Lietotājvārds
Parole
Eksāmens ķīmija vai fizikā būs tikai 12.klasei vai arī 9. ?
Satraukušies vecāki 16.01.2014. 20:07:37
vai var salīdzināt Rīgas prestižo skolu skolēnu zināšanas ķīmijā/fizikā,ņemot vērā to,ka viņiem ir vismaz 5 šo priekšmetu stundas nedēļā? vai mazās pilsētiņu skolas,mazās ģimnāzijas var spēkoties ar šīm zināšanām,ja šajās skolās ir 2-3 stundas fizikas un ķīmijas? kādā grūtības pakāpē tad būs šis eksāmens? nevar taču būt pārāk vienkāršs,jābūt kaut kam sarežģītākam,ko parastais skolēns,iespējams,nav nemaz mācījies.
Civēka bērns 13.01.2014. 14:30:53
Ģimnāzijā bērns katru dienu , izņemot vienu, mācās līdz 16:10... Ja bērns "nevelk" - taču var vienmēr mainīt skolu uz vispārizglītojošo, jūs jau paši, vecāki, reizēm gribat parāk daudz no savām atvasēm. Sūtiet tur, kur stundas ilgst maks. līdz 14.00. Kur tad ir problēma? Prestīžs maksā dārgi.
Varbūt pieteikt notu Izglītības ministrijai?
Nesaprotu, kāpēc vajadzīgi centralizētie eksāmeni! Lai skolēns beidz skolu ar skolas eksāmeniem. Kad stāsies augstskolā, tad nokārtos tieši tos eksāmenus, kurus vajadzēs. Un tas, vai vienas skolas septītnieks atbilst kādas citas skolas septītniekam, arī nav svarīgi. Bērns beidz to skolu, kurā mācās, un kuras savā līmenī sagatavo šīs zināšanas uz septiņi. Ja nenoliks austskolas eksāmenu, tad sapratīs, ka jāpiemācās. Bet tagad visiem skolēniem neatkarīgi no savām spējām (un skolas spējām) būs jāstreso vēl viena eksāmena dēļ. Ne jau šis eksāmens cels zināšanu līmeni fizikā vai ķīmijā, drīzāk otrādi.
Ko darīs to arodskolu audzēkņi, kuri apgūst arī vidusskolas programmu, bet nav paredzētas stundas ne fizikā, ne ķīmijā, vai ģimnāziju humanitāro kursu audzēkņi?
Gan jau tos eksāmenus nokārtos, vismaz 5% barjeru pārkāps, bet.... Man gribas nepiekrist valdības vīru nostādnei, ka skolās maz tiek mācīti eksaktie priekšmeti, tie tiek mācīti pietiekami, katrā ziņā tiek uzskatīti par prioritāriem, jā, arī valodas....bet mēs sākam aizmirst, ka cilvēks nav robots, bet gan emocionāla būtne, kurai būtu jāattīsta garīgā pasaule, kad tad to sāksim bērnos attīstīt? Vai jau tagad mēs nejūtam šo diskomfortu starp zināšanu blāķi un emocionalitātes, radošuma trūkumu? Varbūt vairāk būtu jādomā kā skolās mācot priekšmetus tiktu veidots līdzsvars starp abām smadzeņu puslodēm? Kāpēc visiem Latvijas iedzīvotājiem būtu jābūt tikai inženieriem un citādi tehniskiem cilvēkiem? Kur tad viņi visi liksies, daudz mums tās rūpnīcas? Ja tā godīgi, ar šo obligāto eksāmenu ieviešanu jau nepanāks, ka skolēni sāks vairāk mīlēt , mācīties fiziku vai ķīmiju, bet nākotnē viņi būs konkurētspējīgāki darba tirgū. Ja tā būtu, tad kāpēc ir tik salīdzinoši zemi rezultāti matemātikas eksāmenos, ja šo priekšmetu jau izsenis uzskata par vērtīgāko mācību priekšmetu skolā, bet daļai skolēnu tas liekas kā ļaunākais murgs? Manuprāt, jāizvērtē katra mācību priekšmeta programmu minimums, kas būtu jāapgūst skolēnam, lai viņš spētu dzīvot mūsdienu sabiedrībā un tālāk studēt to profesiju, kura viņu interesē. Nu nevajag man dzīvē ne tās ķīmijas formulas, ne arī zināt ar kāda spēka palīdzību es pārvietojos pa zemes virsmu, kur no vēl to aprēķināt...vairāk man jāprot rīkoties nestandarta situācijās, prast saprasties ar apkārtējiem, prast atrast vajadzīgo informāciju, būt radošai, lai ieinteresētu citus manī ieklausīties, u.t.t. Tas tā, pārdomām......
