāds sāks aizstāvēt to skolēnu intereses, kuri grib un var mācīties? Pagaidām visi aizņemti ar sliņķu auklēšanu.
nu kavētāji. uz aušvici dedzinat un stradinat dora nordhauzen
Kā Tu rīkosies ar saviem PERSONĪGAJIEM iemesliem, kad nokavēsi lidmašīnas atiešanas laiku? Ierašanās laikus skolā (savā darbā), saprotams, ir svarīgāka lieta nekā lidmašīna! Pareizi te raksta, ka ierašanās skolā ir pirmajā vietā, bet, ja slimības dēļ (vai citu ĀRKĀRTAS apstākļu dēļ) nokavēji stundas sākumu, tad gaidi nākamo stundu, un pēc tam paskaidro, kur biji no rīta!
"Izglītības kvalitātes valsts dienesta vadītāja Inita Juhņēviča sacīja, ka šāda rīcība ierobežo bērnu tiesības iegūt izglītību". ja jau tik ļoti kārotu iegūt zināšanas, tad nekavētu stundu sākumu regulāri. Te atkal tiek "pērts" tas, kas grib kārtību, jo kavētāji traucē apgūt zināšanas citiem, traucējot stundu ar savu skaļo ierašanos. Atkal skolotājam, direktoram "sasien rokas" ar birokrātiku pieeju vienkāršu jautājumu risināšanā.
MeiteneArDivnieku 02.03.2014. 20:24 Ja jums - ''Skolotājs'' - tas liekas pilnīgi pareizi tad ziniet es teikšu tas ir bezatbildīgi, stulbi un nejauki pret bērniem kuriem varbūt salst? Bezatbildīgi ir neierasties laikus uz darbu. Sava dzīve ir jāsakārto tā, lai paspētu visu izdarīt. Ja tas nav iespējams, jāmeklē cita skola. Ne direktors, ne skolotāji pie tā nav vainīgi, ka daļa ģimeņu neprot sakārtot savu dzīvi. Vēl mazāk vainīgi ir tie skolēni, kuri ierodas laikus un grib mācīties, jo viņu darbu nepārtraukti traucē. Ja jau nokavēji, tad gaidi starpbrīdi. Ja negribi salt, tad saģērbies.
MeiteneArDivnieku 02.03.2014. 20:22 Man pašai personīgi liekas ka tas ir ļoti stulbi!Jo ja piemēram bērnam ģimenes apstākļu dēļ vajadzēja izdarīt tik pat svarīgas lietas vai vēl svarīgākas par skolu, kā piemēram aizvest pastarīti vai vienkārši mazāku bērnu uz bērnudārzu vai arī mamma ar tēti sastrīdējās un pašķīrās un bērns to nevar pārdzīvot? --------------------------------------------------------------------------- Piekrītu šīs meitenes domai. Man arī, piemēram, ir savs, PERSONĪGS iemesls, kāpēc kavēju... Un nejau tas ir tāpēc, ka negribētu mācīties vai kaut kas tāds!
Par kuru bērnu tiesībām I.Juhneviča uztraucas? Vai par to bērnu tiesībām, kuri ieradušies laicīgi un grib dzirdēt skolotāja stāstīto ?
Nu nevar tak būt trūkums tam, kas sen vairs nav! Tas jau iztrūkums, nevis trūkums!
Viss jau sākās ar motivācijas trūkumu..
Es arī tā esmu darījusi! Efekts labs. Pēc pāris reizēm vairs nekavē! Nav ko tik ļoti satraukties, nekas jau nenotika.
MeiteneArDivnieku 02.03.2014. 20:24:46
Ja jums - ''Skolotājs'' - tas liekas pilnīgi pareizi tad ziniet es teikšu tas ir bezatbildīgi, stulbi un nejauki pret bērniem kuriem varbūt salst?
MeiteneArDivnieku 02.03.2014. 20:22:16
Man pašai personīgi liekas ka tas ir ļoti stulbi!Jo ja piemēram bērnam ģimenes apstākļu dēļ vajadzēja izdarīt tik pat svarīgas lietas vai vēl svarīgākas par skolu, kā piemēram aizvest pastarīti vai vienkārši mazāku bērnu uz bērnudārzu vai arī mamma ar tēti sastrīdējās un pašķīrās un bērns to nevar pārdzīvot? Kā tie stulbie direktori to nesaprot?
Viennozīmīgs atbalsts skolai par šīs problēmas(stundu darba traucēšanu,ierodoties ar nokavēšanos) aktīvu risināšanu! Nav jācieš tiem skolēniem,kuri ierodas laikā. Beidzot jāmaina skolas prioritātes no traucētājiem, nestrādātājiem stundās, kavētājiem un nesekmīgajiem uz tiem, kuri vēlas netraucēti apgūt zināšanas!
Ko tik tie pieaugušie nesarunā lai izvairītos no kāda soda, vai kā tamlīdzīga!!!
