Pieslēdzies E-klasei

Paroles

Ko darīt, ja nav paroles?

Vecākus E-klasē reģistrē klases audzinātājs. Sazinieties ar audzinātāju un palūdziet, lai ievada Jūsu tālruņa numuru E-klasē. Līdz ko vecāka mobilā telefona numurs tiks ievadīts E-klasē, uz to atnāks vecāka parole.

Ko darīt, ja parole nestrādā?

Ja parole nestrādā, jāpārbauda, vai, to rakstot:

  • tiek lietoti īstie simboli, piemēram, paroles simbola „_” vietā netiek rakstīts „-”;
  • datora klaviatūra nav pārslēgta uz alfabētu svešvalodā;
  • datora klaviatūrai nav ieslēgti lielie burti (Caps Lock).

Ko darīt, ja aizmirsta parole?

Ja ir aizmirsta parole, nepieciešams nosūtīt SMS ar tekstu: ek xxxxxx-xxxxx uz numuru 120 (xxxxxx-xxxxx vietā jāraksta skolēna personas kods).

Svarīgi! Mobilā telefona numuram, no kura tiek sūtīta SMS, jābūt reģistrētam E-klasē. Pirms SMS sūtīšanas, jāpārliecinās, ka mobilā telefona numuram nav liegtas maksas īsziņas.

SMS izmaksās tikai vienu centu (maksa mobilā telefona operatoram par SMS nosūtīšanu). 10 minūšu laikā tiks nosūtīta SMS ar jauno paroli.

Ja parole nepienāca:

  • nosūtītās SMS teksts neatbilst formātam vai nosūtīts uz nepareizu numuru. Nepieciešams pārbaudīt datus un mēģināt vēlreiz;
  • mobilā telefona kartes kontā nav 0.01 EUR (maksa mobilā telefona operatoram par SMS nosūtīšanu). Nepieciešams papildināt konta līdzekļus;
  • mobilā telefona kartes kontam liegta maksas īsziņu saņemšana. Nepieciešams sazināties ar savu operatoru (Tele2, LMT, Bite).

Ja saņemta īsziņa ar tekstu: Skolēnam nav reģistrēts tāds telefona numurs, nepieciešams sazināties ar klases audzinātāju, lai mobilā telefona numurs E-klasē tiktu izlabots.

Ja saņemta īsziņa ar tekstu: E-klasē nav tāda personas koda, nepieciešams sazināties ar klases audzinātāju, lai personas kods E-klasē tiktu izlabots.

Vairāk informācijas par šo jautājumu Aizvērt

Vai skolēniem un viņu vecākiem ir atšķirīgas paroles?

Skolēniem un viņu vecākiem ir atšķirīgas paroles! Katram lietotājam noteikti ir jāizmanto tikai sava parole, jo skolēnu un viņu vecāku profilos ir atšķirīgas funkcijas, kā arī privātais E-klases pasts, kas satur to informāciju, kas domāta tikai skolēniem vai tikai vecākiem.

Kā var zināt, vai vecāks lieto viņam paredzēto paroli?

Kad vecāks ir saņēmis īsziņu ar paroli, jāpārbauda, kas tajā ir norādīts – skolēna parolemammas parolevai tēta parole.

Kad vecāks ir pieslēdzies E-klasei, profila informācijā ir norādīts Sveicināti, E-klasē! Lietotājs: tētis, mamma vai skolēns.

Ja uz vecāka mobilā telefona numuru ir nosūtīta skolēna parole, nepieciešams sazināties ar klases audzinātāju, lai mobilā telefona numurs tiktu izlabots.

Ko darīt, ja skolēns sācis mācīties citā klasē tajā pašā skolā?

Datus par to, ka skolēns mācās citā klasē, nekur nav nepieciešams norādīt. Šī informācija mainīsies automātiski. 

Ko darīt, ja skolēns sācis mācīties citā skolā?

Katrā skolā ir sava, atšķirīga parole. Ja skolēns sācis mācīties citā skolā un šī skola lieto E-klasi, nepieciešams sazināties ar jaunās skolas klases audzinātāju un palūgt, lai ievada Jūsu mobilā telefona numuru E-klasē. Līdz ko klases audzinātājs E-klasē reģistrēs vecāka mobilā telefona numuru, uz to atnāks vecāka jaunā parole. Lietotājvārds paliks nemainīgs - skolēna personas kods.

Ko nozīmē “Mainīt lietotājvārdu”?

Lai pieslēgtos E-klasei, lietotājvārda vietā ierakstiet skolēna personas kodu. Ja vecāks vēlas, viņš var izveidot sev tīkamu lietotājvārdu, ko vieglāk atcerēties un ērtāk lietot. Ja vecāks izveidos lietotājvārdu, viņš E-klasei varēs pieslēgties gan ar šo savu izvēlēto lietotājvārdu, gan ar skolēna personas kodu. Lietotājvārdu var izveidot, pieslēdzoties E-klasei un dodoties uz sadaļu Uzstādījumi -> Mani dati -> Lietotājvārds.