Visi zin, ka vienādi domājoši un vienādi uztveroši cilvēku nav. Ķimija un fizika ir vienu reizi nedēļā. Konsultācijas šajos priekšmetos ir vēl mazāk, jo tad skolotāja nevar, vai arī skolēnam tajā laikā ir vēl arī cita konsultācija. Zinu vienu skolu, kur ķīmijas skolotājas vispār nav ilgāk par pusgadu, un neviens nepasniedz. Atzīšos man ķīmija nepatika, jo es viņu nesapratu, varat domāt ko gribat un nosaukt mani kā gribat. Man tagad ir jau 42 gadi, un ticiet vai neticiet, man dzīves ceļu ejot fizikas un ķimijas izcilais zināšanu trūkums nav traucējis. Ja man ko vajadzēja es atradu un iemācījos, bet uzspiest bērnam to, ko viņam turpmāk nevajadzēs, un to, kas traucē viņam apgūt tās iemaņas, kas viņam būs svarīgi nākotnē ir NOZIEGUMS. Gribas vaicāt vai Izglītības ministrijā vispār tiek ņemts vērā skolu, skolēnu vai vecāku viediklis? Liekas, ka tie kuri pieņem lēmumus citu vietā ir vieni, bez bērniem un viņiem darba laikā nav ko darīt. Es gribu vērsties pie visiem: ministra, skolotājiem, skolēniem un vecākiem - tik globālos jautājumos, kā papildus obligāti kārtojami ēksāmeni/pārbaudījumi ir jāorganizē darba grupas, kur arī tiks lemti jautājumi par būt vai nebūt. Ar ko tas cilvēks, kurš pieņēma šo lēmumu, ir svarīgāks par skolotāju, skolēnu vai vecāku? Kas viņam deva tiesības pieņemt lēmumu, kas ir pret bērnu tiesību interesēm? Kas man var atbildēt uz šo jautājumu???
Mūsu skolā arī var atvilkt elpu - ir 3 garie starpbrīži (viens no tiem ir pusdienām) pa 20 min. katrs. Mans 12.kl. skolēns nemaz līdz 24.00 nemācās (nekad nav mācījies tik ilgi), sekmes ļoti augstas. Pamatskolā vajag vairāk atpūtas, bet vidusskolēns jau var nopietni gatavoties lielajai dzīvei, nevis tikai par atpūtu domāt.
Labdien ! Piekrītu raktītajam ar pseidonīmu "vecāks". Ģimnāzijā bērns katru dienu , izņemot vienu, mācās līdz 16:10. Mēs darbā varam elpu atvilkt, kādu tasi tējas iedzert, pauzīti paņemt, bet skolēni nepārtraukti intensīvi zubrās. Ir tik daudz interesantu pulciņu, kur iegūst iemaņas dzīvei; vakars klāt, jāsāk gatavot mājas darbi utt. Brīvdienās arī nevar atpūsties, jo labāk sagatavot kaut ko uz priekšu, lai darba dienās nav 24:00 jāiet gulēt. Tāpēc jau zūd prieks, interese par skolu, jo cik ilgi var tādu slodzi izturēt ? Kaut kas ir jāmaina ! Dāmājat izglītības darbinieki !