Šausmas
Kur tik "traka", nav jau tik traka tā Skola??????? :(
Beidzot varam arī lasīt vecāku domas, kuri nostājas skolas pusē, līdz ar to izglītības pusē. Bērnu tiesību aizsardzības inspekcija bieži aizstāv ne to pusi, kura būtu jāaizstāv, ja gribam sasniegt labu izglītības līmeni un atbildīgu un apzinīgu jaunatni. Diemžēl arī IKVD ne vienmēr izprot lietas būtību.
drausmas
es saku tikai vienu DINOZAVRS esmu DINOZAVRS
♕☮♥♥ ❤♪ (。♥‿♥。)♕♕ 02.03.2014. 12:40:03
Šausmas pilnīgākās!
Bezatbildība pašā IKVD 02.03.2014. 10:45:44
IKVD pārkāpj bērnu tiesības iemācīties mācīties un iemācīties atbildību. Pēdējais laiks izvērtēt IKVD bezatbildību Latvijas jaunās paaudzes audzināšanā!
Kam izdevīgi? 02.03.2014. 10:43:27
uz skolu atnākušo bērnu tiesības ir mācīties. Diemžēl IKVD atbalsta slinķus un kavētājus. Varbūt maskava diktē noteikumus IKVD, lai ātrāk panāktu, ka Latvija paliek bez izglītotiem jauniešiem?
skolotāja, māte 02.03.2014. 10:35:55
Izsaku atbalstu skolas direktorei. Tā patvaļa, kuru apzināti pieļauj tiesību aizstāvji, kas ir par sliktu tikai un vienīgi bērnam, paliek ar katru dienu nekontrolējamāka. Kaut vairāk būtu tādu drosmīgu direktoru un sāktu lietas labā ko darīt. Mūsu valstī jebkurš ar pāris klašu izglītību drīkst skolu un skolotājus nolamāt. Skolas un skolotāju prestižs ir noniecināts līdz pēdējam. Un ne jau bez ierēdņu un valsts amatpersonu līdzdalības. Vai tiem bērniem, kuri ievēro skolas iekšējās kārtības noteikumus, nav nekādu tiesību netraucēti mācīties? Nez kādēļ par šo bērnu tiesībām neviens tiesību aizstāvis neuztraucas.
Kārtībniece 28.02.2014. 10:39 Skola cenšas bērnus pieradināt pie disciplīnas, taču Juhņēviča ir tikai par disciplīnas pārkāpšanu. Sākumā neievēro kartības noteikumus pēc tam likumu. Kāpēc tāda antisociāla būtne sēž tādā amatā.
..... 01.03.2014. 14:41 Vai kāds kādreiz izvērtēs kādu ļaunumu tā sauktie Bērnu tiesību aizsardzības inspektori ir nodarījuši jauniešiem, atbalstot viņu nemācīšanos, noteikumu pārkāpumus, uzvedības normu ignorēšanu??? Vai izglītības reforma Latvijā nebūtu jāsāk ar šo darbinieku un šīs iestādes darba izvērtēšanu??? UN VAI IZVĒRTĒS TOĻAUNUMU KO ikvd NODARĪJA AR ŠO ATBALSTU STUNDU KAVĒTĀJIEM??? VISU CIEŅU SKOLAS DIREKTOREI UN SKOLAI!!!!
mamma-vecākam 09:36 02.03.2014. 10:11:49
vecāks 01.03.2014. 09:36 Piekrītu, ka atbildību prasa no vecākiem, jo tas ir vecāku pienākums- ieaudzināt cieņpilnu attieksmi pret uzticētou darbu, jau no mazotnes. Skola ir bērna pirmā darba vieta, par to viņam maksā, bet tikai ar vērtējumiem par iegūtajām zināšanām. Katrā darba vietā pastāv iekšējās kārtības noteikumi, kuri visiem darbiniekiem ir obligāti, ja kāds no darbiniekiem regulāri pārkāpj šos noteikumus, viņam darba vieta ir jāpamet. Kādēļ skola ir izņēmums? Jau skolā tiek iemācīts- kā apiet likumus ar līkumiem. Neaizmistiet - vecāki "ieliek pamatus" aptuveni līdz 3 gadu vecumam. Tālāk - audzina PII un skolas (nereti - pāraudzina uz vienu vai otru pusi). Mana pieredze, ka mūsu ģimenē audzinot aktīvu, disciplinētu, pieklājīgu jaunieti, skolā nonāk neizpratnē par patvaļu, vienaldzību, formālismu un pedagogu nonākšanu līdz pat klajiem meliem (tiešā un rupjā skolas vadības ietekmē un iebiedēšanā). Šadu skolas vadību bez konkursa aplinkus ceļiem ieliek pašvaldība (jo ar to viegli manipulēt) un tālāk jau no skolas "izēd un pat izlaiza" jebkuru aktīvu skolotāju un apspiež katru ne-vadības, bet skolotāja ierosmi un aktivitāti... TAD KURŠ AUDZINA SKOLĒNUS ??? Es pašlaik mēģinu svākt un saturēt ģimenes audzināšanas driskas, bet... Un ja jau ikvd vadība pasāka, ka skolu kavēt iro.k., bet tiesības pārkāpa tie,kuri "lika pagaidīt", tad kāda te audzināšana...
