M. Seile šodien notikušajā Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēdē norādīja, ka sabiedrībā un nozarē valda ļoti neviennozīmīgs vērtējums - esot saņemts gan atbalsts, gan kritika un nosodījums, tādēļ pagaidām šis jautājums būtu jāizņem no turpmākās likumprojekta virzības gaitas.

Izglītības un zinātnes ministre norādīja, ka viņas kā ministres uzdevums būtu tālāk steidzamības kārtā nevirzīt šos likuma grozījumus, respektējot sadarbības partnerus, informē ziņu aģentūra LETA.

M. Seile skaidroja, ka Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) rosināja Izglītības likuma grozījumus virzīt bez saskaņošanas ar partneriem. Tas tā noticis, jo lēmums bija jāpieņem pēc iespējas ātrāk. Tāpēc, ja pašlaik ir jāizšķiras, vai publiskot atalgojumu un saņemt neuzticību no partneriem, tad M. Seiles priekšlikums būtu likumprojektu tomēr nevirzīt.

Komisijas locekļi piekrita, ka pedagogu algu publiskošana ir debatējams jautājums.

Lai gan komisija un IZM pārstāvji nevienojās par turpmāko rīcību šajā jautājumā, klātesošie pārrunāja iespēju, ka vai nu ministrei Seilei, vai arī nesen apstiprinātajam parlamentārajam sekretāram Edvardam Smiltēnam būtu jāiesniedz prasījums minēto normu no likumprojekta par grozījumiem Izglītības likumā izņemt.

E-klase jau informēja, ka valdība ārkārtas sēdē nolēma publiskot pedagogu darba algu.