"Pēc valdības sēdes premjers atzina, ka šo priekšlikumu vērtē pozitīvi, jo arī darba devēji un uzņēmēji norāda, ka Latvijā nepietiekami tiek pievērsta uzmanība eksakto zinību apguvei, kas ietekmē tautsaimniecībā pieejamo speciālistu kvalitāti." Ko nozīmē - nepietiekami tiek pievērsta uzmanība eksakto zinību apguvei? Kas vēl ir jādara??? Ar šā brīža atalgojumiem ne tikai dabaszinību skolotājiem, bet arī speciālistiem šajā jomā tepat pie mums Latvijā obligāts eksāmens ķīmijā vai fizikā neko nemainīs! Kā tādi strausi - galva smiltīs, bet lai neviens to nepamanītu, tik runā bezjēdzības!
Pārsteidzoša sakarība. Tik daudzi "brēc" par šāda eksāmena kaitīgumu viņu humanitārajām nosliecēm, tomēr ne sakarīgu teikumu māk uzrakstīt, ne pareizrakstību ievērot. Kur nu vēl humanitārāk......
Varbūt atgriežamies pie tā, ka , stājoties augstskolās viusskolēns kārto eksāmenu, kas tad ir tas centralizētais To organizē augstskola. Tad arī var izdarīt izvēli jebkurā priekšmetā, kas mācīts vidusskolā. Ja eksāmens ķīmijā, fizikā kā obligātais (piespiedu izvēle), tad jau šobrīd vajadzētu samazināt stundu skaitu latv.val., svešvalodas, matemātika, ekonomika, vēsturi, mākslas priekšmeti, paņemt arī sportu nost, jo ar tām dažām stundām nav pietiekami, lai sagatavotos tik nopietniem eksāmeniem visiem skolēniem, nevis tiem, kuriem tas interesē, ir saistoši. Piekrītu komentāriem, ka vidusskolēnam viena puses darba dienas (stundas) beidzas ap četriem pēcpusdienā. Tad vēl konsultācijas, ja tas nepieciešams. Papildus mācīšanās, gatavojoties kam īpašam (olimpiādes, ZPD...). Tad šim skolēnam jānokļūst līdz mājām, kas arī var nebūt pārejot pāri ielai skolas otrajā pusē. Ja vēl ir pulciņi (sports, māksla...), kas ir šobrīd, pēc Ministrijas viedokļa, nevajadzīgi, jo neatliek jau laika un no tiem būtu jātasakās. Tad seko skolēna darba dienas otra daļa- gatavojoties stundām nākošajai dienai (ne mazāk kā 8 priekšmeti), kur gandrīz katrā priekšmetā ir uzdotais un katram skolotājam tas ir pats svarīgākais (jāgatavojas eksāmenam, jāceļ skolas reitings...). Vai mūsu skolēni nestrādā daudz vairāk par pieaugušo? Vai viņa darba diena nav vismaz 18 stundas dienā? Vai viņiem ir brīvas nedēļas nogales, kad pavadīt kopā ar ģimeni, draugiem? Vai pie šādas slodzes viņi var arī kaut ko papildus attīstīt sevī bez obligātuma, ko pieprasa izglītības sistēma? Tad nebrīnīsimies, ka arī šis mūsu vidusskolnieks vai nu sajūk prātā un kļūst par robotu, lai izpatiktu valstij, skolai, sabiedrībai ZUBROTIES visu, ko liek, vai padodas un nemācās neko, sabiedrības acīs kļūstot par sliņķi, lūzeri... (visi epiteti no sabiedrības). Vai nedarot neko, jo vienkārši nav spēka un nezina, kā tikt galā. Katram pieaugušajam vienu mēnesi (vienu nedēļu) pabūt vidusskolnieka lomā, izpildot visas prasības, ko pasa Izglītības Ministrija, skola, sabiedrība... Lai mums izdodas!!!
Nav jau kauns nevarēt, kauns ir negribēt. Un lielākā daļa brēkātāju vienkārši negrib pūlēties. Ja jau reiz tie humanitāro virzienu apguvēji ir izvēlējušies vieglāko ceļu, tad viņiem arī likumsakarīgi un taisnīgi pienāktos 2. šķiras atestāts salīdzinājumā ar tiem kas izvēlas grūtāko ceļu - eksakto virzienu ar to briesmīgo fiziku un ķīmiju. Tiem tad lai būtu 1. šķiras atestāts. Kas to saprot, tas neapvainosies, un, kam ir svarīgi, tas mācīsies. Varbūt tā? Starp citu, eksakto novirzienu skolēniem ar ļoti retiem izņēmumiem nav problēmu svešvalodās u.c. humanitāros priekšmetos.