Varbūt Izglītības ministrijas darbiniekiem pašiem tīk neievērot darba laika sākumu, tādēļ aizstāv kavētājus... Visu cieņu skolas vadībai par stingro nostāju. Atļaušos kādu ieteikumu - visus mācīties alkstošos kavētājus ielaist skolā,ierādīt viņiem brīvu telpu,lai velk no portfeļiem ārā grāmatas un patstāvīgi apgūst zināšanas!
Vai kāds kādreiz izvērtēs kādu ļaunumu tā sauktie Bērnu tiesību aizsardzības inspektori ir nodarījuši jauniešiem, atbalstot viņu nemācīšanos, noteikumu pārkāpumus, uzvedības normu ignorēšanu??? Vai izglītības reforma Latvijā nebūtu jāsāk ar šo darbinieku un šīs iestādes darba izvērtēšanu???
Piekrītu, ka atbildību prasa no vecākiem, jo tas ir vecāku pienākums- ieaudzināt cieņpilnu attieksmi pret uzticētou darbu, jau no mazotnes. Skola ir bērna pirmā darba vieta, par to viņam maksā, bet tikai ar vērtējumiem par iegūtajām zināšanām. Katrā darba vietā pastāv iekšējās kārtības noteikumi, kuri visiem darbiniekiem ir obligāti, ja kāds no darbiniekiem regulāri pārkāpj šos noteikumus, viņam darba vieta ir jāpamet. Kādēļ skola ir izņēmums? Jau skolā tiek iemācīts- kā apiet likumus ar līkumiem.
Neierodoties uz stundu, skolēns nelietderīgi iztērē Valsts līdzekļus, jo par šos mācību stundu jau ir samaksāts no valsts budžeta un būtu pilnīgi pareizi, ja vecākiem būtu jāatmaksā valstij nelietderīgi iztērētā valsts nauda, par katru neattaisnotu kavējumu. Skolēni un skolotāji atceras tikai skolēnu tiesības, bet aizmirst par to, ka skolēnam ir arī pienākumi, kuri ir tik pat obligāti kā tiesības. Un šajā gadījumā ir nepārdomāti Initas Juhņēvičas AIZSTĀVĪBAS MĒĢINĀJUMI, jo viņa, patiesībā slēptā veidā, aizstāv, valsts naudas nelietderīgu izšķiešanu.
vidusskolniece 28.02.2014. 21:52 Man personīgi kā skolniecei, kas regulāri ir laicīgi apmeklē stundas, ļoti traucē jebkurš skolēns, kurš stundā ienāk pēc zvana. Tas ne tikai novirza domas no apgūstamās tēmas, tas arī iztraucē skolotāju, kuram nu viss ir jāsāk no sākuma. Galvenais ir tas, ka regulāri kavē vieni un tie paši skolēni, un nemaz nejūtas vainīgi, ja viņiem tiek par to aizrādīts, vēl paspēj vainot skolotāju. Tā vairs nav problēma skolā, tā jau ir pamatīgi ielaista ģimenē - nav nekādas pienākuma apziņas un respekts pret citu darbu!
ES VILIBALDAM 01.03.2014. 08:09:13
Vilibalds 28.02.2014. 13:53 Diemžēl lielākā daļa skolu direktoru un administrācijas, kā arī izglītības NKVD vadoņu ir kā lupatas bērnu tiesību priekšā. MAN ŠĶIET - TOMĒR IR OTRĀDI ... (VAIRUMĀ GADĪJUMU, JO ARĪ ŠEIT JAU VĒLAS IEVĒROT TIKAI KAVĒTĀJU TIESĪBAS, BET NEINTERESĒJAS PAR SKOLOTĀJU UN SKOLĀ LAICĪGI ATNĀKUŠO BĒRNU TIESĪBAS.
es PIEKRĪTU SKOLOTĀJAM! 01.03.2014. 08:05:45
Skolotājs 28.02.2014. 18:32 Kad tiks dibināta bērnu pienākumu valsts inspekcija? Visas iestādes, sākot ar Bērnu tiesību aizsardzības inspekciju, kuras aizstāv bērnu tiesības kavēt, nedarīt laikus, traucēt darbu citiem, ir jālikvidē. Tieši tās ir panākušas šādu situāciju, kad pat daļa vecāku uzskata, ka kavēšana vai neierašanās uz stundu ir attaisnojama. Tikai pēc tam no skolas pieprasām zināšanu kvalitāti. No kurienes tā lai rodas, ja pat uz stundām nevaram ierasties savlaicīgi. Protams, kavējuma iemesli var būt dažādi, bet kavēšana nedrīkst būt iemesls traucēt šo stundu. Skolēns pieklājīgi sēž aiz durvīm un gaida līdz zvanam. Tas ir tikai pieklājīgi un normāli. Gan es, gan mani bērni to zina un pat neiedomājas, ka varētu "kačāt" savas tiesības uz citu rēķina.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
6-2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.