PIESLĒDZIES E-KLASEI

Otrdiena, 2024. gada 23. aprīlis

Georgs, Jurģis, Juris

10079.jpeg
Foto: dotshock / 123RF
Vairākums skolotāju uzskata, ka viedpalīgu izmantošana skolās uzlabo mācību procesu, kā arī palielina skolēnu motivāciju un uzcītību.

Tā secināts izglītības projekta "Gatavi rītdienai!" pētījumā par tehnoloģiju ieviešanu Latvijas pilsētu vispārējās izglītības iestādēs.

Tāpat pētījumā secināts, ka no viedpalīgu pielietošanas iegūst arī skolotāji - 56% skolotāju norāda uz sava darba produktivitātes pieaugumu, efektīvāku darba organizāciju un iespēju izsekot katra skolēna izpratnes un zināšanu līmenim, informē ziņu aģentūra LETA.

Savukārt skolu direktori par mācību iestādes ieguvumu uzskata skolotāju profesionālo iemaņu pilnveidi un iespēju piedāvāt konkurētspējīgu izglītību, kas palīdz skolēnos radīt interesi par konkrēto mācību iestādi.

"Gatavi rītdienai!" pilotprojektu no 2014. gada pakāpeniski ievieš piecās vispārizglītojošās izglītības iestādēs Latvijā - Siguldas Pilsētas vidusskolā, Liepājas Raiņa 6.vidusskolā, Daugavpils 3.vidusskolā, Ķekavas vidusskolā un Ventspils 4.vidusskolā. Projektam 2016.gadā pievienojusies Rīgas Angļu ģimnāzija.

Iniciatīvas "Gatavi rītdienai!" laikā skolās tiek īstenots 21.gadsimta prasmēm atbilstošs mācību process, nodrošinot skolēnus ar viedpalīgiem - planšetdatoriem ar programmatūru un izglītojošām lietojumprogrammām skolēniem dažādās vecuma grupās. Projekta laikā norit arī aptuveni 100 skolotāju apmācība visā Latvijā.

"Gatavi rītdienai!" ir "Microsoft Latvia", "Latvijas Mobilā telefona" un sadarbības partneru - "Corinth", "Be3D", "Izglītības metodiskās laboratorijas", "Izglītības iniciatīvu centra", "SEBIT" - un pilotskolu pašvaldību īstenots projekts.