Lietotājvārds
Parole
Smieklīgi, ka firma mācīs mācīties arī svešvalodas, bet pašu mājaslapa rāda, ka nav apguvuši pat valsts valodu. :Ko tādi var iemācīt bērniem, ja paši nav motivēti mācīties? Tie nav pat kurpnieki bez kurpēm,bet narkologi -alkoholiķi.:)
sākumskola 09.12.2015. 17:53:46
Tās vai citas grūtības jādiagnosticē speciālistiem. Ja tās nevar nodiagnosticēt, jāizdara secinājums- a varbūt negribēšana un slinkumiņš pie vainas? Tas, ka mācību viela pārblīvēta, gan ir fakts! Apjoms vismaz mazajiem daudz par lielu. Spējīgiem un ļoti spējīgiem bērniem jau ir pamatīga slodze. Tiem, kam rodas robiņi, tie plīst aizvien lielāki!
paši kultivējam attieksmi,ka stundā var dauzīties ,traucēt citus,nemācīties,jo katru nesekmīgo vērtējumu par slikti padarītu darbu taču var nedēļu pirms mācību semestra beigām izlabot,jo SKOLĒNAM IR TIESĪBAS UZ ATBALSTU.Kāpēc skolēnam nav tiesību un pienākums mācīties skolā,klasē,mācību stundā?
Skolotājai no Vidzemes 07.12.2015. 21:42:01
Es pilnīgi piekrītu, bet mani bērni, ja arī mācās mājās, tad tas ir maksimāli minūtes 20, neskaitot prezentācijas vai projektus. Man ir 3 bērni, neviens neko skaidrot mācībās nav prasījis, pat, kad bija slimi. Sekmes augstas.
Skolotāja no Vidzemes 07.12.2015. 21:08:09
Es kā matemātikas skolotāja un 2 bērnu mamma uzskatu, ka jāmācās ir skolā. Mājās var kādu projektu, pētījumu utml., bet ne mājasdarbus. Es uzdodu 7. kl. skolēniem m/d, puse nespēj/ neprot izrēķināt. Vecākiem nav zināšanas, lai palīdzētu. Un kāpēc gan piekusušam tētim būtu vēl mājās bērns jāmāca. Es saviem bērniem esmu iemācījusi patstāvīgi mācīties, bet reizēm es nevaru pati palīzēt, ja viņi lūdz. Nesaprotu... Tāpēc- par ~1 vairāk visas stundas, bet mājasdarbu nav!!!!!
Nesaprastā 07.12.2015. 19:52:32
Manuprāt, skolēnu mācīšanās motivācijas trūkums ir izglītībais zemais prestižs. Otkārt, skolēniem nav elementāru patstāvīgā darba iemaņu, jo uz 1.kl. atnāk bērns, kas nav ne funkcionāli,ne fiziski, ne emocionāli sagatavots mācību darbībai. Vecākiem nav vēlmes sniegt atbalstu saviem bērniem, jo aizbildinās ar lielo darba slodzi. Risinājums - lielāka atbildība jāprasa no pirmsskolas sagatavošanas grupā, un lielāka atbildība jāprasa no vecākiem.
Pati esmu skolniece un varu pateikt-Stundas ir ļoti neinteresantas.Nav domāts,ka mums stundās ir jāizklaidējas un nekas nav jādara.Bet ja skolotājs ilgi un nogurdinoši stāsta kautkādu bezjēdzīgu penteri,lietojot vārdus no citas planētas,kurus 8.klases līmeņa skolēniem ir grūti saprast,ja kāds uzdrošināsies pateikt,ka nesaprot skolotājs var sākt žēloties par to,ka neviens neklausās,neviens nemācās.Es tādos momentos vēlos no kabineta iziet durvis aizcirsdama.Manā skolā tādi momenti ir reti.Un tomēr gadās... Ja runāt par mājasdarbiem,tad mums nu vienkārši nav spēka tos pildīt.Mēs pārnākam no skolas mums ir savas darīšanas,atpūta un tt.Bet pēctam jāpilda mājasdarbi.Skolēni tos pilda līdz vēlai naktij un tad skolotāji sūdzās kāpēc bērni guļ stundās.Te ir 2 varianti-Vai nu tu pildi mājasdarbus un skolā guli,vai nu tu nepildi mājasdarbus un skolā mācies. Atkal runājot par manu skolu.Semestra sākumā bija tik daudz mājasdarbu,ka vienkārši šausmas.Paldies mūsu klases pārstāvjiem,ka palūdza drusku tos samazināt. Es vēl nerunāju par to,ka skolēni nevēlas mācīties,jo nu māca diezgan bezjēdzīgas lietas.Par to man rakstīt nav jēgas,jo tad te būs ilgi. Es nezinu kā ir citās valstīs,bet Latvijā mūs diezgan pārslogo. Es jau sen piedāvāju skolā bērniem pašiem izvēlēties kādas stundas viņš vēlas apmeklēt ar nosacījumu uz obligātajām stundām-Matemātika,dzimtā valoda,2 svešvalodas,sports.Bet nu protams to neviens neuztvēra nopietni. Man ir šāds viedoklis un es cienu jūsu viedokli. :)
Un skolotāji nekaunas streikot? Nav darbs padarīts līdz galam.
