Koka tauriņu ražošanas komanda Garage Wooden Bow piedalījusies skolēnu mācību uzņēmumu Eiropas konkursa finālā, ko ik gadu rīko starptautiskais biznesa izglītības organizāciju tīkls Junior Achievement – Young Enterprise.

Roberts Kroģers, Raivis Beņķītis un Romāns Galaiko jūlija beigās Tallinā notiekošajā  konkursā 37 valstu konkurencē ieguva Monton Marketing Master Award. Šī balva apliecina īpašus panākumus mārketinga stratēģijas izstrādē un realizācijā, sadarbības partneru izvēlē un piesaistē, veiksmīga zīmola veidošanā, kā arī pārdošanā. Pirmo vietu un uzvaru konkursā gan izcīnīja skolēnu komanda no Īslandes, kas ražo nelielus traukus no tumšā māla un vulkāna lavas, raksta laikraksts Diena.

Jelgavas puišu mācību uzņēmums Garage Wooden Bow Ties darbību sāka 2013. gada rudenī kā Koka tauriņi skolotāju Intas Jorniņas un Dzintras Aplokas vadībā. Aizvadītajā mācību gadā jaunieši aktīvi piedalījās skolēnu mācību uzņēmumu gadatirgos un veiksmīgi startēja Starptautiskajā skolēnu mācību uzņēmumu festivālā Rīgā, visbeidzot par labiem panākumiem tika izvirzīti Latvijas finālam, kur sīvā cīņā uzvarēja. Astoņos mēnešos mācību uzņēmums sasniedzis 3000 eiro apgrozījumu un guvis 1000 eiro lielu peļņu. Lai arī puiši šogad beiguši tikai 11. klasi, viņi jau reģistrējuši īstu uzņēmumu, lai turpinātu augt un attīstīties reālā biznesa vidē.

Firmas vadītājs Roberts konkursā ieguva arī JAYE Alumni Leadship Award, kas ik gadu tiek piešķirta Eiropas 15 labākajiem skolēnu mācību uzņēmumu programmas dalībniekiem ar izteiktām līdera dotībām. Savukārt uzņēmuma finanšu un ražošanas vadītājs Raivis bija to 11 labāko vidū, kas pasākumā ieguva Entrepreneurial Skills Pass Certificate sertifikātu, kas apliecina skolēna reālo uzņēmējdarbības pieredzi, zināšanas un prasmes.