Lietotājvārds
Parole
uzskatu, ka aptaujai faktiski ir "rezultāti vienos vārtod". Nav skaidrs - ko nozīmē fiziskas aktivitātes. Vai tas atkal ir tikai sports? Aktivitāte ir darbs kokapstrādē, metālapstrādē un arī dežuras skolā vai skolas virtuvē... arī pavasara un rudens talkas skolas pakārtnē u.tml. Jautājums par aktivitātēm paredzamo laiku ir dīvains - skaidrs, ka jo aktīvāks bērns, jo tas labāk (bija tak kādreiz vingrošana stundā, darbs skolas darbnīcās u.c. LIETDERĪGAS aktivitātes. Kas domāts ar dzīvei derīgām prasmēm - agrešiva uzvedība, citu pazemošana, dirokrātija (tas var cilvēkam noderēt tikt galā ar citiem un rupji panākt savu) VAI derīgas ir praktisku prasmju apguves iespējas kokapstrādē, metālapstrādē, tekstilā, ēdināšanā...
un pieanistu (atvainojos - aptaujas gatavotāju) - viņš spēlē tā kā prot... Aizpildīju to aptauju un sapratu, ka atkalklišejas - piemēram, par fiziskām aktivitātēm, bet par darbu - nekā (varbūt nepamanīju?). Manuprāt jāatjauno dežūras (nu saucama kaut par brīvprātīgo darbu...) virtuvē, telpu iztīrīšanā (apkopējām ar ko darīt paliks) un vairāk jāpievēršas DARBAM ne izklaidēm. Ieorsinu atgrizt priekšmetu "Darbmācība" - tirši ar darbu varētu arī no spaisiem novērst (čakli un darbīgi cilvēki virza pasauli pozitīvā virzienā!) - izklaides un birokrātija ne vienu vien impēriju izputinājušas, pat nerunājot par Latviju:(
"otimists optimistam" 12.04.2014. 16:43:21
Visās darbavietās par virsstundām maksā- un dubultā. Te jāpierāda, ka par virsstundām vēl joprojām nemaksās.
Kāpēc kādā konkrētā novadā vai skolā? Kurš šai aptaujā piedalīsies, kuršs nē- bet rezultātus pasniegs kā gatavu izvērtējumu kādai konkrētai skolai un tad slavēs vai mīs dubļos. Patieso stāvokli tas neparādīs. Lai iet par visu valsti- lai redz, kas visā valstī jāmaina šai jomā! Problēmas skolu starpā jau nemaz tik ļoti neatšķiras. Problēmas jārisina valsts mērogā, nevis jāceļ vai jāpeļ kāda atsevišķa skola! Kas pieņem likumus un nosprauž galvenās vadlīnijas, pēc kā skolām jāvadās?
Tu laikam esi izglītības(vai kāds " cits" ) eksperts...??? Tā jau ir - demokrātiju daži uztver kā iespēju paust savu aprobežotību...
Ir skolotāji, kuri ir superīgi un ir, kuri nav. Kā jau visās skolās. Manuprāt, lielākās problēma Ķekavas vidusskolā it tā, ka pārsvarā ir gados veci skolotāji, kuri neiet uz pensiju. Līmenis pēc eksāmenu rezultātiem ir ļoti apmierinoši, bet visā kopumā vajadzētu kaut ko mainīt.
Mēs kā strausi iebāžam galvas smiltīs un izliekamies, ka lai redzētu realitāti jāveic aptauja, lai gan steidzami nepieciešams modernizēt un pārveidot izglītības sistēmu, lai tā būtu orjentēta uz bērnu izglītošanu. Uz šīs konkrētās aptaujas jautājumiem pat atbilde jau paredzēta "svarīgi". Pilnīgi bezjēdzīga aptauja.
