PIESLĒDZIES E-KLASEI

Piektdiena, 2024. gada 29. marts

Agija, Aldonis

9030.jpeg
Foto: stylephotographs / 123RF
83% vecāku uzskata, ka skolotāju digitālās prasmes ietekmē skolēnu zinātkāri mācīties, secināts skolēnu un vecāku aptaujā par mūsdienu tehnoloģiju sniegto iespēju ietekmi uz skolēnu zinātkāri un vēlmi mācīties.

Savukārt 66% domā, ka ar tehnoloģijām skolā var motivēt skolēnos zinātkāri, bet 56% domā, kas tas varētu labvēlīgi ietekmēt arī skolēna sekmes, vēsta ziņu aģentūra LETA.

To, ka tehnoloģijas skolā ir jālieto regulāri un visos mācību priekšmetos, atbalsta 90% skolēnu un 91% vecāku.

Savukārt jautājumā par to, kas mācības padarītu interesantas un aizraujošas, izteikts vairākums jeb 77% skolēnu minējuši jaunākās tehnoloģijas. Skolēnu vidū tālāk seko video un animācijas - 27%, spēles elementi -24% un visbeidzot 17% domā, ka mācības aizraujošas var padarīt sociālie mediji.

Tikmēr aptaujāto vecāku vidū 23% domā, ka mācības aizraujošas spēj padarīt spēles elementi, bet 22% - jaunākās tehnoloģijas. Video un animācijas norādījuši 13% aptaujāto vecāku, bet sociālos medijus - 3% vecāku.

Skolēnu vērtējumā mācību līdzekļu un metožu topā pirmajā vietā ir prezentācijas datorā vai interaktīvajā tāfelē, kam seko attēli, fotogrāfijas, skolotāju stāstījums, praktiskie uzdevumi.

Skolēnu un vecāku aptauja veikta šā gada oktobrī, aptaujājot 1051 skolēnu un 457 vecākus.