Ministre uzsvērusi, ka Latvija, cienot visas valodas un kultūras, atbalsta un atbalstīs mazākumtautību izglītības iespējas, proti, nacionālās kultūras un valodas apguvi dzimtajā valodā, vēsta ziņu aģentūra LETA.

"Mazākumtautību izglītībā daudz ir izdarīts līdz šim, ieviestas bilingvālās izglītības programmas. Mēs redzam, ka skolēnu zināšanas ir stabilas, bet pēdējos gados nav noticis zināšanu pieaugums," uzsvēra ministre. Viņasprāt, tādēļ jāsper nākamie soļi, kas, saglabājot priekšmetus mazākumtautību valodās, stiprinātu valsts valodas apguvi.

Ministre akcentēja pārejas perioda nepieciešamību, lai īstenotu valdības sadarbības līgumā noteikto, ka, sākot ar 2018.gada 1.septembri, Ministru kabineta noteiktajā kārtībā mācības notiks valsts valodā, izņemot tos priekšmetus, kas nepieciešami mazākumtautību valodas un attiecīgās etniskās kultūras apguvei.

Identificējot problēmas, sagatavojot metodiku, sniedzot vispusīgu atbalstu pedagogiem, diskutējot ar mazākumtautību nevalstiskajām organizācijām, ir iespējams nodrošināt priekšmetu apguvi valsts valodā, vienlaikus uzturot mazākumtautību identitāti, norāda ministrijā.