Lietotājvārds
Parole
Skola uzskata pie visa vainiga gimene,pats skolens! Vecaks var iztiepties parbaudot majas darbus,bet vai tiesam vecakam drizuma bus jasez ari klase,cik daudz vel no mums prasis,varbut tad elementarak butu macities majas un braukt likt eksamenus uz Rigu,valsts ietaupitu naudu un vecaki nervus.Katram otrajam ir uzvedibas traucejumi,uzmanibas deficits,tadi tiek pataisiti musu berni,bet varbut kad sie simptomi tomer ir pedagogiem,jo vini nespej tikt laikam lidzi.
Man ta vien skiet,ka skolotaji ne visi,bet lielaka dala ir aizmirsusi,ko vini macijusies augstskola! Bernam kuram regulari par visu tikai neapmierinosi,liecina par skolotaju atbilstibu sim amatam! Vizuala maksa,majas darbi muzika,majas darbi sporta cik talu iesim,,,Nesekmigs skolens ir pedagoga darba auglis.Vai tiesam jau pamatskola macisim berim uzpirkt,jo ja esi turigs vai skolotaja berns tad tu esi gudrs un pelni sudraba liecibu,bet papetot tos gudros uz ielas un interneta vide mati celas stavus!Uzskatu stingrak ir javerte skolas un vairak japarbauda,nebridinot ierasties un paverot,ka rit stundu darbs,kadas ir videjas atzimes katra klase,katra joma!
Ja bērnam kontroldarbā ir 69,7% un vinam ieliek seši KĀDS SAKARS
skolotajs ieliek 1 bernam kurs nebija rakstit kontroldarbu jo bija sacensibas..talak saruna kad to kontroldarbu uzrakstis,bet diemzel saslimst..viena balle ari ir janopelna..PSRS laikos tadu skolotaju izmestu no skolas...jautajums par ko ir vieninieks un ar kadam vertesanas tiesibam tas ir ielikts?kas nopelnija manam bernam 1..skolotaja,vai klasesbiedrs?
Nau jau godīgi bērniem Jāraksta kontroldarbi ir jāmācās nu ja betskolitajas atver grāmatu un visu aņem noraksta ja, bet kad bērni atvērs kontroldarbi laikā atvērs grāmatu uz reiz ieliks 1 un miers.
Vai skolēnam drīkst neļaut labot atzīmi?
KATRAM SAVI NOTEIKUMI 11.11.2013. 20:37:24
Es domāju, ka mūsu viedokļi itin nemaz nemaina ne domas, ne likumus, Tiem, kas mācību sistēmas maina pēc savas patikas, pieņem likumus, kas viņu maciņiem liks piepildīties.. Ak, cik žēl, ka nevaram visi būt bagāti!! Tad neparko nebūtu jāuztraucas. :) Ja nu vienīgi par to, ka kāds uzķers krāpšanā vai uzliks sodiņu... JO GODĪGI, NAUDIŅU, TAČU, VAIRS NAV IESPĒJAMS SAPELNĪT.. "JĀ, ESAM MĒS STIPRA UN IZTURĪGA TAUTA, BET, VAI TĀPĒC MUMS IR JĀIZJŪT KĀDU CILVĒKU KAPRĪZES UZ "SAVAS ĀDAS"? PRIEKŠ KĀ, TAD, MĒS MĀCĀMIES ?" ES SEV JAUTĀJU, UN SAPRATU, KA MANU IZAUGSMI, DIEMŽĒL, VAR ĪSTENOT TIKAI, ĀRVALSĪS, KUR MANU IDEJU NE TIKAI UZKLAUSĪS, BET ARĪ DOS IESPĒJU, TO ĪSTENOT! Katram savi noteikumi, vai ne ? ;) Ar cieņu, Alise B.
huis znait bla ha ha ha
Tu savus bērnus vari mierināt arī, ka darbs nav prirekš viņiem, ka normālas attiecības cilvēku starpā nav priekš viņiem, ka labi padarīts darbs ir nepieciešams tikai citiem, ka visi pasaulē ir ļauni, tikai viņi, tavi bērni, ir labi un pareizi, visiem citiem var spļaut virsū.
