"Lielākoties privātskolotājus izmanto pilsētas bērni, laukos tā ir maz izplatīta parādība. Tas ir pārpildīto klašu efekts, jo visi bērni nestrādā vienādā tempā un uztvere ir dažāda, taču klasē ar vairāk nekā 30 bērniem skolotājam tīri fiziski nav laika pieiet pie katra bērna un pavaicāt - vai tu saproti," sacīja I. Mikiško.

Līdz ar to skolēni, kuri vēloties dziļākas zināšanas, vai arī bērni ar lēnāku darba tempu paliekot apdalīti. LIZDA vadītāja akcentē, ka skolās trūkst arī individuālās pieejas, kas, piemēram, ir izteikta Ziemeļvalstīs. Viņasprāt, normāli maksimums ir 25, 26 bērni klasē, vēsta ziņu aģentūra LETA.

Viņa gan nepiekrīt apgalvojumam, ka privātskolotāju algošana liecinātu par skolas slikto izglītības kvalitāti vai arī par to, ka pedagogs slikti veic savus pienākumus. "Pieredzes bagātie pedagogi ir atraduši savu pieeju, kā bērnam ātri iemācīt vielu. Ja mēs virzītos vairāk uz individuālu pieeju bērniem, privātskolotāju nepieciešamība mazinātos," uzskata I. Mikiško.