PIESLĒDZIES E-KLASEI

Trešdiena, 2024. gada 28. februāris

Justs, Skaidra, Skaidrīte

8986.jpeg
Foto: photodeti / 123RF
Nākamnedēļ vairāki deputāti dosies uz skolām, kur piedalīsies Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības (LIZDA) akcijā "Skolas diena 2015"

Akcijas mērķis ir veicināt lielāku sabiedrības izpratni par pedagogu darba pienākumiem un rosināt lēmējvaras lielāku atbalstu pedagogu darba vides pilnveidei.

Dalību akcijā patlaban apstiprinājuši arī 15 Saeimas deputāti, kā arī pašvaldību pārstāvji. Dace Melbārde 24.septembrī apmeklēs Valmieras ģimnāziju, Rihards Kols - Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāziju, Hosams Abu Meri - Rīgas 3.ģimnāziju, Juris Viļums - Ezernieku vidusskolu, Inese Laizāne - Rēzeknes Valsts 1.ģimnāziju, Ritvars Jansons - Rīgas Valsts 2.ģimnāziju, Inga Bite - Rīgas 11.pirmsskolas izglītības iestādi, informē ziņu aģentūra LETA.

Mārtiņš Bondars apmeklēs kādu skolu Valmierā, Lolita Čigāne dosies uz Juglas vidusskolu, Gundars Daudze apmeklēs Ventspils 2.un 4.vidusskolu, Silvija Šimfa - Zilupes vidusskolu, Nellija Kleinberga - Kuldīgas centra vidusskolu, Imants Parādnieks - Aknīstes vidusskolu, bet Dainis Liepiņš - Saldus novada pašvaldības Druvas vidusskolu.

Arodbiedrība norāda, ka, piedaloties klātienē pedagoga darba dienā, lēmējvaras pārstāvjiem būs iespēja iepazīt un novērtēt konkrētās skolas vidi - kopā izbraukt ar skolēnu autobusu, piedalīties un kopīgi vadīt mācību stundas, aprunāties ar skolotājiem un skolēniem, viņu vecākiem, ieturēt maltīti skolas ēdnīcā, pēcpusdienā līdzdarboties pagarinātās dienas grupās un pulciņu radošajās aktivitātēs, kā arī palīdzēt pedagogiem sagatavoties nākamās dienas mācību procesam.

LIZDA aicina politiķus kļūt par pedagogu "ēnām" un vērot viņu ikdienas darbu, novērtējot pedagogu nozīmīgo lomu kvalitatīvas izglītības nodrošināšanā. Pedagogi labprāt uzklausīs deputātu ieteikumus par izglītības iestādē ikdienā risināmiem jautājumiem un pārrunās nozares aktualitātes, lai veicinātu saprotamu un pārdomātu izglītības politiku. Politiķi aicināti apmeklēt pirmsskolas, vispārējās, profesionālās, speciālās, augstākās, interešu un profesionālās ievirzes izglītības iestādes.