Katram jau sava izpratne 08.11.2013. 09:52:36
Katram sava izpratne, ko nozīmē justies labi un dzīvot viegli. Kādam tā ir nekā nedarīšana, slinkošana utml. Man tā ir iespēja darīt darbu, kas man ir aicinājums, gūstot no tā gandarījumu. Un tas nenozīmē, ka nav jāparvar grūtības. Vai dzīvot viegli nozīmē būt nekārtīgam un neuzticamam?! Vai slikti darīt to, ko gribas nevis to, ko citi no mums gaida? Un tam es esmu uzdrošinājusies sekot pēc 35 gadiem, lai gan tālā bērnībā, kad minēju to nodarbošanos, man teica, kas tas par darbu, izvēlies kārtīgu profesiju... Mēs esam dažādi un ar dažādu izpratni par vienkāršām lietām :) Un vēl, kad par šo tēmu runāju ar skolotāju, viņa teica, sabiedrība nav gatava pārmaiņām, un redzot komentārus, grūti tam nepiekrist...
Secinājums 08.11.2013. 00:05:20
Rezumējot secinājums: kāda alga, tāds darbs. Diemžēl un, ja nav apmierināts skolotājs, tad nevar arī būt apmierināts skolēns, ja nav apmierināts skolēns, tad nevar būt apmierināti skolēna vecāki. Respektīvi - apburtais loks. Ļoti paveicies ir tiem skolēniem, kuri nokļuvuši pie skolotāja, kurš ir šī vārda cienīgs un to jau nav grūti pamanīt. Veiksme. Žēl, ka nevar veikties visiem skolēniem Latvijā.
Dabiska ir vēlme justies labi - slinkojot, laiskojoties, rotaļājoties, smejoties, arī dauzoties un ālējoties. Tas viss ir VIEGLI, ka tik MAN ir labi. Ja bērniņš ir pieradis, ka mājās var darīt visu, ko grib, tad, protams, skola ātri vien piegriežas, un negribēs tur iet. Bet bērniņam ir jāsaskaras arī ar dzīves realitāti, pamazām, bet jāsaskaras. Un jāmācās darīt arī to, kas ir grūti un to, ko negribas. Vai tad mēs pieaugušie ļoti daudz varam darī to, ko gribas un kas ir viegli? Ļoti maz. Vai tad tādas īpašības kā "kārtīgs, centīgs, izpildīgs " ir kaut kas nevēlams? Vai tad mums patiks darbinieki, kas ir nekārtīgi, neuzticami, neapzinīgi? Vai gribat , lai tādi jūs apkalpo kādā bankā vai citā iestādē?
Pareizi saka ATTOPIETIES. Vecāku attieksme ir ļoti svarīga. Ja bērns aiziet mājās, pasaka, ka skolotāja nepaskaidroja, un vecāki nevis interesējas, cik daudz darba bērns ieguldījis, ko darījis, lai izpildītu uzdevumu,bet metas uz skolu, lai kluptu krāgā skolotājai, tad tā praktiski ir atļauja nemācīties. Vecāku dienā man gadījās redzēt kā mana bērna klasesbiedra vecāki diezgan agresīvā tonī uzklupa skolotājai, jo viņa atļāvusies ielikt viņu bērnam sliktu atzīmi. Bērnam iepriekš esot bijušas labākas atzīmes, tātad skolotāja nemāk iemācīt. Maniem bērniem arī reizēm gadās ne tās labākās atzīmes, bet patiesi priecājos, ka bērni spēj godīgi atzīt savas kļūdas un reizēm arī slinkumu. Koncentrējamies uz 'kāpēc šoreiz tā' un 'ko jādara, lai nākosreiz būtu labāk'. Domāju, ka bez darba neko sasniegt nevar, ar karotīti zināšanas neviens mutē neielies. Varbūt man vecmodīgi uzskati.
Ja skolēns nav skolā, žurnālā tiek atzīmēts n. Ja skolēns ir skolā, darbu nepilda (vai mājasdarbs netiek iesniegts) tas ir nv (nav ko vērtēt). Un šeit ir loģisks jautājums, cik Jūs maksāsiet strādniekam, kurš sēž un pīpē (darbā ir), bet neko nedara. Vai kāds ir ar mieru maksāt kaut santīmu tādam strādniekam? Tad kāpēc mēs jau gadiem strīdamies par elementāru lietu nv - tā ir nulle. Piedāvājums nr.2. Ir noteikts, ka vērtējot skolēna darbu jāsummē pozitīvie sasniegumi. kā tas attiecināms uz ieskaitēm. Priekšmetā ir semestrī 4 ieskaites. Tātad, summējot katras ieskaites pozitīvos sasniegumus, iegūstam 2,5 + 2,5 + 2,5 + 2,5 = 10. Jāizliek semestra atzīme skolēnam, kuram šādi rezultāti ieskaitēs 10, 6, nv, 8. Summējam pozitīvos sasniegumus 10*2.5/10 + 6*2.5/10 + 0*2.5/10 + 8*2.5/10 = 2.5 + 1.5 + 0 + 2 = 6 balles. Manuprāt ļoti taisnīgi pret visiem, pat pret IZM norādījumiem par 10 ballu vērtēšanas sistēmu.
