PIESLĒDZIES E-KLASEI

Otrdiena, 2024. gada 23. aprīlis

Georgs, Jurģis, Juris

Skolēni un skolotāji aicināti piedalīties izaicinājumā par pasaules klimata izmaiņām
Skolēni un skolotāji aicināti piedalīties izaicinājumā par pasaules klimata izmaiņām
Foto: Esportaskola.lv
Microsoft sadarbībā ar UNESCO ir radījis jaunu izaicinājumu "Peace with Nature challenge", kurā aicina piedalīties skolēnus no visas pasaules. Liela daļa pasaules iedzīvotāju beidzot apzinās klimata izmaiņu nopietnību, bioloģiskās daudzveidības zaudējumu un piesārņojumu no cilvēces darbībām.

Zemes iedzīvotājiem ir jābūt vienotiem, lai saprastu planētas sasilšanas ietekmi un rastu jaunas stratēģijas ilgstpējības nodrošināšanai. UNESCO 17 ilgtspējīgas attīstības mērķi nodrošina struktūru, kas palīdzēs sasniegt ilgtspējīgāku nākotni līdz 2030. gadam. “Peace with Nature Challenge” ietvaros skolēni no visas pasaules ir aicināti izstrādāt un piedāvāt risinājumus, kā pārvēst neilgtspējīgas attīstības tendences par dzīvošanu mierā un harmonijā ar dabu. Šis izaicinājums tiek nodrošināts ar “Minecraft: Education Edition” spēles starpniecību. Arī skolēni no Latvijas var pieteikties šim izaicinājumam līdz šī gada 19. novembrim. Vairāk par izaicinājumu var iepazīties mājas lapā.

Attālinātā mācību procesa pilnveide pedagogiem ar Minecraft palīdzību

Microsoft aicina pedagogus no visas Latvijas pieteikties iepazīšanās vebināram par “Global building challenge” pasākumu, kuru vadīs Esportaskola.lv pasniedzēji. Vebināru mērķis ir sniegt skolotājiem zināšanas un prasmes atbalstīt skolēnus dalībai “Global Building challenge” un iepazīstināt ar Minecraft Education Edition spēles iespējām, kas būs noderīgas attālinātā mācību procesa vadīšanā. Pirmais iepazīšanās vebinārs notiks jau  26. oktorbrī. Savukārt, novembrī ir plānoti 5 vebināri par “Minecraft Education Edition” lietošanas iespējām mācību procesā.

Iepazīšanās semināru 26. oktobrī, pulksten 16:00 pēc Latvijas laika, tā ilgums būs 60 minūtes. Lai pieteiktos vebināram, ir nepieciešams reģistrēties šeit.

Reklāmraksts