Ja ieraugi savu līdzšinējo centienu labos rezultātus, tad turpmākā cenšanās sasniegt vairāk ir vēl enerģiskāka. Tā domājam arī mēs, skolēnu sekmju progresa konkursa Mēs varam labāk! rīkotāji E- klase un Skolas Diena. Tāpēc līdz pat maijam ik mēnesi apkoposim provizoriskos konkursa rezultātus, lai redzētu, kuras klases tobrīd ir līderes vidējās atzīmes uzlabošanas sacensībā. Kādu klasi šie rezultāti iepriecinās, kādu citu – motivēs sasparoties un saņemties, lai pēc kāda laika arī sevi ieraudzītu konkursa dalībnieku Top 3 savā klašu grupā.
“Mēs varam labāk!” konkursā zināmi pirmie rezultāti
“Šie ir centīgākie, azartiskākie skolēni, kuriem pašlaik ir lielākās iespējas uzvarēt konkursā, iegūt pārliecību, zināšanas un, protams, labas balvas,” par šībrīža Mēs varam labāk! rezultātiem saka E-klases redaktore Dita Lapsa. Tomēr skaidrs, ka vēl ir tikai februāris un saspringtākā cīņa vēl priekšā. Tiesa – finālā parasti vislabākos panākumus izdodas gūt tām klasēm, kas pie savu atzīmju uzlabošanas ir strādājušas sistemātiski ilgākā laika posmā, nevis tikai kampaņveidīgi, pavasara semestra pēdējos mēnešos.
Tajā pašā laikā D. Lapsa uzsver, ka ne jau dzīšanās pēc ideālām atzīmēm ir tas galvenais: “Ļoti daudz tiek spriests par to, kāds ir labs skolotājs, bet nekur netiek minēts, kāds tad ir labs skolēns. Manuprāt, tas nav skolēns, kurš pārdzīvo par katru savu atzīmi un spēj pieņemt tikai izcilus rezultātus. Labs skolēns ir atvērts uzzināt ko jaunu, viņu interesē ne tikai mācības, bet arī sports un teātris, viņš dejo tautas dejas, dzied korī, spēlē klavieres, zīmē vai dara vēl kaut ko tikpat interesantu. Sekmēm nav jābūt ideālām, tām ir jābūt labā līmenī, turklāt jāmāk sabalansēt spēkus tā, lai tad, kad kādā priekšmetā sāk iet mazliet sliktāk, skolēns spētu saņemties un atgūt iekavēto. Tieši spēja saņemties un risināt problēmas, nevis padoties un skumt par to, cik viss slikti, ir tas, kas piemīt labam skolēnam, labam draugam, labam dēlam vai meitai.»
E-klase un Skolas Diena apsveic visus provizorisko rezultātu uzvarētājus un novēl turēties līderu pozīcijās visu otro mācību pusgadu.
Klases, kuras sasniegušas lielāko progresu (%) sekmju vērtējumos janvārī, salīdzinot ar pirmā semestra noslēguma vērtējumiem:
4.klases
- 1.vieta Rīgas Ķengaraga vidusskolas 4.v klase - 10,787 %
- 2.vieta Bebru pamatskolas 4. klase - 10,576 %
- 3.vieta Dagdas vidusskolas 4.a klase - 10,063 %
5.klases
- 1.vieta Jaunstrūžānu pamatskolas 5.klase – 12,103 %
- 2.vieta Krāslavas Varavīksnes vidusskolas 5.a klase – 10,290 %
- 3.vieta Rēzeknes 6. vidusskolas 5.a klase – 9,513 %
6.klases
- 1.vieta Džūkstes pamatskolas 6.a klase – 10,710 %
- 2.vieta Vecumnieku vidusskolas 6.a klase – 9,303 %
- 3.vieta Rīgas Igauņu pamatskolas 6.a klase – 9,059 %
7.klases
- 1.vieta Daugavpils Krievu vidusskolas-liceja 7.a klase – 10,260 %
- 2.vieta Jaunogres vidusskolas 7.b klase – 9,044 %
- 3.vieta Grobiņas novada Kapsēdes pamatskolas 7.klase – 8,036 %
8.klases
- 1.vieta Ventspils 2. vidusskolas 8.a klase – 8,724 %
- 2.vieta Andreja Upīša Skrīveru vidusskolas 8.a klase – 8,224 %
- 3.vieta Garlība Merķeļa Lēdurgas pamatskolas 8.klase – 6,375 %
9.klases
- 1.vieta Rīgas Klasiskā ģimnāzijas 9.d klase – 6,850 %
- 2.vieta Liepājas Valsts 1. ģimnāzijas 9.b klase - 5,551 %
- 3.vieta Rīgas 60. vidusskolas 9.a klase - 5,407 %
10.klases
- 1.vieta Bauskas Valsts ģimnāzijas 10.c klase - 11,771 %
- 2.vieta Smiltenes ģimnāzijas 10.b klase - 7,396 %
- 3.vieta Rīgas Zolitūdes ģimnāzijas 10.b klase - 7,235 %
11.klases
- 1.vieta Valmieras Valsts ģimnāzijas 11.a klase - 9,889 %
- 2.vieta Rīgas Valsts 3. ģimnāzijas 11.c1 klase - 6,430 %
- 3.vieta Madonas Valsts ģimnāzijas 11.b klase - 6,233 %
12.klases
- 1.vieta Rekavas vidusskolas 12.a klase - 8,394 %
- 2.vieta Rīgas Valsts 1. ģimnāzijas 12.g klase - 7,807 %
- 3.vieta Nīcas vidusskolas 12.a klase - 7,094 %