ATTOPIETIES 07.11.2013. 13:52:06
Ja jūs, mīļie vecāki, sviem bērniem nemitīgi "borējat", ka "sistēma ir pietiekoši pretīga" (citāts no Anas komentāra), ka " tā pati par sevi ir kroplīga" un "skolas gala mērķis- kārtīgs, paklausīgs, centīgs, izpildīgs un konkurētspējīgs darba vergs" (citāts no To Omei), ka "lielākajai daļai skolotāju" būtu nepieciešamas psihoterapeita konsultācijas (tātad - slimi cilvēki), tad kādu attieksmi pret skolu un mācībām vispār var gaidīt no bērniem????? "Skola ir stulba un skolotājas ir stulba,s un atzīmes nav svarīgas, jo MANA MAMMA TĀ TEICA!"
A kāpēc vispār tad var ielikt 6??? Uz ko pamatots šāds vērtējums? Tad jau jāliek NI un jāmotivē, jārunā ar skolēnu, vecākiem ,kur ir problēma. Redz kā SK forši no sevis " nogrūž" atbildību!!! Vai tas ir vispār profesionālis? Droši vien arī konsultācijas nevis māca bērniem, paskaidro un palīdz, bet tikai ļauj labot. Vecāki tas atbild pr to, lai bērns apgūst vielu ne skolotājs. Tas tik mistiskas atzīmes liek! Un vēl algas pielikumu paprasa, joapar daudz nabagam darba
Es mierinu savus bērnus un sevi, ka atzīme beigās ir priekš skolotāja. Tīri globālā mērogā tai nav nekādas nozīmes, lai liek tos 4 vizuālajā mākslā un mūzikā jau pamatskolā atspērušās, ja viņām tā patīk. Es sekoju līdzi bērnu zināšanām un cenšos, lai nepaliek tukšumi matemātikā, latviešu valodā, nu attiecīgi ķīmijā un fizikā. Sistēma ir pietiekoši pretīga, lai es vēl bojātu savus un bērnu nervus. Iesaku arī pārējiem vecākiem pārāk nespiest bērnu uz tām atzīmēm. Ja tā skolotāja ieņēmusi prātā to, ko ieņēmusi, neko tur neizcīnīsi, jo skolas vadība izliekas visu neredzam. Kaut piedāvātu tādiem pedagogiem psihoterapijas konsultācijas , apmaksātas. izkatās, ka lielai daļai tādas noderētu. Un pasaku paldies skolotājiem, kuri dara savu darbu no sirds un mīl visus bērnus, kā arī vērtē cilvēcīgi un objektīvi. Pie tiem arī skolnieki tiecas. Taču lielākā daļa ir tādu, kurus bērni negrib veiklaā pat sveicināt, laižas pa lielo riņķi prom.
> visām sašutušajām māmiņām 07.11.2013. 11:39:51
Vai ir ienācis prātā, ka cilvēks (arī bērns) VAR JUSTIES LABI pēc smaga un grūta darba, kad IR SAŅEMTA ALGA (skolēnam tā ir ATZĪME) ? Labi justies nebūt nenozīmē laiskoties, izklaidēties, visu iegūt VIEGLI. Dzīve nekad nav bijusi un nebūs atrakciju parks. Nu tad iedosim saviem bērniem prasmi gūt prieku un gandarījumu arī darbā, cīņā ar savu negribēšanu, nevarēšanu, nemācēšanu! Nav mūsdienās modē piesaukt "vecos laikus", un tomēr ... ganu gaitas, agrā celšanās rītos, ravēšana vasaras tveicē un kartupeļu talkas.... Baigi patika un gribējās to visu darīt ? Izauga grūtībās rūdīti cilvēki, kas prata savā dzīvē tikt galā ar problēmām un prata arī priecāties un smieties.