Kāpēc ir tik liels grēks nepadoties kādam priekšmetam? Komentārus lasot saprotu, ka visi domā, ka sliktas atzīmes 100% gadījumos nozīmē nevēlēšanos mācīties.. Ja cilvēks rokas pa grāmatām, skrien uz konsultācijām, beigās ķīmijā dabon 5, skolotājs parausta plecus un pasaka 'centīgs', jūs uzdrošinieties teikt, ka šis cilvēks ir daļa no 'tupās jaunatnes'? Tiešām? Varbūt tas cilvēks ir izcils muzikants vai mākslinieks, bet, ak nē, tas taču ir tik nelietderīgi! Cilvēku nevar ielikt 'formiņā' un izspiest robotu, kas pilda to, ko grib ~*~valsts~*~. Ja cilvēks iet vidusskolā, lai tālāk mācītos par vēsturnieku, kāda daļa viņam gar eksakto zinātņu eksāmeniem (un kāpēc izkrist eksāmenā un noraut skolas līmeni uz leju)? Dzīvei nepieciešamo iemācīsies stundās, ja negribēs, pats vainīgs. Domājošs un zināt gribošs cilvēks mācīsies arī ārpus skolas, lasīs grāmatas, podziņu spaidītājs spaidīs podziņas līdz kapa malai.
ķīmijas skolotāja 08.01.2014. 22:43:00
Cienījamie jaunieši! Ja jūs ķīmijas stundās gribētu kaut nedaudz paklausīties un padomāt līdzi, ne tikai spaidīt telefonus un sarunāties vai čubināties, tad droši vien arī eksāmenu varētu nolikt jebkurš (vismaz uz 40-50 %). Un nesaprotu, ko varat ""cepties"" par tiem mājas darbiem, ķīmijā mājas darbus pilda 2-3 skolēni no klases (27-30 skolēniem ), tāpēc jau arī neko nesaprot, ka nevēlas saprast!!! Ar varu nevienam neko iemācīt nevar!!!
Kādas problēmas? 5% nevar dabūt? Nu, tad jau esi "ein Dumkopff", un jāmācās cita tipa skolā. Iedomājieties, kā tas ir, ja vidusskolu pabeidz ar 5 % latviešu valodā - lasītprasmē, valodas lietojumā, klausīšanās, runāšanā, teksta izpratnē, runāšanā! Un viss ir OK! Tālākai darbošanās sfērai nav nekādu ierobežojumu! Normāli? Vai humanitāro studiju programmās augstskolās turpmāk ņems vērā CE rezultātus eksaktajos priekšmetos? Nu, nē, taču! Tad par ko ir "jācepas"?
Cik labi,ka man tas nedraud, knapi izsprukšu
Nē! Tas nu ir par daudz, nevajag ne fizikā ne ķīmijā, lai pa priekšu skolotāji iemācās mācīt un tad runāsim par eksāmeniem.
Protams, tur bija biļetes ko iekalt varēja no galvas, un tik nestāsti ka tā nebija. Vecāki nolika angļu valoda uz 4 kaut gan to knapi saprot.
Abpuseji es piekritu sim viedoklim ka vajag vairak macities un kartot ari attiecigi vairak eksamenus bet!! varu deret ka pats Dombrovskis nevell nesaprot ne kimiju un fiziku :P:P
Bet tā ir - daudzi jaunieši nemaz necenšas mācīties un sūdzās, ka neko nesaprot. Ja stundā klausītos un mājā palasītu grāmatu nevis spaidītu telefona un datora tautiņus, tad nebūtu nekādu problēmu. Turklāt, ja jūs savu profesiju nesaistāt ar fiziku/ķīmiju, tad eksāmena rezultātus neņem vērā. Katrai augstskolai un universitātei ir rakstīts, kurus eksāmenus ņem vērā. Chill....
