PIESLĒDZIES E-KLASEI

Piektdiena, 2024. gada 29. marts

Agija, Aldonis

6498.jpeg
Foto: alexraths / 123RF
Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība pārmet Izglītības un zinātnes ministrijai, ka tā kavējas izstrādāt trīspusējās sadarbības memorandu, kas iezīmētu pedagogu algu palielinājumu nākamajos gados.

"Diemžēl Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) atbildīgās amatpersonas ir novilcinājušas memoranda izstrādes procesu un piedāvā vien redzējumu par 2014.gadu, neiezīmējot pedagogu darba samaksas paaugstināšanu 2015. un 2016.gadā," sūrojas Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība (LIZDA).

Kā informēja LIZDA sabiedrisko attiecību speciālists Edgars Grigorjevs, arodbiedrība ir nosūtījusi vēstuli Ministru prezidentam Valdim Dombrovskim, aicinot premjeru sniegt atbalstu memoranda kvalitatīvā izstrādē ar mērķi radīt pedagogiem sociālās drošības pārliecību par cienīgu atalgojuma nodrošinājumu turpmākajos gados, vēsta ziņu aģentūra LETA.

Tāpat LIZDA lūdz premjeru aktualizēt arī jautājumu par atsevišķu Sadarbības memorandu akadēmiskā un zinātniskā personāla darba samaksas pārskatīšanai, kura projekts ir izstrādāts jau februārī un IZM darba grupā panākta konceptuāla vienošanās, turklāt saņemts FM atzinums, bet virzība uz parakstīšanu no IZM puses ir pilnībā apstājusies.

LIZDA uzsver, ka pedagogam ir nozīmīga loma kvalitatīvas izglītības nodrošināšanā, tādēļ valdībai ir jāatbalsta pedagogi ar cienīgu darba samaksu, kas spēj motivēt labākiem darba rezultātiem.