Lietotājvārds
Parole

Aktuāli

Skolu tīkla sakārtošanai IZM piedāvā četrus reģionu blokus ar dažādiem minimālā skolēnu skaita kritērijiem

Skolu tīkla sakārtošanai Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) izstrādājusi četrus reģionu blokus, katrā no tiem piedāvājot atšķirīgus minimālā skolēnu skaita kritērijus.

Svarīgākās ziņas

Mēs ar velo – kolosāli!

Velosipēds ir lielisks sabiedrotais, kas var atvieglot nokļūšanu darbā, kā arī pavērt jaunas aktīvās atpūtas un ceļošanas iespējas, dodoties izbraukumos savā nodabā, kopā ar ģimeni vai draugu pulkā.

Drossinternets.lv izsludina stāstu konkursu skolēniem "Ja nebūtu interneta, nekas TĀDS nebūtu noticis!”

Lai stiprinātu sabiedrības izpratni par interneta vides radītajām iespējām un riskiem, drošu un gudru interneta lietošanu, Latvijas Drošāka interneta centrs Drossinternets.lv ir izsludinājis pieredzes stāstu konkursu 7.–12. klašu skolēniem.

Petraviča norāda uz VBTAI iedibinātā uzraudzības modeļa neefektivitāti

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) iedibinātais uzraudzības modelis nav efektīvs, jo tas nav vērsts uz savstarpēju un mērķtiecīgu sadarbību bāriņtiesu darbības uzlabošanai un bērnu tiesību aizsardzības nodrošināšanai.

LIZDA Padome ārkārtas sēdē lems par tālāko rīcību saistībā ar streika norisi

Šodien plkst.11.00 Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības (LIZDA) Padome ārkārtas sēdē pārrunās pedagogu darba samaksas pieauguma grafika izpildes gaitu, kā arī pieņems lēmumu par pedagogu streika norisi, informēja LIZDA.

Eiropas čempionāta basketbolā sievietēm spēļu sarīkošanai Rīgā no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem IZM lūgs 90 000 eiro

Lai nodrošinātu iepriekš uzņemto saistību izpildi, Rīgā organizējot Eiropas čempionāta basketbolā sievietēm finālturnīra apakšgrupas spēles, Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem lūgs piešķirt 90 000 eiro, informēja ministrijā.

LIZDA sašutusi par valdības rīcības plānā iekļauto ieceri pedagogu algas paaugstināšanas grafiku īstenot vien no 2020.gada

Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība (LIZDA) sašutusi par valdības rīcības plānā iekļauto ieceri pedagogu darba samaksas paaugstināšanas grafiku īstenot tikai no 2020.gada.

Igaunijas Drošības policija: Nopietnāk jāvērtē ļaunprātīgas studentu vīzu izmantošanas riski

Igaunijā pieaug problēmas, kas saistītas ar ļaunprātīgu studentu mobilitātes iespēju izmantošanu, piektdien savā ikgadējā ziņojumā par drošības apdraudējumiem valstī norādījusi Igaunijas Drošības policija, aicinot augstskolas ļoti nopietni izturēties pret trešo valstu studentu atlasi.

Raksti un intervijas

Mūsu skolā dara tā: skolēni vērtējumu rēķina paši

Inga Spriņģe, Zaķumuižas matemātikas skolotāja no 5. līdz 9. klasei, stāsta par to, kā skolēni paši sevi vērtē, kā tas atvieglo darbu skolotājam, kad jānovērtē simtiem skolēnu sniegums, kāpēc uz konsultācijām ierodas tikai motivēti skolēni ar konkrētiem jautājumiem.

Skolas direktore: Bērni nav āboli, kas nogatavojas kokos

Ekoskolas Zaļais karogs, senas un izkoptas tradīcijas un cieša sadarbība starp skolēniem, skolotājiem, skolas vadību un vecākiem – tā dažos vārdos var raksturot Rīgas 69. vidusskolu.

LU docente: Pedagogu trūkums liecina, ka skolotāju izglītībai jābūt elastīgākai

Valstī trūkst simtiem pedagogu – šādi virsraksti rotāja neskaitāmas publikācijas medijos pagājušā gadā un situācija nav mainījusies arī šogad.

Pedagoģe: Mana mēraukla ir sirdsapziņa!

Pagājušajā nedēļā Latvijas skolās notika angļu valodas eksāmens.

Pedagoģe: Skolotājs var iedvesmot un palīdzēt piepildīt sapņus!

Skolotāja darbā ir tik liels emocionālais gandarījums, kādu reti var iegūt citā profesijā, stāsta pedagoģe Vitnija Kokoreviča.

No ziliem matiem līdz roku graizīšanai. Kāpēc pusaudži to dara?

Kas Tev ir mugurā! Kā Tu izskaties! Ārprāts, zili mati! Man ir kauns, lūdzu pārģērbies!

Grūtāk, bet interesantāk

Viens no Skola2030 mērķiem ir mainīt uzsvaru no sasniegumu vērtēšanas uz snieguma vērtēšanu.

Skolēnu nesekmības dažādie iemesli

Rit 2018./2019. mācību gada 2. semestris, kuru daudzi no skolēniem atkal sākuši ar jaunu sparu, lai semestra noslēgumā uz liecībām saņemtu maksimāli augstus vērtējumus un mēģinātu tikt galā ar tiem mācību priekšmetiem, kas pirmajā semestrī ir sagādājuši grūtības.