Lasot komentārus smaids li'dz ausīm. Zinājāt, ka lai saņemtu atestātu ir vajadzīgi tikai 5% pareizi izpildīti? Kā arī ja jūs nevēlaties studēt kaut ko saistībā ar fiziku/ķīmiju par to nebūtu jāuztraucas. Uzņemot kaut kādos valodniekos vai sazin kur nevienu neinteresēs jūsu fizikas/ķīmijas eksāmena rezultāts. Smiekli nāk arī par tiem kas 'mācās' tiko atnāk no skolas līdz diviem naktī. Ja tā būtu taisnība, tad eksāmenu nevienā mācībā nebūs problēmas nolikt.
pirms 20 gadiem arī bija jākārto gan fizika, gan ķīmija- visi nokārtoja, jo mācījās nevis.... slinkoja un meklēja vainīgos visos citos tikai ne paši sevī...
Ieklausieties 08.01.2014. 20:48:37
Lūk temats ZPD! Vienpadsmitie spuras gaisā un uzbrukumā! Izpētiet, cik noderīgas zināšanas ir, ko mēs mācāmies skolā! Pētījumā apjautājiet pieaugušos, lieciet tiem izmantot šīs zināšanas. Jāiet beidzot uzbrukumā!
Vienīgā izeja - visiem skolniekiem jāraksta iesniegumi un jāsūta tie valdībai, visi ar viena veida (katrs izsaka savus iebildumus) tekstu, lai viņi noslīkst protestā, tad vēl pastāv streiki. Kur brīvā izteikšanās? Grūž un grūž virsū, bet mēs, bērni, esam jau tikai bērni - iepīkstēties pat nevaram.Padomā OME, kāpēc daudzi slinko? JO NAV JĒGAS!!! Ja daļu mājasdarbu nepārbauda, ja tas tāpat nenoderēs, ja rīt atkal būs tāda pati kaudze mājasdarbu. Skolotāji domā, jo vairāk uzdos, jo vairāk izpildīs( kādu mazumiņu no daudzuma). Ne vella! Pieriebies, ka tie, kas nemācās, ir gudrākie šajā jomā un nemitīgi bāž, ka jaunatne slinko.Ir jaunieši, kas ar pūlēm mācās, bet nesanāk, pat ar šausmīgo gribēšanu ne, kad vairākas stundas tiek pavadītas pie grāmatām, lai saprastu vielu, bet nesanāk...
2016.gada 12.klases absolvente 08.01.2014. 20:38:20
UN TAGAD PADOMĀJIET PAŠI DEPUTĀTI, DEPUTĀTU AMATAM IR VAJADZĪGA ĶĪMIJA UN FIZIKA??? (IZŅEMOT UNIVERSITĀTĒ) BŪTU JAUKI JA JŪS VARĒTU ATBILDĒT UZ MŪSU JAUTĀJUMIEM.
Manā skolā fiziku un ķīmiju māca skolotāji, kuri neprot pasniegt stundas. Nācās šogad mainīt skolu, jo beidzu devīto klasi. Tagad eju desmitajā, un iepriekšējā skolā skolotāji bija labāki.
Tiem cilvēkiem, kuri uzskata, ka šim eksāmenam ir jābūt obligātam, gribētos pajautāt vai viņi paši skolas vecumā vispār varētu to nolikt? Un mīļie skolotāji, vai jūs kādreiz esat pajautājuši saviem skolēniem, vai jūs šo priekšmetu vispār mākat pasniegt? Man nekad fizikā nav bijis cits skolotājs kā grāmata, godīgi sakot, es vairāk iemācos lasot grāmatu skolas kafejnīcā nekā 40 minūtēs stundā kur reālā mācību viela, nevis sapīšanās skolotājas zinātniskajos vārdos aizņem 10 min. Skumji, bet ir skolotāji zinātnieki, un tikai tad daži izņēmumi, kuri tiešām māk mācīt.
