Ventspils Digitālais centrs un Ventspils pilsēta izaicina Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Somijas skolēnus izmantot vasarā uzkrātos spēkus un parādīt savas spējas radošā tehnoloģiju lietošanā.

Skolēni un skolotāji tiek aicināti veidot komandas, reģistrēties un ķerties klāt uzdevumiem. Konkursa reģistrācijas anketa, uzdevumi un nolikums ir atrodami konkursa mājaslapā.

Konkurss tiek rīkots divās kārtās. Neklātienes kārta ilgs no 2. septembra līdz 11. oktobrim, kuras laikā komandām ir jāveic organizatoru izstrādātie uzdevumi un jāiesniedz iegūtie rezultāti. Klātienes kārta notiks no 13. līdz 15. novembrim Ventspilī, kurā skolēni demonstrēs savas prasmes dažādu problēmsituāciju risināšanā un radošā tehnoloģiju lietošanā.

Konkursā dalībnieki atbilstoši vecumam ir sadalīti četrās vecuma grupās, un katrai no grupām ir sava konkursa tēma un veicamie uzdevumi. Organizatori konkursa uzdevumus ir izstrādājuši kopā ar IT nozares pārstāvjiem, kuri arī iesaistīsies konkursa darbu vērtēšanā.

•             A vecuma grupas uzdevumi ir sastādīti kopā ar Start(it) fondu un skolēniem jādarbojas ar animāciju un spēļu veidošanu, pirmajā kārtā uzdevumā būs jāskaidro drošus interneta un spēļu lietošanas paradumus.

•             B vecuma grupas uzdevums ir sagatavots kopā ar Accenture Latvia un tajā skolēni rādīs savu redzējumu par to, kā digitalizēt un interesanti attēlot mācību materiālu par taisnstūra perimetra un laukuma aprēķināšanu.

•             C vecuma grupas uzdevumā Accenture Latvija pārstāvji skolēniem piedāvā iejusties mobilo aplikāciju izstrādātāju lomā un izveidot mobilās aplikācijas prototipu, kas ļautu plānot dažādas klases aktivitātes, sadalīt pienākumus un veicināt klases saliedēšanos.

•             D vecuma grupas uzdevums ir izstrādāts kopā ar Latvijas Spēļu izstrādātāju asociāciju un tajā skolēni tiek izaicināti iepazīties ar spēļu izveides pamatiem, demonstrēt savas spējas un redzējumu par interesantu un mūsdienīgu datorspēli.

Labākās komandas saņems ielūgumu uz Ventspili, kurš sevī ietvers pilnu viesmīlības komplektu: ceļa izdevumu apmaksu, naktsmājas, ēdināšanu un atpūtas aktivitāšu programmu! Komandām būs iespējas veidot kontaktus ar citu valstu komandām, atpūsties izklaides pasākumos, apskatīt Ventspili ekskursijās. Konkursa fināls norisināsies trīs dienas 13. – 15. novembrim un tā laikā skolēni un skolotāji cīnīsies par 12 000 EUR lielo naudas balvu fondu! Skolotājiem tiks nodrošinātas piepildītas dienas ar pārsteigumiem, konkursiem un balvām.

Konkursa veiksmīgai norisei ir izveidots plašs sadarbības partneru un draugu tīkls: Ventspils Augstskola, Ventspils pilsētas Izglītības pārvalde, Ventspils Jaunrades nams, koncertzāle “Latvija”, Network of innovative informal education for youth (INPUT), Information Technology Foundation for Education (HITSA), izglītības organizācija MTÜ Nuti-Võlur.

Konkursu atbalsta LIKTA, Skola 2030, Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra, Iespējamā misija, eTwinning.

Konkursu uzdevumu tapšanā atbalsta IT Izglītības fonds Start(IT), Accenture Latvija un Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācija.

Interesenti aicināti sekot līdzi informācijai www.ventspilsitc.com. Vairāk informācijas rakstot ziņu e-pastā itchallenge@ventspils.lv.

Reklāmraksts