Vai tiešām atzīmes iznīcinās cilvēka dabisko slinkumu? Vai ir normāli, ja bērns, kurš iet 2.klasē saka, ka uz skolu negrib iet, jo tur nav labi. Cilvēkam ir dabiska vēlme justies labi, kā lielam, tā mazam. Bet sistēmai ir iedota milzīga vara un skolotājam arī. Pat nerunājot, vai ir skaidra, vai nav skaidra vērtēšanas sistēma, tā pati par sevi ir kroplīga. Skolas gala mērķis- kārtīgs, paklausīgs, centīgs, izpildīgs un konkurētspējīgs darba vergs. Man personīgi liekas, ka skola manam bērnam katru dienu atņem vairāk nekā spēj iedot. Kur paliek bērnu smiekli, rotaļas, dzīvesprieks un vieglums? Kāpēc arvien vairāk bērni neko negrib?! Man personīgi nav jautājums, kāpēc bērni ir tik agresīvi. Tas tiek norakstīts uz audzināšanu ģimenē, bet tā ir tikai puse. Un tik pat svarīga ir otra puse -skola, kurā valda agresīvs sacensību gars. Perfekti iemāca konkurēt, bet ne sadarboties. Tā kā ņemiet droši dažāda izmēra kompleksu nagliņas, dzeniet, sitiet, cik spēka, varbūt sapratīs, ka PIEKLĀJĪGI dzīvot ir SMAGI, GRŪTI, lai dzīvē kaut ko sasniegtu ir nemitīgi JĀCĪNĀS, vispirms jau ar sistēmu.
Jāatgriežas pie skaidrās padomju skolas vērtēšanas sistēmas.Izbeigt ni ,i , nv.Nekas nav labāks par atzīmes pelnīšanu katrā stundā.Bērns nav students,kas visu var saraut pēdējā mirklī.Ir jāmācās katru dienu.Nav drošāka trauksmes signāla par skaistu divnieku e-klasē,to nevar pazaudēt,izplēst,sašvīkot. Mīļam ģēnijam tomēr vakarā nāksies skaidroties kā tas gadījies.Vecā sistēma cīnījās ar slinkumu un nemācīšanos pašā saknē.
Baigi patīk Sveiciena komentārs! Tas patiesībā izsaka visu lietas būtību!
Kāda mamma 06.11.2013. 23:47:27
Man līdz šim šķita, ka skolotāji un vecāki pavisam normāli var komunicēt, bet te...Viens bērns esot slinks, un māmiņa akli mīloša, otrs bērns esot par čaklu. Kas tas par murgu? Runa taču ir par to, ka skolēniem un vecākiem nav skaidrības par vērtēšanas kārtību skolā. Pilnīgi piekrītu komentētājiem, kuri saka, ka vislielākā neskaidrība ir talantu priekšmetos (vizuālā māksla, mūzika, sports, mājturība). Ja minētajos priekšmetos tiek mācīta teorija, kurai seko kontroldarbi, tad to var vērtēt objektīvi, bet dziedāšanas vai gleznošanas talanta izpausmi vai "neizpausmi" vērtēt grūti un vērtējumu grūti izprast. Es arī pievienojos uzskatam, ka minētos priekšmetus nevajag vērtēt ar cipariem (ballēm).
pareizi jau tā skolotāja rakstīja - ja nav argumentu, tad visdrošākais aizstāvēšanās veids ir uzbrukums ar neargumentētiem apvainojumiem.
Vai visi šie raksti par vienu tēmu ir domātu vecāku un skolotāju kacināšanai? Kāds ir "sausais atlikums"?
Palasot pēdējos komentārus, rodas iespaids, ka tos raksta skolotāja ar ļoti sakāpinātu pašvērtējumu, kurai nav labi ne slinki, ne čakli bērni, nemaz nerunājot par dažādiem vecākiem..Tikai pati...
piekritējām 06.11.2013. 22:08:42
Ja bērnam nebūtu "ar augstām sekmēm", vai tad tāda bērna māmiņai nebūtu "visas tiesības izteikt savu nostāju"??? Vai tiešām bērnu var vērtēt tikai pēc sekmēm un, ja sekmes neattaisno cerības, tad bērns uzreiz ir norakstāms un viņa vecākiem nav tiesību uz viedokli? Vai tiešām sekmes ir prioritāras pār cilvēciskajām vērtībām, kas daudzos bērnos bez "augstām sekmēm" ir daudz izteiktākas kā paraugbērnos, kas mācās tikai "augsto sekmju" dēļ? Kur ir tie kritēriji? Kāpēc daudzas māmiņas tik sakāpināti reaģē uz jebkuru viedokli, kas neatbilst viņu viedoklim un uzreiz top apzīmējumi, kas pāraug apvainojumos? Ja ar bērniem komunicējam tieši tāpat, tad nav brīnums, ka skolās ir tik daudz kompleksainu un nervozu bērnu, kuriem galvenā vērtība ir izpelnīties savu vecāku sev veltītu pozitīvu apzīmējumu, nevis mācīties, lai attīstītu sevi, savas dotības...
