Lai gan Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijā tās sekretārs Guntars Bilsēns izteica priekšlikumu par to, ka, iespējams, šādas pakāpes nemaz nav vajadzīgas, I. Druviete norādīja, ka pedagogu vidū jābūt atalgojuma starpībai, kur vairāk saņemtu labākie pedagogi. I. Druviete gan uzskata, ka līdzšinējā pedagogu kvalitātes pakāpju sistēma un pakāpju iegūšanas procedūra tomēr nav apmierinoša, vēsta ziņu aģentūra LETA.

Komisijas priekšsēdētāja Dana Reizniece-Ozola norādīja, ka kvalitātes pakāpju piešķiršanu vajadzētu padarīt tuvāku skolas vadībai, jo "skolas direktors jau vislabāk redz, kurš skolotājs strādā vislabāk un kurš ir pelnījis lielāku atalgojumu". Tāpat būtu jāņem vērā arī skolēnu viedoklis par skolotājiem. Šajā jautājumā notiek sadarbība ar pašvaldībām un izglītības pārvaldēm, lai izslēgtu subjektīvu viedokli un vērtējumu. 

I. Druviete uzsvēra, ka šajā jautājumā jāatrod zelta vidusceļš un jāatvieglo procedūra. Viņa norādīja, ka galvenie iebildumi ir vērsti tieši pret to, ka tiek vērtēts nevis pedagoga reālais darbs, bet gan iesniegtie papīri, un tas nekam neder.