Lietotājvārds
Parole
Vai cien. ministre ir k;ārtīgi iepazinusies ar jauno pedagogu darba apmaksas likumprojektu???? Kur ignorē Audzinātāja funkcijas, stundas jaucas te astronomiskajās, te "stundās"...., pazūd darbu labošana... tradīcijām un pieredzei vispār nav nekāda nozīme... tāda banānu izklaide! Gribu zināt ļikumprojekta AUTORU un tikties, lai censtos atrast kaut mazāko loģikas atblāzmu.
Citāts: "...Tai [reformai izglītībā] nav saprotama mērķa vispār..." Mērķis ir gan saprotams, tikai nav skaļi deklarējams - tam kāds no vārdiem savulaik bija "konsolidācija", tagad "optimizācija" u.t.t. Krīze beigusies, bet naudas jau nav. Jāpārdala kaut kā tas, kas ir un vēl jāietaupa. Makroekonomika šajā ziņā līdzinās mājas mikroekonomikai privātajā biznesā - jāsamazina izdevumi, bet darbu apjoms jāpalielina nosaucot to par darba ražīguma kāpumu, intensifikāciju, pašizmaksas samazināšanu, lētāku izglītotu jauniešu "ražošanu"...uz lētāka darbaspēka rēķina. Skan pabriesmīgi..., bet kaut kas no patiesības tur ir, jo taisnība atkal katram sava.
Tekla Krekla 22.04.2015. 00:10:05
Vai var zināt nesaprotot un saprast nezinot?
Šaubos vai ar radošumu apsēstie izglītības vadoņi ietu pie,, radoša,, daktera,kuram sveši medicīnas pamati.Iespējams ar atvieglinātas mācīšanās palīdzību tautiņām pie Baltijas jūras ir ierādītā ātro kredītu ņēmēju loma. Vienmēr esmu uzskatījusi,ka skolas uzdevums ir mācīt vairāk nekā vajadzēs reālā dzīvē.Bez labas loģiskās domāšanas jaunieši iekritīs daudzās ,,lamatās,,.
visu valdību muļkotais učuks 21.04.2015. 17:48:39
Seilei tādu pašu algu -iztikas minimumu un ,tad iedodiet viņai mikrofonu.
Tā turpini! Muļķi arī ir vajadzīgi, lai varētu atšķirt gudros! Un anekdotes par blondīnēm jau gluži bez iemesla nerodas. Nav jau runa par matu krāsu, ja saproti...
Pa skolām staigā R.Ozols un māca radoši domāt, stāstot, ka fiziku un matemātiku nezinot nemaz, skolā esot bijis visai vājš skolēns. bet, re - tagad esot direktora vietnieks! Ko lai te saka par izglītības līmeni?
Ko nu te ņemamies ap to radošumu. Nav ne zināšanu, ne forša, asprātīga, saprātīga radošuma! Skumji, bet fakts! Nu bet jaunatnes ambīcijas ir uz ef,ef bez zināšanām un radošuma.Kā var nebūt bezdarbnieki ar tik mazu smadzeņu ,,kapitālu"! Atzīstu, ka ir arī pa kādam gudram un radošam jaunietim! Vismaz par tiem prieks!
Aleluja, ministres kundze, aleluja!!! Jūs man patīkat ar katru dienu arvien vairāk!!! :)
velta no režicas 21.04.2015. 08:22:10
"Diemžēl jāzina fakti...Cik grūti ir domāt! Labāk jau nedomāt, jo tad vieglāk. Kāds atnāk, mūs komandē un mēs pakļaujamies, jo domāt taču ir tik grūti. Bezsmadzeņu lopiņi strādās un nedomās , jo domāt taču ir tik grūti.
@ skolotājs - eksaktais 20.04.2015. 23:43. Nu tiem un citiem mēsliem, kā piemēram kvalitātes pakāpēm, vēl kādu laiciņu jābūt apritē, jo nebūs skaisti, ja atklāsies - Eiropas miljoni notrallināti "spīguļos" un "grabuļos". Ja Eiropa to atklās, tad nāksies miljonus atmaksāt, bet kurš maksās?
skolotājs - eksaktais 20.04.2015. 23:43:24
Bet kā tad ar visiem tiem mēsliem, kas ir bioloģijas, ķīmijas un fizikas "radošajos" dzm materiālos?
viens te visiem salicis nepiekrītu. muļķīgi
atgriežamies tomēr pie vecajām vērtībām - bez zināšanām nav ne radošuma, ne kritiskās domāšanas
Tā nu tas ir: graujot iepriekšējo pasauli, izglītības jomā sagrāvām vispirms to, kas bija labs; no "gudrajiem" rietumiem pārņēmām vissliktāko. Nu attapušies, ka bez faktu zināšanas nekas nav radāms. Ilgs gan laiks bija, lai saprastu aksiomu.
Šķiet, ka Šadurska laikā pāri visam pacēla skolēna tiesības, kas arī iepriekš īpaši apdraudētas nebija. Kamēr lēma,vai skolēnam piedien notīrīt tāfeli vai nē, pārējais palika dziļi iepakaļ(mīksti izsakoties). Un tā līdz šai baltai dienai radoši izvairamies no pamatdarba - mācībām. Paldiec Dievam - ne visi.Ir mums gudri un ļoti gudri bērni.
Pārsteigtais 20.04.2015. 15:43:30
Beidzot sacītais ir patiess! Visu laiku tikai stāsta radošumu un to var nodrošināt vēl ar cepurēm un zināšanas nebija vajadzīgas. Paldies par patieso atklāsmi.
faktu piekritēja 20.04.2015. 13:28:48
Prātīgs vārds mūsu ministrei! Diemžēl paaudze ir garām. Turpināsim kaut ko labot, jo ko var izdomā, ja nezin ko domāt?
beidzot kaut kas patiess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Domāšana un radošums nevar notikt bez faktu bāzes jeb zināšanām. No nekā mēs nevaram neko uzradīt. Un tie fakti googlē arī ir jāsameklē nevis jāskandina, ka tur visu var atrast. Tas ir tāpat kā daži lepojas ar to, ka viņiem mājās ir biezas svešvalodu vārdnīcas, kaut arī galvā no tās tik pāris vārdu.
Piekrītu M. Seiles teiktajam. Šodien skolēni ir pārāk pārliecināti, ka zināšanas vairs nav vajdzīgas, jo VISU taču var atrast internetā. Taču tā nav. To pierāda gan pētījumim, gan Seiles teiktais. IR jābūt zināšanu bāzei. Ar radošumu vien neizspruksi! Nevienā jomā un specialitātē!
Biju uz Mārītes Seiles lekciju - patiešām laba! Viena no retajām ministrēm, kas runā no sirds, atklāti un bez lapiņām. Kā īsts cilvēks - neistudēti un patiesi.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7+1=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.