piekritējām 06.11.2013. 21:43:17
Piebildīšu pie sava iepriekš teiktā - šādas māmiņas labprāt lieto īpašības vārdus, nepazīstot cilvēkus, bet apzīmējot gan bērnus, gan skolotājus un nepadomājot kādas sekas tas rada. Tieši ar šādu māmiņu iepotētu un pārspīlētu apzīmējumu sekām nākas saskarties skolā skolotājiem. Ja bērnam pateikts apzīmējums, ka viņš ir nespējīgs, skolotājs var mocīties mēģinot iestāstīt pretējo. Ja bērns ir "apzīmēts" ar īpašības vārdu vislabākais, tad viņš vienkārši nav spējīgs pieņemt kritiku. Un tā pamati nāk no ĢIMENES.
piekritējām 06.11.2013. 21:34:06
Kāpēc māmiņa sāk uzreiz ar personīgiem apvainojumiem - nosaukt kādu skolotāju par agresīvu tikai tāpēc, ka skolotāja izsaka savu viedokli - tas jau ir konkrēts apvainojums! Vai tas ir objektīvs spriedums? - domāju, ka nē. Tieši tas man liek secinat, ka māmiņai izveidojusies nepamatota pārākuma apziņa, kas neļauj objektīvi skatīties uz savu bērnu un viņa mācību sasniegumiem.
Piekritējai 06.11.2013. 21:12:51
Tavs čaklais bērns varētu Tev pamācīt pareizrakstību!
piekritēja 06.11.2013. 20:45:02
>Agresīvajām skolotājām. Šoreiz precīzi garām! Man ir pat ļoti čakls bērns ar augstām sekmēm, tādēļ uzskatu, ka man ir visas tiesības izteikt savu nostāju.
piekritējām 06.11.2013. 20:16:22
un jūs gribat apgalvot, ka māmiņas, kas neapmierinātas ar atzīmju vērtēšanu un uzskata, ka to nedrīkst darīt, būs apmierinātas ar vērtējumu i / ni ? Tad tiks meklēts iemesls, kāpēc bērnam nepienākas ni, jo vienkārši nepienākas! Tās problēmas, ja kādam tās ir, tad būs arī turpmāk pie jebkuras vērtēšanas un pie jebkuras atzīmju vai bezatzīmju sistēmas!
nav tik traki 06.11.2013. 19:46:04
Mācīties negribošam (resp., slinkam) skolēnam un viņu pārmēru mīlošajai (resp., akli mīlošajai) māmiņai NEKAD un NEKAS skolas un skolotāja darbā nebūs gana labi. Principā! Pēc definīcijas! Un sūdzēties taču var par "da jebko" ... Ja izdodas tādu māmiņu PIERUNĀT atnākt uz skolu, aci pret aci tikties ar priekšmetu skolotājiem, izrunāt visas neskaidrības ... tad bieži vien izrādās, ka viss ir vienkārši un saprotami, un nepavisam ne tā, kā pašas "mīļums" sastāstījis ...
E klase ņem vērā n/v!
Nē, nu ir taču bailes! Kāpēc talantu priekšmetus nevar vērtē ar i vai ni. Visi nestrādātāji un mobilo spaidītāji saņems ni, bet liecībā jābūt i, gribi vai negribi, darbus nāksies izpildīt, pie tam normāli. Nevajag teikt, ka nebūs motivācijas. Pusgada beigās nevarēs ielikt i, nāksies nākt brīvdienās un atstrādāt. Tas pats ar sportu - sporta tērpa nav, neko nedaru, saņemu ni, sporta tērps ir, piedalos visā, saņemu i. Kas te ir neskaidrs?
