Lietotājvārds
Parole
Tās interaktīvās tāfeles bojā redzi -_-
Digitālais 18.09.2013. 17:55:08
Lai noskaidrotu atdevi no projekta, vajadzētu uztaisīt vienkāršu aptauju skolotājiem: " vai zināt?", " vai izmantojat?", " kur pieejams?" un tml. Tad arī varētu novērtēt atdevi un lietderīgumu. Atskaitēs sarakstīt smukas frāzes nav problēmu.
Skolotāja Hansam 18.09.2013. 16:10:05
Tāpēc, ka izdevējiem IZM neļauj šādos konkursos piedalīties! par to jau arī bija šis stāsts.
Digitālais 18.09.2013. 15:18:26
Labāk būtu par 300 000 nodrošinājuši kaut vienu priekšmetu. Tagad naudas nav un ieguvuma nav. Apstiprināti un izveidoti dīvainu nosaukumu un satura projekti, kurus stundu ietvaros nav vajadzības vai laika lietot. Ir, protams, pozitīvi izņēmi.
Hans Skolotājai 18.09.2013. 15:04:57
Kāpēc Jūs gribat, lai IZM pārņemtu izdevēju funkcijas? Tas būtu tikpat absurdi, ja pie Lauksaimniecības ministrijas tiktu dibināta lauksaimnieku brigāde, kas apstrādā LM īpašumā iegūtus tīrumus un produktus dala Maxima vai Rimi pa velti. Ministrijas veic valsts pārvaldes funkcijas, sakārto biznesa vidi, nevis pati sāk veikt šo biznesu.
Kur var apskatīt šos digitālos materiālus?
Skolotāja, grāmatu autore 18.09.2013. 14:09:27
Es domāju, ka IZM vajadzēja sākt 1) ar koncepciju, kas iekļaujams digitālajā līdzeklē: vai tie ir materiāli, kas aizstāj mācību grāmatu,interaktīvi materiāli, spēles utt.; 2) konkursu vajadzēja tikai uz šo saturu, bet pašiem IZM paspārnē vajadzēja nodibināt grupu no IT speciālistiem - redaktoriem - māksliniekiem, kas konkursā uzvarējušos darbus un idejas apstrādā pēc vienota formāta. 3) ar šo formātu iepazīstināt interesentus.
No vienas puses skaidrs, ka izdevniecības negribētu zaudēt savu ērto nišu un ar zobiem un nagiem mēģinās ieskaidrot, ka tikai tās spēj radīt elektroniskus mācību līdzekļus. Tam negribētos piekrist. Šeit jāpieslēdzas IT speciālistiem, darbojoties kopā ar mācību līdzekļu autoriem. Nedomāju, ka mākslinieki, kas strādā izdevniecībās, arī būtu briesmīgi nepieciešami šajā procesā- e vidē darbojas mazliet citas ikonas. IZM darbojās haotiski, izsludinot konkursu. Tam nebija pat jēdzīga nolikuma (un šeit runa ir ne tikai par tehniskām specifikācijām). Ja kāds vēl vēlas ko saglābt, tad papriekš jāsāk ar koncepciju un konkrētu "rāmju"izveidi- ko tad uzskata par elektronisku mācību līdzekli un kam tajā obligāti jābūt.
Skolotāja, grāmatu autore 18.09.2013. 11:08:48
Šoreiz negribu piekrist hi - hi, jo, patīk vai ne, šoreiz Kilblokai ir pilnīga taisnība. Tika iztērēti 300 000 latu, bet pat pēc it kā iztrādāto materiālu virsrakstiem redzams, ka tur nav nekā tāda, kas varētu stundās tikt izmantots, piemēram, darba burtnīcas vietā. Tas daļēji veidojās tāpēc, ka nevarēja pieteikties komersanti. Autors var izveidot saturu, bet vienam cilvēkam vai skolai kā izglītības iestādei nav tādu prasmju, lai radītu gatavu produktu, Autors var uzrakstīt, izdomāt vizuāli un saturisku materiālu, bet tālāko darbu parasti izdevniecībās veic mākslinieki, korektori, maketētāji, citi IT speciālisti. Skolā šādu speciālistu nav. Tāpēc arī konkursa rezultāti ir tādi, kādi tie ir, liela daļa naudas ir izkaisīta vējā.
Kilbloka kādam var nepatikt, kādam - patikt, bet šoreiz viņai ir pilnīga taisnība. Ķīlis solīja, ka šī projekta rezultātā visiem būs pieejami bezmaksas mācību materiāli, kas būs lietojami windows, android, ipad sistēmās. Bet nekā nav, par to Ķīlim būtu vēl kādi papildus mēneši jāpasēž cietumā, kā nekā bezjēgā notērēti 300 000 LVL. Otrkārt, kāda šī konkursa projekta prezentācijā ieraudzīju savus publicētos materiālus, kas bija nedaudz apaudzēti ar dažām digitālām pogām un tie tika pasniegti kā projektā tapušais produkts.
Visi šie projekti ir ļoti izdevīgi piegādātājiem, bet ne skolām. Dabaszinību un matemātikas kabinetu aprīkojums ir viszemākās kvalitātes, bet par to tika maksātas astronomiskas summas, kas bija vairāk kā 2x lielākas par vienību kā reālā cena, bet mums bija jāņem to, ko dod! Sāpīgi, ka līdzekļi ieguldīti, no skolotāja prasa atdevi, bet datori ir jau pagalam, mikroskopi iziet no ierindas, vielas ir jau izlietotas utt. Vai nepietiek negodīgi pelnīt uz skolu rēķina?
No kilblokas jau neko citu nevarētu gaidīt...

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
7-7=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.