Piekrītu viedoklim, ka šī anketa nekādu kvalitāti nemudina analizēt. Neprofesionāli sastādīta. Tā arī nekļūst skaidrs - ko ar šādu aptauju spēs analizēt. Kā jautājumu uzdod, tā atbild! Vispārīgi jautājumi- vispārīgas atbildes- vispārīgi secinājumi- bet tos var pasniegt, kā grib! Izdevīgi! Kam? Piekrītu, ka Aptaujas jautājumi nepēta manu viedokli par izglītības kvalitāti manā novadā. Ja būtu lūgts vērtējums, kaut 5 ballu skalā, piemēram, par materiālo nodrošinājumu, par pedagogu attieksmi, par sadarbību starp vecākiem un skolu, par novitātēm, par uzlabojumiem pēdējo 5 gadu laikā, utt, tad, manuprāt būtu vismaz niecīgs ieskats manā viedoklī par izglītības kvalitāti. Jāmaina aptaujas nosaukums vai atstājot nosaukumu, jāmaina jautājumi.
patīkami, ka beidzot šī tēma tiek pētīta, jo ir jāliek kopā viedokļi un izpratnes, lai turpmāk veidotu uz bērnu attīstību un individualitāti balstītu izglītības sistēmu
Paldies skolotājai par komentāru! Kas būtu jādara, lai jūs šīs lietas skolā bērniem varētu mācīt savā skolā?
Anketa mīlīga, bet nosaukumam neatbilst. Atzīstu, ka visas tur minētās lietas skolā ir svarīgas vai ļoti svarīgas. Vai tas nozīmē, ka es savā novadā šīs svarīgās lietas īstenoju ikdienas darbā? Baidos, ka nē.
Vai Mother, pele un pārējie anonīmie ar savām vērtīgajām atziņām un profesionālajiem ieteikumiem padalīsies ar LVK arī oficiāli? Tad mēs nākošreiz kopā varētu izstrādāt izcilu un nepārprotamu anketu! :) biedriba.lvk@gmail.com
Jauki, ka šie jautājumi ne tikai vecākiem, bet arī pedagogiem, arī labprāt iepazītos ar rezultātiem.
vērtīga aptauja, cerams, varēs uzzināt gan vecāku, gan skolotāju viedokļus atsevišķi
Kā jautājumu uzdod, tā atbild! Vispārīgi jautājumi- vispārīgas atbildes- vispārīgi secinājumi- bet tos var pasniegt, kā grib! Izdevīgi! Kam?
Piekrītu viedoklim, ka šī anketa nekādu kvalitāti nemudina analizēt. Neprofesionāli sastādīta. Tā arū nekļūst skaidrs - ko ar šādu aptauju spēs analizēt.
Aptaujas jautājumi nepēta manu viedokli par izglītības kvalitāti manā novadā. Ja būtu lūgts vērtējums, kaut 5 ballu skalā, piemēram, par materiālo nodrošinājumu, par pedagogu attieksmi, par sadarbību starp vecākiem un skolu, par novitātēm, par uzlabojumiem pēdējo 5 gadu laikā, utt, tad, manuprāt būtu vismaz niecīgs ieskats manā viedoklī par izglītības kvalitāti. Jāmaina aptaujas nosaukums vai atstājot nosaukumu, jāmaina jautājumi.
Ir skaidrs uz ko tas ir virzīts - kāds algas paaugstinājums vajadzīgs, tāpat neko nedara. Vai vienreiz nebeigsim svarīgos jautājumus uzdod risināt nekompetentiem cilvēkiem!.
Mjā, tā vien šķiet, ka atkal kādai cilvēku grupai "viss un visi būs slikti - pēc definīcijas (jo šajā valstī taču nekas nevar būt labs), bet skolas un skolotāji pēc tam būs spiesti n-tajām komisijām pierādīt, ka viņi "nav kamieļi". Varbūt tomēr vajadzētu izvērtēšanu uzticēt profesionāļiem (ne ierēdņiem) un noteikt skaidrus kritērijus?
Kas tad šo kvalitāti tiesīgs noteikt? Vai no šiem viedokļiem atkal būs akmenī cirsti apgalvojumi- bez pierādījumiem? Kārtējā kļauzēšanās?
Un kāds ir šī "pētījuma" mērķis?
kad būs pieejami aptaujas rezultāti? varētu noderēt...

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7-3=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.