Jauniešu uzdevums - izmantojot kultūrvēsturiskos datus un digitālos objektus, attīstīt idejas par inovatīvām lietotnēm vai to prototipus, kas nodrošinātu sabiedrībai noderīgus produktus un pakalpojumus aizraujošai, jēgpilnai izklaidei un atpūtai, izglītošanās procesam un vēstures izpētei, profesionālajai darbībai vai kolektīvajai kopradei (crowd sourcing).

Hakatonā var piedalīties ikviens Latvijas vispārizglītojošo, profesionālo izglītības iestāžu vai interešu izglītības iestāžu audzēknis.

Komandā jābūt 1–5 skolēniem, un katrai komandai jābūt piesaistītam vienam ekspertam – skolotājam vai citam pilngadīgam ekspertam (piemēram, kāda bērna vecākam). Viens eksperts var būt piesaistīts vairākām skolēnu komandām. Komanda jāreģistrē ekspertam. Dalība hakatonā ir bez maksas.

Hakatona komandām palīdzēs pieredzējuši mentori gan kultūras vēsturisko objektu un atvērto datu jomā, gan atvērto tehnoloģiju un programmēšanas jautājumos. Aktivitātēs kā mentori komandām iesaistīsies arī Latvijas kultūras akadēmijas Kultūras socioloģijas un menedžmenta studenti lektores Luīzes Dakšas vadībā.

Kopējais balvu fonds virs 2850 EUR

Apbalvotas tiks gan komandas, gan komandu vadītāji par:

  • 3 radošākajām un noderīgākajām idejām;
  • 3 labākajām un noderīgākajām lietotnēm

 

Reģistrējiet komandu līdz 6.oktobrim!

Informācija par pieteikšanos, uzdevumiem un vērtēšanas kritērijiem šeit.

Informācija par iepriekšējiem hakatoniem pieejama šeit.

Pasākumu rīko Latvijas Atvērtotehnoloģiju asociācija (LATA) sadarbībā ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju (VARAM),Latvijas Nacionālo bibliotēku (LNB), Latvijas Kultūras akadēmiju (LKA), SIA “Dati Group” un SIA“Izglītības sistēmas” (E-klase) .