2014.gada absolvents. 08.01.2014. 20:26:36
Nu tā valdība nebeidz vien pārsteigt - paši tur lielās ar saviem pamatskolas beigšanas diplomiem, bet skolniekiem, ehh... Tikko ieviesa to, ka angļu valodas eksāmens ir martā, tas tā jau ir smagi, jo mācību programma joprojām ir sastādīta pilnam mācību gadam, bet uz eksāmenu ir jāzina viss, tāpēc nedēļā ir vairāk angļu valodu + obligātās konsultācijas un vairāk mājasdarbu. Priecājieties vien vecāki, ka bērni kļūst mazkustīgi, priecājies valdība, ka pilna valsts ar maziem apalīšiem un apaļmugurkaulniekiem. Mājasdarbi arī sāk kļūt elektronizētāki - vairāk laika jāpavada pie datora, informācija jāmeklē internetā, neviens jau neliedz iet uz bibliotēku, bet kur vēl laiks iet uz turieni pēc 8 stundu darba dienas. Ā, nē, skolnieku darba diena ir garāka, jo vēl taču mājasdarbi, aizmirsu. Dienas režīms? Ar mokām piecelties, skola, skola, skola, skola, māja, mājasdarbi, mājasdarbi, gulta, piecelties... brīvdienas tiek vienkārši nogulētas, jo nav spēka. Žēl nākošā gada 12-tos, šogad pats pabeigšu - reizē prieks, reizē skumjas par nesakārtoto izglītības sistēmu, jo tik daudzas lietas skolā māca lieki, ka iemācies uz kd un aizmirsti. Vai labākais ir tas, ka dažbrīd vēl mācību gada pēdējās nedēļās priekšmetā ir tikai viena atzīme... Padomājiet, cik lieli starplaiki ir kontroldarbiem, cik daudz nevajadzīgas vielas tiek izņemts, kad kd - tad daudz kas aizmirstas. Tagad arī vēl eksāmens ķīmija vai fizika - jaunieši domās, kurā ir stulbāki, to neliks, nevis, kas labāk padodas. Jo viela ir nenormāli grūta abos priekšmetos. Laikam jau valdība grib padižoties citām valstīm ar to, cik daudz latvju bērniņi mācās, bet noklusēs salauzto muguru skaitu.
FANTASTISKS LĒMUMS! Būs tam slaistu baram beidzot jāsāk mācīties!
Nu es tiešām nesaprotu, kāda no tā ir jēga.? Un ir taču ļoti daudz novirzieni un profesionālās vidusskolas, kuru profesijā nav šie abi mācību priekšmeti.. Tad jau reāli sanāk, ka skolu nemaz nevari pabeigt gribēdams..;)
Šis bija labs Observētāja - Kamēr mūsu izglītības sistēma atrodas vidusslaikos nebūtu slikti to dabūt no tiem ārā nevis vēl dziļāk iekšā. (Pat mana mamma piekrīt)
Observētājs 08.01.2014. 20:09:45
Kamēr mūsu izglītības sistēma atrodas vidusslaikos nebūtu slikti to dabūt no tiem ārā nevis vēl dziļāk iekšā. Tomēr mūsu valdība ir salīdzināma ar ASV, cilvēki, kas neko zina par uzdoto jautājumu veic lēmumus. Pamazina algas skolotājiem, iedzen skolas naudas problēmās ar ''brīvām mācību grāmatām'' un piepilda mācību programmu ar tik daudz bezjēdzīgiem priekšmetiem, ka skolniekam nav izredzes mācīties, ko vēlas, un uzdodod eksāmenus it kā pēkšņi nokritīs eksperi šajās jomās. It kā citās valstīs nav jau pierādīts, ka šis piegājiens nestrāda, simts gadus atpakaļ. Pasaule mācību pārceļ digitālajā ērā un mēs vēl domājam vai vajadzētu samainīt krīta tāfeles pret interaktīvajām. Un tiem politiķiem, kas domā, ka vajag patriotisko mācību, LŪDZU PRIEKŠ CILVĒCES BEIDZOT IEMĀCATIES VĒSTURI.
