Lai mazinātu neveselīgas pārtikas reklāmas ietekmi uz jūtīgāko auditoriju, bērniem, noteikumos iekļauta norma, kas aizliedz izvietot saldināto dzērienu, izņemot sulu un nektāru, enerģijas dzērienu un čipsu reklāmu 50 metru rādiusā ap izglītības iestāžu ēkām un būvēm. Šis ierobežojums netiks attiecināts uz augstskolām un koledžām, vēsta ziņu portāls TVNET.

Idejas autors ir Rīgas pilsētas būvvaldes vadītājs Inguss Vircavs, kurš sākotnēji rosinājis šādu liegumu ieviest 100 metru rādiusā ap izglītības iestādēm, taču ierobežojumi mīkstināti, jo nozares pārstāvji diskusijās norādījuši, ka reklāmām jau tagad ir daudz ierobežojumu, turklāt reklāmas tirgus ir ļoti mazs, līdz ar to paliktu ļoti maz vietu, kur šādu reklāmu izvietot.

Turpmāk reklāmās Rīgā būs arī aizliegts izmantot skaņu efektus, izvietot reklāmas ap kokiem un stabiem, tāpat būs aizliegts reklāmās izmantot gaismas iekārtas ar bākuguņu veida efektiem.