Nu nezinu, kā ar mākslas speciālistiem viz. mākslā - kas tieši tie būtu? Diplomēti mākslinieki? ir bijusi pieredze, ka māksliniece nespēj klasi novaldīt, ne arī vērtējumus izlikt citādi, kā vien ar "ir māksliniecisks", "nav māksliniecisks", un 7, ja darba nav vispār. Kad beigsies reiz kategorizēšana - tāds ir labs, šitāds - nav. Neviens diploms un neviena kvalifikācija mākslīgi neradīs sakarīgu skolotāju, kurš spēj definēt prasības tiem, kuri grib un spēj tās saprast, bet kuri negrib, tiem tāpat visi būs slikti, tikai paši pareizi un labi, un par svētu taisnību. Ne sava, ne citu laika nav žēl, to pierādot, tikai darīšanai un saprašanai neatliek.
piekritējām 06.11.2013. 19:11:37
uzskatu, ka vizuālo mākslu jau no sākumskolas ir jāpasniedz tikai mākslas speciālistiem, ne sākumskolas skolotājai- klases audzinātājai. No šejienes ir ļoti daudzas kļūmīgas situācijas un maldīgi uzskati, ka mākslu nevar vērtēt ar atzīmi.
piekritējām 06.11.2013. 19:08:52
vēl - par skolotāju""bailēm", kā tas izskatās māmiņām - ja kādā priekšmetā nebūs vērtējuma, tad ļoti daudzi mūsdienu skolēni visu stundu nosēdēs tikai ar mobilo telefonu rokās. Un nesakiet, ka pie vainas ir skolotāja, kas neprot ieinteresēt savā priekšmetā! Ir tā, ka vecāki bērnam ir izveidojuši kā prioritāti materiālo pasauli, mantu pasauli, prestižu! Un nav iespējams mainīt prioritātespusaudžu gados. Ja vecākiem māksla neinteresē, tiek ģimenē runāts, ka māksla nav ienesīga, ar to neko nopelnīt nevarēs, ka ģimenē nav nevienam talanta, ka tas ir spēju priekšmets, kur var necensties, ja skolēnam nav spēju, tad kādu gan attieksmi no skolēna gaidīt pēc šādas attieksmes ģimenē? Tieši stimulam ir nepieciešams šis vērtējums. Un skolotājam jāpieliek milzu pūles, lai apgāztu bērnam ģimenē iepotēto uzskatu, ka viņš jau tāpat nav talantīgs un neprot zīmēt. Ir tik daudzas reizes nācies to darīt...
Piekritējs 06.11.2013. 19:07:47
Nē, es tieši esmu māmiņa, un tekstu par māksliniecisko pusi dzirdēju no skolotāja! Tā, lūk!
piekritējām 06.11.2013. 19:02:18
Kāda mākslinieciskā puse?????? Tas nav kritērijs!! Ir uzreiz redzams, ka spriež cilvēks, kurš domā, ka visi vērtē tāpat kā viņš! Skolēniem vizuālajā mākslā tiek mācīta teorija - par kompozīciju, piemēram, - kā to izveidot veiksmīgu, kas jāievēro. Piemēram, jāzīmē lieli priekšmeti, jānovieto galvenais tuvu centram, jāsasaista kopā priekšmeti - tie tad arī pēc tam ir kritēriji, ko skolotājs vērtē bērna darbā, bet ne kaut kādu māksliniecisko pusi! Jā, kritērijos katru reizi iestrādāju punktus arī par centību un precizitāti, rūpību! Tātad viss ir novērtējams pavisam objektīvi! Bet to jau mākslas skolotājs nevar iestāstīt māmiņai, kura izlasa tikai standartu un programmu un uzskata sevi par speciālisti mākslā!
Piekrītu Sašam 06.11.2013. 18:16:16
Pat, ja skolotājs domā, ka ir izstrādājis kritērijus vizuālajā mākslā, tik un tā tie nav pilnīgi skaidri un izprotami. Un, tad vēl tie teksti, ka darbiņš ir ļoti akurāts, kārtīgs, bet nu tā mākslinieciskā puse gan nav tik augsta...Tātad tomēr vērtējam talantu. Cita lieta, ja ir jāiemācās teorija, kuru pārbauda kontroldarba veidā. Tur gan visi būs vienādā situācijā - gan vizuālajā mākslā, gan mūzikā,gan mājturībā, gan arī sportā. Es nekādi nesaprotu, kādēļ minēto priekšmetu skolotāji tik ļoti pretojas tam, ka viņu priekšmetos nevajadzētu likt balles? Kaut kā aizdomīgas tās bailes izklausās...

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
4-2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.