Atkal kāds grib iedzīvoties uz bērnu, kas nemāk vai nespēj mācīties/iemācīties, vecāku rēķina. Ja izglītība skaitās bezmaksas, un daudzi pedagogi jau sen secinājuši, ka lielākā problēma ir tā, ka šodienas bērni nemāk mācīties, tad varbūt šis kursu materiāls jāiekļauj sākumskolas mācību programmās, nevis man jāvadā savi bērni vairāk kā 100 km uz šādiem kursiem un vēl jāmaksā astronomiskas summas tikai par to, ka kāds tur mācīs bērniem mācīties. Varbūt tad skolā vispār bērni nav jālaiž, ja skolā nemāca kā mācīties, vadāsim bērnus pa kursiem, cik nu kuram maciņš atļauj.
Citās valstīs jau sen ir dažādu līmeņu skolas. Ļoti daudziem bērniem tiešām ir grūtības mācību procesa apguvē. Arvien izteiktāk ir 2 poli klasē. viducis praktiski nav. Mums visi vienā maisā- no ļoti attīstītiem līdz "c" līmenim, nerunājot jau par atsevišķām grūtībām (piem- lasīta teksta neuztveršana). Tajās 40 minūtēs vienlaicīgi veiksmīgi strādāt ar visām grupām vienam cilvēkam nav iespējams. Kādam jāpagaida. Lasīju reiz labu salīdzinājumu- vienlaicīgi spēlējot uz laukuma basīti un futeni (vēl sajūsmai pieliksim voleju) , nekas diži labs nesanāks. Uz papīra gan! Apgūtas 3 spēlēs!
Ja tāda nostāja- ir arī mājmācība līdz 4. klasei. Tiešām- mācās mājās, uz skolu atnāk tikai uzrakstīt pārbaudes darbus.
Nekad mūžā klases priekšā nevienu par stulbu neesmu saukusi.
Mājaslapa gan pieejama tikai krievu valodā, tātad nodarbības arī būs krieviski???
Skolēnam it viss esot jāapgūst mājās. Gan prasme mācīties, gan izprast uzdevumu, gan nostiprināt skolā NEgūtās zināšanas, gan zīlēt ko skolotājs stāstīja citiem kamēr viņš bija slims, gan to un šito? Kāpēc viņam vispār jāiet uz skolu? Tikai kontroldarba dēļ?
Skolotājs nedrīkst klases priekšā bērnu saukt par stulbu.........................................
un kur tad IntAcademy mājas lapā "po latišski", a tā tur viss "po russki"??? "Po latišski " neatrodu...
Mājas lapā informācija tikai krievu valodā. ;D
Ne par viduvējībām 07.12.2015. 12:33:20
Nē, nu te, manuprāt, runa vairāk ir par to, ka bērni, skolēni ar normālām darba spējām (ne obligāti slinki) varētu uzlabot savus, iesppējams, jau tā labos rezultātus. Kā pilnveidoties. Ne visiem aktuāli ir uzlabot atzīmi no 3 uz 4. Ir arī skolēni, kuri vēlas 8 labot uz 9. :)
Kam tie kusi:) vecākiem vai berniem par 190 eiro:D
Vai tiešām mūsu laikos vecāki bērnus mācīties motivē ar to, ka ja būs laba izglītība, tad būs labs darbs! Kāpēc jāstāsta muļķības??? Bērni taču redz, ka ir tik daudz izglītotu bezdarbnieku, izglītoti cilvēki aizbrauc uz UK sēnes lasīt (piemēram). Iedodiet bērnam izlasīt Roberta Kijosaki grāmatu "Bagātais tētis, nabagais tētis" un arī pašiem iesaku izlasīt. Tad varbūt atradīsiet pareizo motivāciju bērnam. Lielāko tiesu visas augstākās izglītības balstītas uz teoriju un māca mūs teorētiķi. Ja jau skolotāji raud, ka viņiem maz maksā un tāpēc jāstreiko, kādus secinājumus lai izdara bērni? Ļoti vienkārši - mācības neko nav devušas šiem cilvēkiem, ja jau pat par skolotāju izmācījušies, bet neko nemaksā. Kāpēc lai ar mani būtu citādi? Tātad ir vajadzīga cita pieeja, cita motivācija. Un tas ir jāmācās arī mums vecākiem.
Grūtības mācībās vislabāk var risināt darba tikums. Vecākiem jau no mazotnes bērnam jādod visādi nelieli, mazi pienākumi, lai attīstītos atbildības sajūta un neizaugtu slinks.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
8+3=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.