Kā informēja Latvijas Universitātes (LU) Dabaszinātņu un matemātikas izglītības centra projekta koordinatore Santa Margeviča, divu gadu laikā ekspertu komanda ar skolēniem, pedagoģijas studentiem un skolotājiem strādājusi ar vienu mērķi - radīt efektīvākas un saistošākas mācību stundas ķīmijā, fizikā, bioloģijā un matemātikā, vēsta ziņu aģentūra LETA.

"Tā kā liela daļa klases aprīkojuma ir mobila, nodarbības iespējams vadīt praktiski jebkurā vietā Latvijā, tostarp skolās, kuru tehniskais nodrošinājums dažādu iemeslu dēļ pagaidām nav atbilstošs mūsdienu prasībām," norāda Dabaszinātņu un matemātikas izglītības centra vadītāja Dace Namsone.

Mācību klase aprīkota ar informācijas tehnoloģijām - interaktīvo tāfeli, personālajiem datoriem, digitālajām mērierīcēm, planšetdatoriem un balsošanas sistēmu, plašu klāstu mācību spēlēm skolēniem un metodiskajiem materiāliem skolotājiem, kā arī ar dažādiem eksponātiem praktiskiem eksperimentiem un pētniecībai. "Katapulta, Arhimēda skrūve, modeļi sviras principu un enerģijas iegūšanas procesu izskaidrošanai, modelis ķermeņa uzbūves izzināšanai - šie ir daži no klasē pieejamajiem eksponātiem, kas skolēniem, pašiem darbojoties, palīdzēs izprast ne tikai vienkāršu mehānismu darbību, bet arī sevi pašu un pasauli sev apkārt," norāda centra pārstāvji.

Savukārt topošajiem un esošajiem skolotājiem klase ar vienuviet koncentrētiem metodiskajiem un tehniskajiem resursiem ir pateicīga vide, kurā pilnveidot savas prasmes darbā ar skolēniem.