PIESLĒDZIES E-KLASEI

Pirmdiena, 2024. gada 13. maijs

Ira, Iraīda, Irēna, Irina

Tēmas

Informācija par parolēm - to iegūšanu, maiņu un kā rīkoties dažādās sitācijas.

Ko darīt, ja nav paroles?

Skolēnus E-klasē reģistrē klases audzinātājs. Sazinieties ar audzinātāju un palūdziet, lai ievada Jūsu tālruņa numuru E-klasē. Līdz ko skolēna mobilā telefona numurs tiek ievadīts E-klasē, uz to atnāks skolēna parole.

Ko darīt, ja parole nestrādā?

Ja parole nestrādā, jāpārbauda, vai to rakstot:

  • tiek lietoti īstie simboli, piemēram, paroles simbola „_” vietā netiek rakstīts „-”;
  • datora klaviatūra nav pārslēgta uz alfabētu svešvalodā;
  • datora klaviatūrai nav ieslēgti lielie burti (Caps Lock).

Ko darīt, ja aizmirsta parole?

Ja ir aizmirsta parole, nepieciešams nosūtīt SMS ar tekstu: EK xxxxxx-xxxxx uz numuru 1800 (xxxxxx-xxxxx vietā jāraksta skolēna personas kods).

Svarīgi! Mobilā telefona numuram, no kura tiek sūtīta SMS, jābūt reģistrētam E-klasē.

10 minūšu laikā tiks nosūtīta SMS ar jauno paroli.

Ja parole nepienāca:

  • nosūtītās SMS teksts neatbilst formātam vai nosūtīts uz nepareizu numuru. Nepieciešams pārbaudīt datus un mēģināt vēlreiz.

Ja saņemta īsziņa ar tekstu: Skolēnam nav reģistrēts tāds telefona numurs, nepieciešams sazināties ar klases audzinātāju, lai mobilā telefona numurs E-klasē tiktu izlabots.

Ja saņemta īsziņa ar tekstu: E-klasē nav tāda personas koda, nepieciešams sazināties ar klases audzinātāju, lai personas kods E-klasē tiktu izlabots.

Vai skolēniem un viņu vecākiem ir atšķirīgas paroles?

Skolēniem un viņu vecākiem ir atšķirīgas paroles! Katram lietotājam noteikti ir jāizmanto tikai sava parole, jo skolēnu un viņu vecāku profilos ir atšķirīgas funkcijas, kā arī privātais E-klases pasts, kas satur to informāciju, kas domāta tikai skolēniem vai tikai vecākiem.

Kā var zināt, vai skolēns lieto viņam paredzēto paroli?

Kad skolēns ir saņēmis īsziņu ar paroli, jāpārbauda, kas tajā ir norādīts – skolēna parolemammas parole vai tēta parole.

Kad skolēns ir pieslēdzies E-klasei, profila informācijā ir norādīts Sveicināti, E-klasē! Lietotājs: tētis, mamma vai skolēns.

Ja uz skolēna mobilā telefona numuru ir nosūtīta vecāka parole, nepieciešams sazināties ar klases audzinātāju, lai mobilā telefona numurs tiktu izlabots.

Ko darīt, ja skolēns sācis mācīties citā klasē tajā pašā skolā?

Datus par to, ka skolēns mācās citā klasē, nekur nav nepieciešams norādīt. Šī informācija mainīsies automātiski. 

Ko darīt, ja skolēns sācis mācīties citā skolā?

Katrā skolā ir sava, atšķirīga parole. Ja skolēns sācis mācīties citā skolā un šī skola lieto E-klasi, nepieciešams sazināties ar jaunās skolas klases audzinātāju un palūgt, lai ievada Jūsu mobilā telefona numuru E-klasē. Līdz ko klases audzinātājs E-klasē reģistrēs vecāka mobilā telefona numuru, uz to atnāks vecāka jaunā parole. Lietotājvārds paliks nemainīgs - skolēna personas kods.

Ko nozīmē “Mainīt lietotājvārdu”?

Pieslēgties E-klasei var, ierakstot lietotājvārda vietā skolēna personas kodu. Ja skolēns vēlas, viņš var izveidot sev tīkamu lietotājvārdu, ko vieglāk atcerēties un ērtāk lietot. Ja skolēns izveidos lietotājvārdu, viņš E-klasei varēs pieslēgties gan ar šo savu izvēlēto lietotājvārdu, gan ar skolēna personas kodu. Lietotājvārdu var izveidot, pieslēdzoties E-klasei un dodoties uz sadaļu Uzstādījumi -> Mani dati -> Lietotājvārds.