GRIBAS RAUDĀT.
tiesam, 12.klases absolventei ir japiekrit
Un ko darīt tiem, kam ir humanitārais novirziens un nezin neko ne no ķīmijas ne fizikas? Vienkārši murgs!
Plnīgi piekrītu 2016.gada 12.klases absolventei
Mūsu klassē ir 20 cilvēki , tikai 5 no 20 nokārtos fiziku vai ķīmiju . Man nejiet ne fizika ne ķīmija , es vienkārši esmu pārāk stulbs ..... VALDĪBA PALDIES JUMS !
2016. gada 12.klases absolvente 08.01.2014. 19:52:50
Izvēlējos šogad mācības turpināt vidusskolā, jo zinu, ka tos eksāmenus, kuri būs jākārto nokārtošu labi. Bet tagad, izlasu, ka ieviesīs vēl vienu eksāmenu, vēl pie tam, kuri man nepadodas. Zinu jau, ka ķīmiju un fiziku man nevajadzēs manai izvēlētajai profesijai, tad kāpēc velna pēc man būtu jākārto. Padomājiet arī par saviem bērniem. Tiem, kam turpmāk vajadzēs, tie jau to izvēlēsies no izvēles eksāmeniem. Ķīmija mums notiek vienu reizi nedēļā. Jūs nezināt kā ir katru dienu pēc skolas ķerties jau pie mājasdarbiem, un tas nenotiek tikai stundu, mācības man notiek līdz vēlai nakts stundai. Un tad nākošajā rītā dodos uz skolu miegaina. Un vidusskolā taču arī ir jātaisa ZPD. Ir brīži, kad par ar draugiem nevaru satikties, jo visu laiku jāmācās. Un tad brīnās kāpēc cilvēki pamet Latviju. Ja ieviesīs, tad visticamāk došos uz kādu citu valsti dzīvot, jo šeit vairs nav iespējams viegli dzīvot. Labāk būtu, ja skolniekiem vairs nebūtu jāmaksā par pusdienām. Domāju, ka līdz ar to arī būs daudz vairāk skolēni, kuri nepabeigs vidusskolu. Un jūs neesat pamanījuši, ka visu laiku jūs aiztiekat skolu ar saviem likumiem. Vismaz mūsu Latvijas skolas varētu salabot tā, lai varam jusites labi, jo manā skolā, ziemā, ir ļoti auksti. Nevarat vismaz dažus gadus mūs likt mierā. Pagaidām skolā jūtos kā gandrīz cietumā. Visu laiku mājasdarbi, gatavošanās kontorldarbam. Stundas notiek līdz četriem. Atnāku mājās, nolieku somu un jau laukā ir tumšs. Bet ja ieviesīs vēl to eksāmenu, tad būšu pavisam tādā kā cietumā. Paldies Jums, ka nesamazinājāt mūsu vasaras brīvlaiku. Tiešām to novērtēju. UN ĻOTI CERU, KA JŪS 100 DEPUTĀTI VARĒTU ATVĒLĒT DAŽAS MINŪTES, LAI PALASĪTU MŪSU DOMAS GAN SKOLĒNU, GAN VECĀKU. Būtu jauki, ja vecāki varētu vēlēt. Būtu pat gatava uzrakstīt sacerējumu par šo. : ) **** UN TAGAD PADOMĀJIET PAŠI DEPUTĀTI, DEPUTĀTU AMATAM IR VAJADZĪGA ĶĪMIJA UN FIZIKA??? (IZŅEMOT UNIVERSITĀTĒ) BŪTU JAUKI JA JŪS VARĒTU ATBILDĒT UZ MŪSU JAUTĀJUMIEM.

Rakstīt komentāru

Lūdzu norādiet segvārdu!
Lūdzu ierakstiet komentāru!
2-2=
Kļūda!
Maksimālais komentāra garums ir 2000 zīmes. Portāla lietotājs atbild par saviem komentāriem, kas pievienoti rakstiem. E-klase aicina portāla lietotājus ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz naidu un diskrimināciju, kā arī iztikt bez rupjībām. E-klase patur tiesības komentārus nepublicēt vai dzēst.